TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לדרקון השחור!!!!
Pages (2): [1] 2 »
מזל טוב לדרקון השחור!!!!
אלי אחשלי!!! שיהיה לך המון מזל טוב!!!!! 20 זה אחלה גיל. תהנה ממנו!!!!!! 















בכל מקרה, המון מזל טוב עד 5375687426392 ואפילו יותר!!!
אני מאחל לך המון בריאות, אושר, עושר, כושר, והמון הצלחה בתקלוט
(רק אל תשכח אותנו האנשים הקטנים כשתהיה מפורסם)
יאללה עוד מעט מתחיל השידור החוזר של התוכנית שלך
הלכתי להקשיב
ביייייי 

סעמסעמסעמקקקקקק
עד שאני חוזר לאייסיקיו וסוף סוף רואה את הבלונים הקטנים שלכם
(של היום הולדת !! הומואים)
ופותחים טרד לפני !!
מזל טוב אח שלי!!!
| quote: |
| Originally posted by DjChook סעמסעמסעמקקקקקק עד שאני חוזר לאייסיקיו וסוף סוף רואה את הבלונים הקטנים שלכם (של היום הולדת !! הומואים) ופותחים טרד לפני !! |
מה מצב!!!
תאמת אני לא מכיר אותך אישית עדיין ואתה לא מכיר אותי בעצם אבל זה לא משנה כרגע כי אתה כבר בן 20 ומצידי חובה להגידך מזל טוב מכל הלב...
שיהיה לך המממון מזל טוב המון הפתעות וחוויות בלתי נשכחות בשנה הקרובה...הרי הפעם לא סתם אלא מספר עגול 20 כלומר מין יובל כזה
קיצר אני לא רוצה לבלבלך ת'מוח עכשיו אלא שתהנה מהחיים כמה שיותר ושתגשים את כל חלומותיך!!!
מזל טוב!
מזל טוב גבר גבר
והצלחה בתעשיית המוזיקה !!!
מזל טוב אחי
שיהיה רק אושר ועושר והמון הצלחה במה שאתה עושה

מזל טוב אלי ! 
משנה קידומת הא?
מזל"ט גבר גבר עד 120 או איזה גיל שתרצה
בהצלחה בכל דבר שתרצה
להזכירכם אני שבוע הבא ביום שלישי (24.2)
בן 20 גם כן!!!!
מזלללללללל טובבבבבבבבבבבב מלך
בעזרת השם שהכל ילך לך!
ותכין לנו עוגה
מזל טובבבבבבב
Have a great birthday and ENJOY life 

מזל-טוב
בהצלחה בכל מעשי ידייך
שתגיע עד לגיך כמה שרק תרצה

| quote: |
| Originally posted by arik מזלללללללל טובבבבבבבבבבבב מלך בעזרת השם שהכל ילך לך! ותכין לנו עוגה |
מזל טוב אלי אחי 
מזל טוב יא אלי =)
תודה אנשושים 
תודה רבה

אלייייי
מזל"ט אחשליייי
עלה והצלח, תמשיך להפציץ בתוכנית שלך
סוף אחי

מזל טוב אחי...
שתמשיך לתרום לסצינה כמו שאתה כבר תורם היום...
ואל תשתה לי חשיש..

דרך אגב יום שישי בעוד שבוע גם אני יחגוג.. (21 במקרה שלי) 
מזלט לך אחי!! שיהיה רק בריאות
מזל טוב גבר גבר
שהיהיה עד 1200

מזל טוב אלי

מזל טוב אחשלי!!!
אתה יודע שאני אוהב אותך למרות האיחור 
מזל"ט גבר גבר!
עד המוות אלי
אתה תגיע לטראנס אנרג'י ואני בננה אם לא! תזכור!!
!!! וואלה שיהיה לבריאות

חחחחח, סתםםם
מזל טוב גבר, תהנה ותזכה
אף אחד לא הזכיר בן כמה הבחור

| quote: |
| Originally posted by TTman אף אחד לא הזכיר בן כמה הבחור |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.