TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 mei dave clarke, miss kittin & jeff mills Heineken Music Hall
29 mei dave clarke, miss kittin & jeff mills Heineken Music Hall
Lekker
denk dat ik hier wel naar toe ga 
Speakerplay in de HMH 
ok, ik ben er ook...
leuk!!
alleen jammer dat het in de HMH is. afgezien van het geluid blijf ik het een ruktent vinden!
Dave Clarke en Jeff Mills samen op een avond is wel te gek!
Miss Kitten ken ik niet...
WAT!! vet wooeeeiiii, 1 dag voor mn verjaardag....ben hier zekers bij 


goed nieuws hehe 
Zeer zeker iets om in de peiling te houden hoewel er eigenlijk al veels te veel leuke dingen aankomen .. ja zoiets bestaat eigenlijk niet maar geldtechnisch is da dus 
Teveel gave zooi...teveel gave zooi :S
En dit is nog zo ver weg, we zien dan ooit wel eens. Niet veel later is ook Awakenings Festival...dus.
ik vond miss kittin op ILT super dus die wil ik nog wel weer eens horen 
miss kittin is erg cool idd!
maar waar heb je deze info vandaan eigenlijk magrec?
even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug
Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd)
Feestje is speciaal georganiseerd door TA'ers VOOR TA'ers
Neem dus je vrienden mee, en kom naar deze reuze-meeting.
bron?
want op dave clarke's site staat nog niets hierover?
| quote: |
| Originally posted by Jimmy bron? want op dave clarke's site staat nog niets hierover? |
ok, ik hoop dat je gelijk hebt.
w000h000w vetttt hier ben ik zeker bij
| quote: |
| Originally posted by AlFerox miss kittin is erg cool idd! maar waar heb je deze info vandaan eigenlijk magrec? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.