TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T krijgt 3 daags festival 'voor jeugdig publiek'......
Pages (2): [1] 2 »

Posted by SnuggLe on Feb-20-2004 15:52:

Thumbs up ID&T krijgt 3 daags festival 'voor jeugdig publiek'......

Oke, zet maar vast in je agenda:

ID&T krijgt driedaags festival

Kort maar krachtig maakte ID-T gister bekend op hun website dat er een meerdaags festival zit aan te komen. Veel kunnen ze er nog niet over zeggen, maar er gaat gekampeerd worden!

In 2003 was er werkelijk een overkill aan festivals. Binnen, buiten, 1 dag, 2 dagen, 10.000 bezoekers of 90.000. Dit jaar lijkt de mode het meerdaagse festival te worden. ID-T maakte gister kort maar krachtig op hun website bekend dat er deze zomer een nieuw meerdaags festival bij komt. Haal je tent maar van zolder want er gaat ook gekampeerd worden.

Waarom een dag feesten als dat ook drie dagen kan. Meer organisaties lopen met het idee van een meerdaags festival rond. UDC bijvoorbeeld maakte vorig jaar bekend met een meerdaags event te komen in verband met hun 10-jarig bestaan in 2004. Zij zijn alleen nog druk aan het onderhandelen met de gemeente Velsen om van Dance Valley dit jaar een twee dagen durend kampeerfestival te maken.

Dankzij de vergunning, die de gemeente Dronten reeds heeft afgegeven aan ID-T, lijkt het nieuwe driedaags dancefestival op het Six Flags-terrein in Biddinghuizen een feit. Dit is inclusief kampeermogelijkheid op 11,12 en 13 juni van dit jaar. Het schijnt een festival voor jeugdig publiek te worden.

Lijkt me ontzettend vet! Beetje kamperen etc erbij! Maar een Mysteryland EN dit samen? Apart! En dan ook nog wat weken erna 2x Sensation en ervoor Pleasuredome... Hoe bedoel je 'overkill'??? Ik ben benieuwd. Vooral die laatste zin: schijnt een feest voor jeugdig publiek te worden.
Jeugdig als in....... ????????

Posted by magrec on Feb-20-2004 15:53:

Breezah feestje

Posted by Ding Chavez on Feb-20-2004 15:55:

Re: ID&T krijgt 3 daags festival 'voor jeugdig publiek'......

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jeugdig als in....... ????????

Gigi komt!!!

Nee, ik zou ook niet weten wat ze ermee bedoelen. Pinkpop en Lowlands bv zijn ook niet voor ouderen en de gemiddelde leeftijd op sommige ID&T feesten gaat ook al richting de 17 (in overdreven zin dan ). Als het nog jeugdiger moet kunnen we K3 wel verwelkomen met een paar dance remixjes ofzo?

Posted by SnuggLe on Feb-20-2004 15:57:

Ben ff wat 'research' gaan doen, dit stond op 3voor12:

Terwijl UDC nog met de gemeente Velsen zit te kibbelen over het plan om van Dance Valley dit jaar een twee dagen durend kampeerfestival te maken, komt ID&T alvast met een gloednieuw driedaags dancefestival op het Six Flags-terrein in Biddinghuizen. Dat blijkt uit de vergunning die gemeente Dronten heeft afgegeven. ID&T heeft toestemming gekregen voor het organiseren van een meerdaags evenement inclusief kampeermogelijkheid op 11,12 en 13 juni van dit jaar.

Volgens ingewijden richt het dancefestival zich op een jeugdig publiek en zou het Kids World gaan heten. Sander Groet van ID&T wil er nog niks over loslaten: �Over een paar dagen start de promotiecampagne. Dan maken we alles bekend.�

ID&T heeft ook geprobeerd haar festival Mystery Land uit te breiden en om te vormen naar een meerdaags kampeerfestival. De gemeente Haarlemmermeer gaf wel toestemming om het aantal bezoekers op te rekken tot 50.000, maar wilde geen vergunning geven voor een camping.
bron: 3voor12.nl

KIDS WORLD?????

WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA!
Dadelijk komt er ECHT nog een volksdanstent op Mysteryland

Posted by jp on Feb-20-2004 16:34:

ID+T is helemaal de weg kwijt. Dit gaat allemaal ten koste van hun core-business

Posted by splendor on Feb-20-2004 17:20:

ja allemaal wel leuk van id&t enzo, die nieuwe dingen die ze aan het proberen zijn maar waarom doen ze dat metteen zo massive, probeer het eerst gewoon in het klein uit.. dan zul je zien dat het niets is

Posted by moogwai on Feb-20-2004 17:46:

Hmmn??? Wazige bedoeling, net als met Pleasuredome. Als ID&T nou eens wat meer concrete informatie zou posten...

Posted by Eye-Riz on Feb-20-2004 17:48:

even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd)

Posted by SnuggLe on Feb-23-2004 16:29:

Oke, meer nieuws:

Terwijl UDC nog met de gemeente Velsen zit te kibbelen over het plan om van Dance Valley dit jaar een twee dagen durend kampeerfestival te maken, komt ID&T alvast met een gloednieuw driedaags festival op het Six Flags-terrein in Biddinghuizen. Onder de naam NJOY wil ID&T op 11,12 en 13 juni een danceversie van Lowlands neerzetten. Dat betekent dat het evenement niet alleen dance acts zal aanbieden, maar ook activiteiten op sport en game-gebied en ook theater- en filmvoorstellingen gaat tonen.

Het festival zal naast weekendtickets ook dagtickets voor de zaterdag en zondag aanbieden. Sander Groet van ID&T wil zelf nog niks over het festival loslaten: "Over een paar dagen start de promotiecampagne. Dan maken we alles bekend."

ID&T heeft ook geprobeerd haar festival Mystery Land uit te breiden en om te vormen naar een meerdaags kampeerfestival. De gemeente Haarlemmermeer gaf wel toestemming om het aantal bezoekers op te rekken tot 50.000, maar wilde geen vergunning geven voor een camping.

Het heet dus NJOY, en het is op 11 12 en 13 juni.
Ben benieuwd!!!

Posted by Raymond on Feb-23-2004 17:53:

Duncan heeft een kind en meteen moet ID-T iets voor kinderen gaan organiseren. Wordt wel een hele dure oppas

Posted by eieregooie on Feb-24-2004 02:57:

NJOY sja... het klinkt wel een beetje kinderachtig...

Posted by arjen on Feb-24-2004 10:02:

wel een beetje vroeg.. eigenlijk zou ik dan nog geen vakantie hebben en het is natuurlijk ook op een doordeweekse dag erbij dat wordt waarschijnlij dus een mindere dag...

Posted by Fkwebeman on Feb-24-2004 12:20:

Lijkt mij eerlijk gezegd wel cool, een meerdaags Dance-festival, maar wat moet je je er bij voorstellen?? Type Mystery-land/Dancevalley maar dan 2 a 3 dagen. Lijkt me cool, maar dan zou je DJ's wel langer moeten laten draaien, om geen overkill aan dj's te krijgen. (anders wordt kiezen zo moeilijk :P)

Posted by pooley on Feb-24-2004 23:04:

Lekker tijdens me examens.
Schitterende date !

Posted by SnuggLe on Feb-25-2004 07:06:

quote:
Originally posted by pooley
Lekker tijdens me examens.
Schitterende date !

Mooizo, Belgen zijn ook niet uitgenodigt!

Posted by BaRTeZ on Feb-29-2004 19:30:

Slim dat ze op de "jeugdige-dansliefhebbers-markt" gaan inspelen, maar meteen een 3-daags evenement, is dat niet een te grote gok?

Organiseer is een soort EO-jongerendag maar dan met dance acts en kijk eens hoe dat aanslaat. Als het een beetje loopt kun je altijd een jaartje later het idee uitwerken en de formule omtoveren tot een 3-daags festival met nog wat extra toeters en bellen zoals Sport & Gamen.

Ben wel benieuwd op welke groep ze zich richten, 6-10/12-15/16-18?
Wat zal de lineup zijn?

Ik ga voor:
Chipz
Gigi
dat FOX-Kids grietje
DJ Sammy
Special D
Tiesto

Posted by Asperge on Feb-29-2004 20:04:

als ze hier nou eens een vette lineup gaan neerzetten, wil k hier best heen is net na mijn examens dus (zal je zien krijg je weer asociaal hoge entreeprijzen )

Posted by Jay M on Mar-01-2004 00:07:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
... een 3-daags festival met nog wat extra toeters en bellen zoals Sport & Gamen.

Ben wel benieuwd op welke groep ze zich richten, 6-10/12-15/16-18?
Wat zal de lineup zijn?

Ik ga voor:
Chipz
Gigi
dat FOX-Kids grietje
DJ Sammy
Special D
Tiesto

Ik is te vinden op het springkussen met een suikerspin

Posted by Eagle` on Mar-02-2004 21:38:

kewl misschien wordt ik hier niet geweigerd

Posted by eieregooie on Mar-03-2004 02:48:

quote:
Originally posted by Eagle`

Hahahaha! Zelfspot r0xX

Respect Eagle

Posted by MaGiK54 on Mar-03-2004 06:24:

quote:
Originally posted by Eagle`

Geniale reply

Posted by basvh on Mar-04-2004 18:17:

Van de idt site

quote:
NJOY, nieuw meerdaags festival

De zomer van 2004 wordt een heel bijzondere: Nederland krijgt een nieuw meerdaags festival! Van 11 tot en met 14 juni organiseert ID&T het festival �NJOY� . Muziek, sports, games, thrills, street-art, theater, film, op NJOY is het er allemaal. NJOY wordt gehouden op het evenemententerrein Six Flags Holland in Biddinghuizen.

Het festival staat in het teken van fun in de breedste zin van het woord, met de nieuwste en de laatste trends op het gebied van sport, muziek, party, lifestyle, cultuur en games. Bij een groot nieuw festival, hoort een grandioze line-up: Kane, Marco V, Anouk, Chuckie, Hind, Krezip, Dana, Wipneus & Pim, Roog, Real, Di-rect en Brainpower zijn slechts enkele van de vele namen. Samen met de spectaculaire attracties van het naastgelegen Six Flags Holland is NJOY de nieuwe bestemming voor iedereen die �feeling� heeft met nature, friends, love, music, sun, peace and happiness!

NJOY wordt een volkomen andere ervaring dan alle andere meerdaagse festivals die in Nederland gehouden worden. De festivals die er nu al zijn richten zich toch voornamelijk op rock en zijn heel erg podium geori�nteerd.
Sander Groet van ID&T ziet NJOY als een welkome aanvulling in festivalland. �Wij liepen al langere tijd rond met de gedachte om een breed meerdaags festival te ontwikkelen. Dus niet alleen dance maar voor bezoekers die het leuk vinden om een festival te bezoeken waar meerdere muziekstromingen aan bod komen en waar het festivalgevoel net zo belangrijk is als het muzikale aanbod. We merken dat de huidige generatie niet meer zo in hokjes denkt en makkelijk schakelt tussen dance, urban, nederlandstalig, pop en rock. Met NJOY kiezen we voor een volledig andere invulling van de muziek en de acts, meer gericht op een bredere smaak en meer van deze tijd�.

De muzikale invulling van NJOY is divers. Op het Live Stage zullen diverse bekende pop en top 40 acts zoals Kane, Hind, Anouk, Do, Di-rect en Brainpower optreden. In de ID&T radio Dance ArenA zullen diverse dj�s als Marco V, Roog, Johan Gielen en de inmens populaire Dana hun draaikunsten vertonen. In de Urban Vibes Area zullen de beste urban en R&B Dj�s van dit moment zoals Chuckie, Real en The Party Squad te bewonderen zijn.
In de Dance Classics tent zullen onder andere muziek uit de jaren �80 en �90 te horen zijn. Deze tent wordt gehost door de organisatie �80�s verantwoord�. Zij organiseren dansfeesten die compleet in het teken staan van de jaren '80 en in clubs in tal van steden populair is om de geweldige sfeer. 7 Inch Twins zorgen met hun ouderwetse singeltjes voor de muziek. Productieteam Triomf creeert de typische jaren '80 sfeer met behulp van vj's games, decor en tal van speciale acts.
De Cooldown Oranje Tent zal garant staan voor opzwepende beats afgewisseld met gezellige meezingers. Sterren zoals Dario, Wolter Kroes, Het Feestteam en natuurlijk het Cooldown cafe ontbreken hier niet.
In de Starstyle playground zullen bekende Nederlanders hun muziekkunsten vertonen.
Verder is er onder andere een bioscoop met een doorlopend aanbod en een theater met diverse optredens. Daarnaast zal het attractiepark van Six Flags ook bij het festival worden betrokken. In de loop van de komende maand zullen meer namen, activiteiten en acts bekend worden gemaakt.

NJOY kent twee soorten kaartjes: dag- en weekendtickets. Bezoekers met een weekendticket hebben toegang van vrijdag 11 juni tot en met maandagochtend 14 juni. Zij hebben de mogelijkheid te kamperen en kunnen het nachtprogramma bezoeken. Het nachtprogramma bestaat onder andere uit een nachtelijke dancetent en een bioscoop.
Dagbezoekers kunnen kiezen uit zaterdag 12 of zondag 13 juni. Kamperen wordt niet saai in een tentje hangen. NJOY biedt op het campingterrein spanning en muziek met een nachtelijke dance-tent op de vrijdag- en zaterdagnacht, een nachtelijke bioscoop, allerlei mogelijkheden om te drinken of te eten, en heel veel fun.

NJOY wordt live via FM uitgezonden op ID&T Radio. Verder worden opnames gemaakt door diverse televisiestations. De voorverkoop start aanstaande zaterdag 6 maart bij alle filialen van TicketBox, Free Record Shop en de bekende voorverkoopadressen. Kaarten zijn �35,- voor een dagkaart (zaterdag of zondag) of �75,- voor een weekendkaart (inclusief toegang Six Flags Holland voor de zaterdag/zondag).
Ook dagbezoekers kunnen NJOY en Six Flags combineren, via een combi-dagkaart (�50,-).

NJOY wordt georganiseerd in samenwerking met een aantal 3e en 4e jaars media & entertainment management studenten van de hogeschool Inholland Haarlem.
Het bijzondere aan deze samenwerking is dat ID&T het inzicht en idee�n van de studenten gebruikt als inspiratie voor het nieuwe festival. De studenten zijn jong, eigenwijs, enthousiast en breed geori�nteerd, voor hen is �the sky the limit�

Meer info via http://njoy.id-t.com

NJOY, the Festival
11, 12, 13 en 14 juni 2004
Evenemententerrein Six Flags Holland
Tijden: Weekendticket: 11 juni vanaf 18:00 uur tot en met maandag 14 juni 12:00 uur. Dagticket zaterdag: 12 juni: 12:00 uur tot 23:00 uur. Dagticket Zondag 13 juni: 12:00 uur tot 23:00 uur.
Tickets: Weekendticket: �75,- (incl. 2 dagen toegang tot attractiepark Six Flags Holland)
Dagticket zaterdag of zondag: �35,-
Dagticket zaterdag of zondag inclusief toegang Six Flags Holland: �50,-
Voorverkoop: Tickets zijn verkrijgbaar vanaf 6 maart bij alle 1.000 filialen van Ticketbox , Free Record Shop, Primera en de bekende voorverkoopadressen, www.ticketbox.nl en via 0900-9393 (45 euroct. p. min.)
Toegang vanaf 16 jaar

Geplaatst op: 04-03-2004

Kijk okay tis geen dance festival maar ik vind dit wel erg slim bedacht. En ook best wel vernieuwend. De andere festivals als pinkpop en lowlands hebben toch een redelijk alternatief imago. Z�n mainstream festival als dit kan voor heeel veel mensen aantrekkelijk zijn. En voor mensen die van veel verschillende soorten muziek houden is dit ook leuk natuurlijk.

ennuh oh ja

quote:
NJOY wordt georganiseerd in samenwerking met een aantal 3e en 4e jaars media & entertainment management studenten van de hogeschool Inholland Haarlem.
Het bijzondere aan deze samenwerking is dat ID&T het inzicht en idee�n van de studenten gebruikt als inspiratie voor het nieuwe festival. De studenten zijn jong, eigenwijs, enthousiast en breed geori�nteerd, voor hen is �the sky the limit�

Jesse hebben we toch verkeerde plaats gekozen voor MEM

Posted by Duke2003 on Mar-04-2004 18:55:

het wordt nog erger dan ik dacht. het wordt een echt kinderfestival dus eigenlijk. maar dan wel weer dana ook de kindertjes vinden haar vet ofzo? echt jammer dat het zo kinderachtig wordt, ik had gehoopt dat er eindelijk iets voor de 15 tot 18 groep zou komen maar nee. en hoe wil je met dit concept ooit 40.000 mensen (of hoeveel het er zijn) trekken...

Posted by magrec on Mar-04-2004 19:04:

Juist een slimme zet van id&t er zijn een boel mensen die niet naar lowlands gaan of naar pinkpop of naar mysteryland en deze mensen trek je nu naar njoy....

Ik denk dat dit met de juiste promotie wel een kans van slagen heeft. Mij zul je er iig niet zien.

Posted by SnuggLe on Mar-04-2004 19:04:

Oke, ben er zeker niet bij, bij dit BrEeZaH feest
Wel slim bedacht van ID&T.

Pages (2): [1] 2 »