TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Digweed, Tiesto och Corsten till Sverige
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Versace on Feb-25-2004 12:22:

Digweed, Tiesto och Corsten till Sverige

Oj oj oj!

Fick hem brev fr�n monday bar, i �r blir det fester med cream, bedrock o ministry of sound med dj's som digweed, tiesto och ferry!!

fettt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by keddo on Feb-25-2004 12:33:

omg!

Posted by SteveTranz4ever on Feb-25-2004 12:46:

�ntligen Digweed

Posted by Xplorer76 on Feb-25-2004 12:52:

Vad stod det i brevet exakt??
Om du orkar allts� =)

L�ter j�vligt fett....

Posted by Versace on Feb-25-2004 13:00:

tror nog att det handlar om olika fester, inte en o samma...

Posted by reveal on Feb-25-2004 14:31:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
�ntligen Digweed

Honom t�nker iaf inte jag bes�ka Ti�sto kanske d�remot...

Posted by staz on Feb-25-2004 14:56:

s�g groove ig�r.. digweed verkar ju fett �verhypad, och ful dialekt har han ocks�........... ser hellre parham

Posted by Amnezia on Feb-25-2004 16:05:

yaay digweed.....kan bli riktigt najz....dock h�rt att han p� m�nga spelningar varit flera hus h�g typ osv s� han inte visste riktigt va han gjorde..men blir s�kert bra...lirar bra musik iaf

calle corsten kanske blir n�tt � se me

Posted by NooN on Feb-25-2004 16:07:

Ser ut och bli ett trevligt party�r iaf

Posted by Versace on Feb-25-2004 17:41:

ska man kanske tippa tiesto och corsten till trance nation o digweed till valborg???

Posted by St_Andrew on Feb-25-2004 18:21:

wtf

Posted by Laszlo on Feb-25-2004 23:30:

S�h�r st�r det exakt (fick oss� brevet idag):

" F�rutom de extremt popul�ra Monday Bar-kryssningarna kommer vi bland annat att g�ra fester med MoS, Bedrock, Cream med DJ's som bland annat Ferry Corsten, John Digweed och Tiesto. "

Jag hoppas de har lurat hit Corsten och Ti�sto till Valborg. De skryter ju om det p� hemsidan om att det var just d�rf�r de hade flyttat fram �rets kryssning, p� grund av att de har n�got stort p� G till just Valborg. Det �r bara att v�nta och se. Jag skulle tippa p� att vi f�r reda p� det mesta i samband med kryssningen.

Posted by staz on Feb-25-2004 23:54:

vilket datum �r valborg? 5maj?

Posted by reveal on Feb-25-2004 23:55:

quote:
Originally posted by staz
vilket datum �r valborg? 5maj?

Seri�st? Alltid sista april ju

Posted by staz on Feb-26-2004 00:36:

lol ok.. mindes faktiskt inte. visste att det var ngn g�ng slutet april-b�rjan av maj bara.

allts� act of gods,

Posted by MojjMojj on Feb-26-2004 00:50:

L�ter som ett bra �r Vill g�rna se Tiesto och kanske Digweed med.
mer info skulle uppskattas, men den h�ller de v�ll inne p� s� att vi ska pinas

Posted by Glorie on Feb-26-2004 01:04:

King

jag hoppppasssss tiesto kommer p� valborg d� �ker ja nog dit

Posted by Versace on Feb-26-2004 08:04:

blir nog ingen tiesto p� valborg, eftersom trance nation k�r den 8e april, s� e valborgfesten en housefest...

Posted by chjo on Feb-26-2004 08:11:

Diggan ger jag inte s� mkt f�r, gav upp efter 20 min, sist jag s�g han. Men d�rimot Mr.Corsten och Tiesto.. nice!!!

Posted by Kongo_kim on Feb-26-2004 09:55:

S�l�nge det inte blir en kryssning eller +20 s� kommer jag.

Posted by Glorie on Feb-26-2004 12:22:

Red face det h�r �r bara spekulationer, men �nd�!

quote:
Originally posted by Versace
blir nog ingen tiesto p� valborg, eftersom trance nation k�r den 8e april, s� e valborgfesten en housefest...

de t�nker inte l�ngre �n vad n�san r�cker om de l�gger tiesto den 8 april. Det inneb�r att de s�llar bort v���ldigt m�nga ungdomar/studenter, (som _inte_ bor i 08-omr�det) som passar p� att �ka hem till sina familjer �ver p�sk, eftersom 8 april �r helgdag. Jag kommer t.ex. med st�rsta sannolikhet inte planera om min resa till hemmet, s� att hela min lediga vecka g�r till spillo. F'n va v�rdel�st om de ska beh�va bli s� att Valborg blir house � 8 april Trance.. Iofs skulle jag kunna t�nka mig att det blir s�, ja, eftersom festen den 8 heter just TN. Men grrrrrrrrrrrr.... va surt! Andra g�ngen jag i s�na fall missar Tiesto i Sverige..

Posted by SMC on Feb-26-2004 12:34:

quote:
Originally posted by staz
s�g groove ig�r.. digweed verkar ju fett �verhypad, och ful dialekt har han ocks�........... ser hellre parham

John Digweed �r en legendarisk man. En av trancehistoriens b�sta DJs, och producenter ocks� f�r den delen. Knappast �verhypad.

Posted by Xplorer76 on Feb-26-2004 13:26:

Kan t�nka mig att det blir ganska dyrt om b�de Tiesto och Corsten k�r samma kv�ll....

Posted by Amnezia on Feb-26-2004 14:49:

digweed l�r ju lira p� act of gods iaf....blir riktigt soft..

tiesto e nog den jag minst skulle vilja se igen live...cheese raktigenom � man h�jde inte p� �gonbrynet ens halvt en enda g�ng...
dessutom s�g han totalt ointresserad av va han gjorde under sitt set...
han har flyt att folk e s� sn�lla � st�ttar ist�llet f�r � dissa honom totalt som han igentligen e f�rtj�nar...har man f�tt en s�n enorm publicitet som han nu f�tt efter sina produceringar m.m s� f�r man se till � g�ra mer �n � spela senaste hitl�tarna � se uttr�kad ut i djb�set...det kan n�gon lokal dj g�ra minst lika bra.

Posted by Versace on Feb-26-2004 16:13:

quote:
Originally posted by Amnezia
digweed l�r ju lira p� act of gods iaf....blir riktigt soft..

tiesto e nog den jag minst skulle vilja se igen live...cheese raktigenom � man h�jde inte p� �gonbrynet ens halvt en enda g�ng...
dessutom s�g han totalt ointresserad av va han gjorde under sitt set...
han har flyt att folk e s� sn�lla � st�ttar ist�llet f�r � dissa honom totalt som han igentligen e f�rtj�nar...har man f�tt en s�n enorm publicitet som han nu f�tt efter sina produceringar m.m s� f�r man se till � g�ra mer �n � spela senaste hitl�tarna � se uttr�kad ut i djb�set...det kan n�gon lokal dj g�ra minst lika bra.

hade delvis denna �sikt om tiesto efter nacka, men s� var man p� creamfields o s�g honom spela.

d� fattar jag varf�r han e v�rldens b�sta dj, killen dansar o har sig...

artist!!!

Pages (2): [1] 2 »