TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לדרקון השחור!!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-19-2004 22:18:

Party Hat מזל טוב לדרקון השחור!!!!

אלי אחשלי!!! שיהיה לך המון מזל טוב!!!!! 20 זה אחלה גיל. תהנה ממנו!!!!!!

בכל מקרה, המון מזל טוב עד 5375687426392 ואפילו יותר!!!
אני מאחל לך המון בריאות, אושר, עושר, כושר, והמון הצלחה בתקלוט
(רק אל תשכח אותנו האנשים הקטנים כשתהיה מפורסם)
יאללה עוד מעט מתחיל השידור החוזר של התוכנית שלך
הלכתי להקשיב
ביייייי


Posted by DjChook on Feb-19-2004 22:26:

סעמסעמסעמקקקקקק

עד שאני חוזר לאייסיקיו וסוף סוף רואה את הבלונים הקטנים שלכם

(של היום הולדת !! הומואים)

ופותחים טרד לפני !!


Posted by Segev on Feb-19-2004 22:28:

מזל טוב אח שלי!!!


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-19-2004 22:37:

quote:
Originally posted by DjChook
סעמסעמסעמקקקקקק

עד שאני חוזר לאייסיקיו וסוף סוף רואה את הבלונים הקטנים שלכם

(של היום הולדת !! הומואים)

ופותחים טרד לפני !!



חיחי
חפיף
פעם הבאה אחי


Posted by taltul on Feb-19-2004 23:37:

מה מצב!!!
תאמת אני לא מכיר אותך אישית עדיין ואתה לא מכיר אותי בעצם אבל זה לא משנה כרגע כי אתה כבר בן 20 ומצידי חובה להגידך מזל טוב מכל הלב...
שיהיה לך המממון מזל טוב המון הפתעות וחוויות בלתי נשכחות בשנה הקרובה...הרי הפעם לא סתם אלא מספר עגול 20 כלומר מין יובל כזה
קיצר אני לא רוצה לבלבלך ת'מוח עכשיו אלא שתהנה מהחיים כמה שיותר ושתגשים את כל חלומותיך!!!

מזל טוב!


Posted by cluBBer on Feb-19-2004 23:38:

Arrow

מזל טוב גבר גבר
והצלחה בתעשיית המוזיקה !!!


Posted by ronsh on Feb-20-2004 05:31:

מזל טוב אחי
שיהיה רק אושר ועושר והמון הצלחה במה שאתה עושה


Posted by Rising on Feb-20-2004 08:50:

מזל טוב אלי !


Posted by MasterP on Feb-20-2004 09:32:

משנה קידומת הא?
מזל"ט גבר גבר עד 120 או איזה גיל שתרצה
בהצלחה בכל דבר שתרצה


להזכירכם אני שבוע הבא ביום שלישי (24.2)
בן 20 גם כן!!!!


Posted by arik on Feb-20-2004 10:04:

מזלללללללל טובבבבבבבבבבבב מלך

בעזרת השם שהכל ילך לך!

ותכין לנו עוגה


Posted by LA© on Feb-20-2004 10:38:

מזל טובבבבבבב



Have a great birthday and ENJOY life


Posted by H.A. on Feb-20-2004 10:52:

מזל-טוב
בהצלחה בכל מעשי ידייך
שתגיע עד לגיך כמה שרק תרצה


Posted by Ooza on Feb-20-2004 10:55:

quote:
Originally posted by arik
מזלללללללל טובבבבבבבבבבבב מלך

בעזרת השם שהכל ילך לך!

ותכין לנו עוגה


תראו תשמן הזה, ישר חושב על אוכל!!!


ומזל טוב כפרעעה!


Posted by coby on Feb-20-2004 12:02:

מזל טוב אלי אחי


Posted by Elior on Feb-20-2004 12:04:

מזל טוב יא אלי =)


Posted by Black-Dragon on Feb-20-2004 12:07:

תודה אנשושים
תודה רבה


Posted by YuVaL on Feb-20-2004 12:47:

אלייייי
מזל"ט אחשליייי
עלה והצלח, תמשיך להפציץ בתוכנית שלך
סוף אחי


Posted by Glenn-Holmes on Feb-20-2004 14:25:

מזל טוב אחי...
שתמשיך לתרום לסצינה כמו שאתה כבר תורם היום...
ואל תשתה לי חשיש..



דרך אגב יום שישי בעוד שבוע גם אני יחגוג.. (21 במקרה שלי)


Posted by Vortex_SA on Feb-20-2004 14:36:

מזלט לך אחי!! שיהיה רק בריאות


Posted by Sniper on Feb-20-2004 15:46:

מזל טוב גבר גבר
שהיהיה עד 1200


Posted by Flotser on Feb-20-2004 15:56:

Party Hat

מזל טוב אלי


Posted by -CosmicFire- on Feb-20-2004 17:04:

מזל טוב אחשלי!!!
אתה יודע שאני אוהב אותך למרות האיחור


Posted by NyKoN on Feb-21-2004 10:01:

מזל"ט גבר גבר!
עד המוות אלי

אתה תגיע לטראנס אנרג'י ואני בננה אם לא! תזכור!!


Posted by TTman on Feb-21-2004 10:51:

!!! וואלה שיהיה לבריאות


חחחחח, סתםםם



מזל טוב גבר, תהנה ותזכה


אף אחד לא הזכיר בן כמה הבחור


Posted by -CosmicFire- on Feb-21-2004 11:13:

quote:
Originally posted by TTman

אף אחד לא הזכיר בן כמה הבחור



20 יא סטלן!!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.