TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad tror ni??
Vad tror ni??
Fick chansen att premi�r "dj'a" inf�r publik, bara hobbymixat innan.
En polare hade en privatfest, han ville ha lite "annorlunda" musik, d�rav playlisten.. men ganska n�jd �nd� med tanke p� att det var f�rsta ggn, o dessutom p� l�nad mixer.
Ska l�gga upp den n�nstans om det finns intresse, vet iof att en hel del p� festen ville ha.
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Inner Sanctum"
PERFORMER "Delerium"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "As the rush comes (Perry Oneil remix)"
PERFORMER "Motorcycles"
INDEX 01 06:06:00
TRACK 03 AUDIO
TITLE "American booty (Joey Negro Clob)"
PERFORMER "Jakatte"
INDEX 01 13:57:00
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Xpander"
PERFORMER "Sasha"
INDEX 01 18:39:00
TRACK 05 AUDIO
TITLE "No matter what you do (Huntemann remix)"
PERFORMER "Benny Benassi"
INDEX 01 25:52:00
TRACK 06 AUDIO
TITLE "Nothing but You (Cirus remix)"
PERFORMER "Paul van Dyk"
INDEX 01 31:32:00
TRACK 07 AUDIO
TITLE "Only when I lose myself (Lexicon Avenue Remix)"
PERFORMER "Depeche Mode"
INDEX 01 36:51:00
TRACK 08 AUDIO
TITLE "The Silence (Tekara mix)"
PERFORMER "Mike Koglin"
INDEX 01 43:26:00
TRACK 09 AUDIO
TITLE "The Journey of Zoe (Sinsweeper Remix)"
PERFORMER "Dave Kane"
INDEX 01 49:18:00
TRACK 10 AUDIO
TITLE "Stonecold (Yves Galliard Mix)"
PERFORMER "Bossanova"
INDEX 01 54:32:00
TRACK 11 AUDIO
TITLE "All i need"
PERFORMER "Rob Searle vs. Air"
INDEX 01 58:39:00
TRACK 12 AUDIO
TITLE "Rock your body Rock (Azure Remix)"
PERFORMER "Ferry Corsten"
INDEX 01 63:29:00
TRACK 13 AUDIO
TITLE "Southern Sun (Original Mix)"
PERFORMER "Paul Oakenfold"
INDEX 01 68:17:00
En polare la denna p� steves upload, har inte tilltr�de d�r sj�lv. Om n�n skulle lyssna s� kan jag v�l bara s�ga till mitt f�rsvar att detta var f�rsta ggn jag lirade p� en club. En annan sak kan ju s�gas om festen, dom som annordnar dessa fester har olika teman, just denna g�ng var det "brass-kv�ll". Ingen sprint el. tyngre droger, "bara" gr�s. S� efter 30 min. var jag helt yr av passivr�kning.. fick springa o andas frisk luft f�r att inte helt tappa greppet.. Men det var bra gung, 200 cannabis h�ga Berlinare som dansade loss p� n�tt sjukt slowmotion s�tt, grymt sk�nt.
En annan cool sak, en av de p� festen k�nnde n�gra club�gare, skulle n�mna mig f�r dom..
Med lite tur f�r man kanske lira p� n�n trance-club i Berlin snart

ja kanske lyssnar
e r�tt nyfiken p� den h�r l�ten:
TITLE "Inner Sanctum"
PERFORMER "Delerium"
som ja inte har h�rt. vadd�, l�ter som du spela i tyskland? 200 Berlinare?
Jo, skulle g�ra mitt exjobb f�r ett f�retag h�r, men jag blev liksom kvar. S� blev jag tillfr�gad av en jobbarpolare om jag vill spela lite p� deras fest, vilken visade sig vara lite speciellt.
Lyssna g�rna p� den, men ha inte f�r h�ga f�rv�ntningar p� mixningen.. en hel del gammal musik me, men det var lite speciella �nskem�l festnissarna hade 
F�rsta sp�ret med Delerium �r sk�nt, f�r s�nna vibbar fr�n l�rdagen me, jag �r inte mkt f�r droger, men det var en viss st�mning p� dansgolvet..
| quote: |
| Originally posted by quilly Jo, skulle g�ra mitt exjobb f�r ett f�retag h�r, |
du f�r fixa in oss andra TA's p� de feta klubbarna n�r du blir k�nd. Lova!
jo man kan ju hoppas, och g�r allt bra blir jag kvar h�r ett bra tag. Jag blir 24 i �r, alldeles f�r l�ngesedan jag l�ste tyska med andra ord, men jobbar p� de.. dom pratar lustigt h�r 
Skulle det vara s� att jag f�r m�jlighet s� lovar jag att alla SWETA kommer in gratis n�r jag spelar 
| Originally posted by quilly Jag blir 24 i �r, alldeles f�r l�ngesedan jag l�ste tyska med andra ord, men jobbar p� de.. dom pratar lustigt h�r ![]() |
aha, ja har inte l�st tyska sen gymnasiet s� det som finns kvar (om det nu finns n�t kvar
) borde fr�schas upp som sagt. ja har planer p� att flytta dit n�n g�ng. ett halv�r eller s�.| quote: |
Skulle det vara s� att jag f�r m�jlighet s� lovar jag att alla SWETA kommer in gratis n�r jag spelar |

Tanka p� du, vore skoj o se hur vanligt folk reagerar p� mixen.. h�ga tyskar �r ingen bra m�tare
S�g att jag gl�mt skriva i "hur gammal �r du" tr�den, f�r b�ttra p� statestiken f�r oss 80'or 
O det d�r med "ok�nda" sp�r.. tycker det �r roligare mixa s�nna, �ven om jag sj�lv f�redrar att lyssna p� h�genergisk trance.
| Originally posted by quilly Lyssna g�rna p� den, men ha inte f�r h�ga f�rv�ntningar p� mixningen.. |
� andra sidan �r jag v�l inte den b�sta �h�raren av snesteg i mixningar.
eller vad man ska s�ga.
Ja, l�tslistan *suck* Hade ju tyv�rr inte fria tyglar d�r.. 
Men det possitiva �r att jag skall spela p� ytterligare en fest snart, d� f�r jag v�lja vad jag �nskar (trance) D� blir det Tiesto, PvD, Armin, Nu NRG osv... det �r mkt roligare.
Ska l�gga ner mer sj�l i den o dela med mig sen, vore skoj om jag kommer tillbax o f�r spelar f�r Svensk publik n�n g�ng.