TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vart kan jag...

Posted by Sypherion on Feb-23-2004 17:03:

Vart kan jag...

f� reda p� nya trance releaser och clip? som det �r nu har jag ingen koll alls p� vad som �r nytt, bra, eller vad som kommer.

Posted by Vizay on Feb-23-2004 17:20:

ett v�ldigt hett tips f�r uplifting �r att lyssna p� Armin van Buurens "a state of trance" varje torsdag klockan 20.00 om jag inte minns fel. S�nds via Ets-global's webradio

dom s�nder fler radioshower d�r varje vecka s� den kanalen �r bra att ha p� playlisten om man vill h�lla koll

ett annat bra s�tt �r att surfa in p� Back to plastic's hemsida och kolla in det senaste dom tagit in. Dom f�r in ett par l�dor med vinyler varje dag d�r s� det e full rulle p� vinylerna. Deras sida uppdateras minst en g�ng om dagen

Posted by benni on Feb-23-2004 17:34:

www.juno.co.uk - klicka p� trance (eller vad du vill)

bra sida med info om vad sl�pps ut p� vinyl samt CD, du kan ocks� best�lla direkt d�rifr�n om du vill..

Posted by Sypherion on Feb-23-2004 17:40:

toesdag kl 20.00...f�r komma ih�g det!!

fan ass�...�nskar jag var typ 18-20 nu...MondayBar Spring Cruise! VILL MED!

Posted by Vizay on Feb-23-2004 17:41:

f�rst�r exakt vad du g�r igenom, been there myself f�r inte s� l�nge sen

de suger � h�ra det men din tid kommer, � du kommer uppskatta det desto mer, tro mig

Posted by Sypherion on Feb-23-2004 18:22:

jag vet...men det blir lite amplify'at av att min badminton tr�nare ska dit...fy fan va irreterande.

Posted by Pjox on Feb-23-2004 18:30:

quote:
Originally posted by Sypherion
fan ass�...�nskar jag var typ 18-20 nu...MondayBar Spring Cruise! VILL MED!

Jag tycker att vi under 18 kan ha en egen kryssning.. Kanske l�na en roddb�t och ta me en Cd spelare eller s�

Posted by Glorie on Feb-23-2004 18:36:

KarateKid

h�nga h�r och kanske l�sa de svar som postas iden h�r tr�den.