TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Efterfest båtresa den 5 Mars, ja gissa vart!
Efterfest båtresa den 5 Mars, ja gissa vart!
State såklart...
Borde bli packad med folk så kom i tid.
Källaren Diana
22.00-0300
100:-
Live:
Psy:
- Hux Flux
- Filtreria
- Talos (Flash Rec,DE,Hypnotica,SE)
DJ's:
Techno:
- Marcus Stork (Armalyte Records, Spiel-Zeug, Techstylism)
- Hulk
Annat:
Fler Dj:s inom kort
Underbart! Hoppas man blir insläppt den här gången bara!
blir det någon anna trance än psy tro? 
| quote: |
| Originally posted by Vizay blir det någon anna trance än psy tro? |
Jag tror allas våran Armin kommer att tillfredsställa våra behov vad gäller trancen på kryssen
| Originally posted by DJ_Laszlo Who needs trance when there is techno? Jag tror allas våran Armin kommer att tillfredsställa våra behov vad gäller trancen på kryssen |
| Originally posted by DJ_Laszlo Underbart! Hoppas man blir insläppt den här gången bara! |
| Originally posted by Vizay blir det någon anna trance än psy tro? |
dreas, airbase, mike shiver, rusch, irish, envio, endre, etc.. listan kan nog göras rätt lång?
| Originally posted by staz dreas, airbase, mike shiver, rusch, irish, envio, endre, etc.. listan kan nog göras rätt lång? |
måste ju hålla med staz....listan kan göras väldigt lång 
men jag vet hur de e å fixa fester också, allt e inte bara svart å vitt 
techno e väl inte helt fel heller, man får nöja sig med det som bjuds å göra det bästa utav det 
För er som inte diggar psy, så lirar jag på Göta Källare på Fredag kväll efter att båten kommit hem. www.fokused.net för mer info!
// Jezper
| Originally posted by Xplorer76 varför kom du inte in förra gången??? |
| Originally posted by DJ_Laszlo "Nej grabbar, ni är för fulla, ni får ta ett varv runt kvarteret" sa de jävla idioterna till oss tre gånger. Vi var trötta som få, men fan inte fulla, OCH fortfarande på festarhumör. Så jävla dålig stil. |
Ska jag svara på trådens rubrik så gissar jag på Weekender...
| Originally posted by SteveTranz4ever Ska jag svara på trådens rubrik så gissar jag på Weekender... |
| Originally posted by Xplorer76 Hehehe.... vi har våran egen mysiga lilla efterfest i en källare i gamla Stan... |

| Originally posted by SteveTranz4ever Jag får ta mig till State och upptäcka Dianas källare på nytt. Ett gott råd kan vara att ha en "State tråd" och kanske inte flera som nu... ser nästan lite desperat ut... men de e ju bara vad jag tycker ![]() Önskar er framgång med klubben. |
Uppdate:
Vi byter tillbaka till Technostate, och kommer skapa samma stämmning som vi hade på Torsdagar.
Hux Flux kommer köra live också.
Välkommna hem... välkommna till Technostate ikväll....