TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Colorz - 8 mei - Putte
Pages (3): [1] 2 3 »
Colorz 08/05/2004
Johan Gielen, Cor Fijneman, ....
Entrance: �15
www.colorz.be
en dj ton B ...
misschien wel de moeite om eens te gaan zien ...
maar denk dat da op zelfde dag is als da pleasuredome-ding in nederland...
even nog afwachten wat die line-up gaat zijn .. (al verwacht ik ni direct iets spectaculairs)
+ ton tb + dj jan
not bad at all !
Waar is dat ergens Putte?
hmm.. drie dagen v��r mijn examens van start gaan.
Putte ligt vlakbij mechelen.
Volledige line up:
Johan Gielen (NL)
Cor Fijneman (NL)
DJ Ton TB (NL)
Niels Van Gogh (Ger)
DJ Joop (NL)
DJ Jan (B)
Goeie line up vind ik, tickets �15 valt ook mee.
April, Mei worden drukke maanden denk ik!
Iemand op een vorige editie hiervan geweest?
ik wil er wel naartoe, vree goei lineup die je in belgi� nie veel te zien krijgt.
| quote: |
| Originally posted by djcresto ik wil er wel naartoe, vree goei lineup die je in belgi� nie veel te zien krijgt. |
| Originally posted by Joker666 Putte ligt vlakbij mechelen. Volledige line up: Johan Gielen (B) Cor Fijneman (NL) DJ Ton TB (NL) Niels Van Gogh (Ger) DJ Joop (NL) DJ Jan (B) Goeie line up vind ik, tickets �15 valt ook mee. April, Mei worden drukke maanden denk ik! Iemand op een vorige editie hiervan geweest? |
| Originally posted by Buoyant die fucking Johan Gielen is een b��leuuuuuuuuuuug, en trots da we derop zijn !!!! niemand die da weet eh |
hebbem ene keer gezien in zo'n "dag achter de schermen met johan gielen" voor sensation 2002 en da was gewoon te zielig om die bezig te zien. Sindsdien ben ik trots dat ze er altijd (NL) achter zetten 
(hoewel hij wel leuke setjes draait uiteraard)
is gielen niet genaturaliseerd tot hollander?
dacht van wel cresto!
| Originally posted by djcresto is gielen niet genaturaliseerd tot hollander? |
Johan Gielen draait toch altijd lekkere setjes hoor!!!
Spijtig dat Colorz week na AiB is, weet nog niet of ik ga dan!
En in april MayDay Belgium, ook met Gielen, Marco V, Liebing, etc etc
Alle goede party's kort op elkaar!!! Damnnn!

| Originally posted by Joker666 Alle goede party's kort op elkaar!!! Damnnn! |
| Originally posted by Buoyant maakt nie uit, van mij mogen ze hem hebben, ben der nie zo'n fan van |
COLORZ
the ASIAN-RED edition
Saturday MAY 8 2004
Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen)
NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum)
JOHAN GIELEN (NL, ID&t)
DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey
DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction)
DJ Joop (NL, ID&t, Act of God)
DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique)
Presale:
Normal ticket: 15 euro (excl. fee's)
All-In ticket: 28 euro (excl. fee's)
Het All-In ticket bevat:
- Toegang tot het Colorz event
- Busservice over gans Vlaanderen hosted by Partybus: JIJ bepaald zelf je opstapplaats! Onze busservice komt je daar met je vrienden ophalen �n brengt je na de party weer terug!
Meer info omtrent deze service: www.partybus.be
De gewone tickets en de all-in tickets zijn momenteel al verkrijgbaar bij Fnac en online op www.easyticket.be De verkoop via de gebruikelijke, regionale voorverkooppunten en de presale in Nederland start op 22 maart 2004 (voor exacte lijst zie onze website).
Doors open: 21h00
Dresscode (niet verplicht, maar w�l gewenst): ASIAN and/or RED
Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan v��l meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in Belgi� brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we d� vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus!
www.colorz.be
| Originally posted by Joker666 COLORZ the ASIAN-RED edition Saturday MAY 8 2004 Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen) NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum) JOHAN GIELEN (NL, ID&t) DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction) DJ Joop (NL, ID&t, Act of God) DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique) Presale: Normal ticket: 15 euro (excl. fee's) All-In ticket: 28 euro (excl. fee's) Het All-In ticket bevat: - Toegang tot het Colorz event - Busservice over gans Vlaanderen hosted by Partybus: JIJ bepaald zelf je opstapplaats! Onze busservice komt je daar met je vrienden ophalen �n brengt je na de party weer terug! Meer info omtrent deze service: www.partybus.be De gewone tickets en de all-in tickets zijn momenteel al verkrijgbaar bij Fnac en online op www.easyticket.be De verkoop via de gebruikelijke, regionale voorverkooppunten en de presale in Nederland start op 22 maart 2004 (voor exacte lijst zie onze website). Doors open: 21h00 Dresscode (niet verplicht, maar w�l gewenst): ASIAN and/or RED Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan v��l meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in Belgi� brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we d� vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus! www.colorz.be |
idd daar is wel iets van aan!
Ik twijfelde eerst of ik zou gaan, maar ik vind het echt een tof initiatief met een interessante pure trance line up, democratische prijs etc, dus ik zal present zijn!!! 
T valt wel op waar ze hun inspiratie vandaan halen 
Geen idee of ik er zal zijn.. ik heb er zeker zin in, maar aangezien het heel erg kort na AIB is, zou het wel eens goed kunnen dat ik er niet kan zijn. Dat zal dan voornamelijk aan vrienden liggen, maar goed.
(Tenzij we niet naar aib zouden gaan natuurlijk, aangezien de colorz lineup eigenlijk wel interessanter is)
Line-up ziet er interessant uit, en die hele reutemeteut errond klinkt ook wel boeiend. Massageke rond 4u snachts, en dan weer volop ertegenaan. 
Maar cresto heeft wel een goei punt...
Gans die tralala moet ni, nadeel is natuurljik dat er weer veel volk "om-te-kijken-kom"
Het nekeer afzien wa da wel allemaal ni is, all� kendet 
Maja, zoalng dat die 2 maar ni inelkaar overlopen want anders is er geen sfeer :/
Kzie het wel zitten natuurlijk. Maar valt te zien wat er nog allemaal gedaan wordt in de komende maanden.
Dien boot met Armin <3 
Nee bedankt... hiervoor reis ik nie af...
| Originally posted by eieregooie Nee bedankt... hiervoor reis ik nie af... |
| Originally posted by HiGH_NrG Zo denken wij er dus ook over, en met mij vele Nederlanders! Willen jullie 'm echt niet terug? |