TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Så var det dags att säga upp sig som mod
Pages (2): [1] 2 »

Posted by mindshooter on Feb-23-2004 14:52:

Rasta Så var det dags att säga upp sig som mod

Tyckte det var på tiden nu, är inte alls här så mycket som jag borde och känner tyvärr, som många andra, att stämningen inte är vad den brukade vara. MEN, det beror på oss, o inte alla nya sköna medlemmar För man klagar alltid när det sker något nytt, istället för att bara acceptera det.

Det finns många här som skulle fungera bättre som mod o fixa alla trådar som ska pysslas om. Självklart är det inte vem som hellst som ska få ta öve efter mig utan vår alldeles egna självaste reveal
En man med koll på stavning och forum-vett!

Självklart kommer jag glida runt här som medlem, promota fester och snoka partytips

Förändringen kommer ske inom någon vecka tror jag
Hoppas ni tycker jag gjort bra ifrån mig som mod!

Mycke kärlek\ Kenny

Posted by Aendy on Feb-23-2004 15:25:

Respekt till Kenny, länge leve Reveal... eller nåt... jag vet inte hur man säger sånt här. Tyckte "the king is dead, long live the king" var lite för dramatisk. Bra jobb från Kenny den tiden som varit, Reveal är absolut en kompetent ersättare.

Posted by Nyx on Feb-23-2004 15:26:

Trist att du slutar som mod men jag förstår att du måste lägga ner uppgiften förr eller senare..

Du har gjort ett jäkla bra jobb iaf! Om man ser till andra delar av forumet så har det ju förekommit och förekommer fortfarande moderatorer som utnyttjar sin possition och gör dumma grejer. Sweta har nog varit den stabilaste delen av TA under din regeringstid!

Reveal blir nog ingen dålig ersättare och jag tror att han kommer att sköta uppgiften galant!

Posted by Sand Leaper on Feb-23-2004 15:32:

Em..nøyaktig hvorfor slutter du som mod kenny? Kan ikke si at jeg fant det i posten din

Posted by JayBee on Feb-23-2004 15:34:

tråkigt att höra kenny. ja misstänkte att detta skulle hända, du har ju inte varit online så mycket på senaste.

tycker att du varit en utav de bästa mods jag träffat i alla fall. väldigt neutral, realistisk och rättvis.

Posted by dbl on Feb-23-2004 15:49:

om du inte tycker du har tid för det så e det bara rätt.. bra beslut

and long live the new mod.... eller nått.. hehe

Posted by mindshooter on Feb-23-2004 16:07:

Tack allihopa Det värmer att höra!

Sand leaper: Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod

Posted by fede on Feb-23-2004 16:09:

d e synd
men d kommer väl inte bli någon stor förändring ändå

Posted by Smekbar on Feb-23-2004 16:49:

tack för den tid som varit, vettigaste och bästa moderatorn jag stött på hittills faktiskt... hoppas att reveal fixxar det lika bra, och det är jag ganska säker på att han kommer göra...

Posted by reveal on Feb-23-2004 16:53:

Tack för förtroendet! Ska göra mitt bästa

Posted by Virus on Feb-23-2004 16:58:

Du har gjort ett utmärkt jobb som mod. Förstår dina skäl att säga upp dig. Allting har sitt slut.

Reveal känns som det naturliga valet som efterträdare.

Posted by Amnezia on Feb-23-2004 17:11:

aha tråkigt men kan ju även va bra å byta ibland....

gjort ett great jobb iaf
tror reveal kommer göra ett bra jobb å dessutom e oddsen bra på att detta blir en stavfel fri area hädanefter

keep the gd work up)))))

Posted by Vizay on Feb-23-2004 17:15:

synd å höra att du slutar men allt har sin tid och sin plats, du har gjort ett bra jobb iaf...skulle lätt kunna klassa dig som en av de rättvisaste moderatorerna på hela forumet

kul å se att reveal tar över iaf, förhoppningsvis får du lika lite å göra som kenny har haft eftersom de flesta här e relativt snälla å sköter sig bra

Posted by Sand Leaper on Feb-23-2004 17:56:

quote:
Originally posted by mindshooter
Sand leaper: Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod

Det forklarer at det tok så helsikes lang tid før partykalenderen ble sticky

Spøk til side: Flink mod har du vært, Kenny. Respect!

Posted by SWE_TRANCE on Feb-23-2004 18:02:

Eftersom det inte har varit speciellt mkt att moderera under åren så tycker jag att Du (mind) har skött jobbet galant
Och när det väl har varit nåt så har det hela skötts snyggt.

reveal får ju äran att ta över skeppet med flaggan i topp!

Posted by Glorie on Feb-23-2004 18:57:

quote:
Originally posted by mindshooter
Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod

tycker jag med.

du har alltid varit bra kenny, de vet du, men det märks när du inte e här.

lycka till, till reveal får man väl säga då.. håller me Virus fullt ut & sen tycker jag som Vizay att vi e snälla här me de e bra!

Posted by Laszlo on Feb-23-2004 19:01:

Har fullt förtroende får Riviiil Måste också säga att det är starkt av Kenny att lämna ifrån sig posten bara sådär, hux flux, även om han inte är så värst aktiv. Det är ju trots allt lite status att vara mod på ett TA-forum.

Posted by ScuL on Feb-23-2004 19:06:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Eftersom det inte har varit speciellt mkt att moderera under åren så tycker jag att Du (mind) har skött jobbet galant
Och när det väl har varit nåt så har det hela skötts snyggt.

reveal får ju äran att ta över skeppet med flaggan i topp!

håller helt med!

tack för vad du har gjort kenny förstår att du kan inte vara här så mycket längre pga din uppkopplingsproblemer.

Posted by St_Andrew on Feb-23-2004 21:55:

tråkigt att du slutar men jag tycker nog att du gjorde rätt eftersom det trots allt har märkts att du har varit inaktiv på sistone.

hoppas man får se dig posta här i fortsättningen oxå

Posted by MojjMojj on Feb-24-2004 00:13:

Vi ses på andra sidan är praktiskt taget ny här, men lugnt och skönt har det varit på sweta...
synd att man verkat missa swetas storhetstid bara. man blr ju nästan deppig med alla: "det var bättre för" klyschor

Posted by Xplorer76 on Feb-24-2004 08:13:

Life goes on...... and on..... and on...

Skriver väl inte så mycket själv, mest promotar lite fester och så.
Så jag har inte märkt att stämingen har sjunkit.
Tycker fortfarande att det är ett ganska skönt gäng här.

tack för allt Mind...

Posted by SteveTranz4ever on Feb-24-2004 15:12:

Inte jordens undergång men nästan nä...
Men mind har oftast ett gott omdömme och gjort det mogna valet att avsäga sig posten som moderator och han lämnar vidare till en bra person som också han är en veteran om man så säger.

Posted by mindshooter on Feb-26-2004 04:27:

Love Poundin' Sensation

Tack allesammans Det värmer mycket allt ni säger!

Hoppas på ett skönt partyår och på att träffa er alla på årets fester

Posted by dj_hysterix on Feb-26-2004 09:10:

du har gjort ett jävligt bra jobb här mind...kommer lite sent här men ändå
Jag tror reveal kommer bli en mycket bra moderator också

Posted by Johan (DJ Irish) on Feb-26-2004 18:14:

Öj det var värst!

Du har gjort en kanonjobb Kenny. Synd att du lämnar Mod-uppdraget men viktigast är ju trots allt att du stannar kvar som forum-lurkare och debatör

Kan förövrigt inte tänka mig en bättre ersättare än Reveal

Pages (2): [1] 2 »