TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Spring Cruise WARMAP
Spring Cruise WARMAP

Med bara 2 veckor kvar till avg�ng launchar vi en radios�ndning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, �zg�r Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att st� f�r musiken med en egen mix. Ett guld tillf�lle att uppt�cka svensk talang eller �ter njuta av v�ra �lskade favoriter.
S�ndningen kommer p�g� hela veckan fram till avg�ng torsdagen den 4:e mars s� att ingen g�r miste om grabbarna. Enjoy!
V�r exklusiva s�nding startar den 1:a mars 20:00 p� RADIO 44.
THE LINK: www.vecka44.com
www.vecka44.com
VI BEKLAGAR V�R SENA S�NDNING. SERVEN DOG 5 I 20:00 OTROLIGT NOG.
Nu k�r vi ig�ng medv�r radios�ndning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, �zg�r Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R.ENJOY!
TUNE IN : http://vecka44.no-ip.org:8000/listen.pls
www.vecka44.com
nu �r det Rouzbeh som lirarar... finns tracklist???
i vilken ordning lirar dom.. vilka stilar kommer dom k�ra??
[edit] vilka start tider har alla djs???
Nice, f�r f�rs�ka se till och tuna in ikv�ll =)
| quote: |
| Originally posted by lonne Nice, f�r f�rs�ka se till och tuna in ikv�ll =) |
aah vilken idiot jag �r, l�ste som hastigast och trodde s�ndningarna p�gick hela veckan.
*doh* missade av n�n anledning ox� denna tr�d ig�r...
var det bra? =)
Eftersom Eric Prydz n�mndes i denna tr�d kanske man f�r spinna vidare kring just honom. Otroligt nog h�rde jag f�r f�rsta g�ngen om Eric Prydz f�r ett par veckor sedan, d� DJ Orkidea h�r i finsk radio spelade ett f�r ovanlighetens skull mera house-inspirerat set, inkluderandes bl.a. Steve Angello - Voices [Eric Prydz]. Sedan dess har jag �ven bekantat mig med Prydz egna EP2, "Tha Get Down", �ven ett m�sterverk i sig.
Men s� till fr�gorna. F�r det f�rsta, hur l�nge har denna Prydz varit aktivt med i knutarna? Och f�r det andra, vet n�gon om det finns andra Prydz-l�tar i stil med remixen av "Voices" som �r p�rlor v�rda att bekanta sig med?
eric prydz - slammin e den b�sta l�ten han kommit ut med, enligt mig...
Re: Spring Cruise WARMAP
Originally posted by superleo44 ![]() Med bara 2 veckor kvar till avg�ng launchar vi en radios�ndning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, �zg�r Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att st� f�r musiken med en egen mix. Ett guld tillf�lle att uppt�cka svensk talang eller �ter njuta av v�ra �lskade favoriter. S�ndningen kommer p�g� hela veckan fram till avg�ng torsdagen den 4:e mars s� att ingen g�r miste om grabbarna. Enjoy! V�r exklusiva s�nding startar den 1:a mars 20:00 p� RADIO 44. THE LINK: www.vecka44.com www.vecka44.com |
lyssnar nu, det �r alts� dom som spelar? 
| Originally posted by St_Andrew lyssnar nu, det �r alts� dom som spelar? |
| Originally posted by lonne aah vilken idiot jag �r, l�ste som hastigast och trodde s�ndningarna p�gick hela veckan. |
�ZGUR CAN TRACKLIST
01 envio - time to say goodbye (�zg�r can breaks mix)
02 kosmas epsilon - feed me acid
03 powerplant - turn it into gold (petter�s tekniskfunk mix)
04 �zg�r can - the love below
05 rouzbeh delavari - lalala (�zg�r can remix)
06 �zg�r can - sometimes
07 motorcycle - as the rush comes (perry �o neil dub mix)
08 kosmas epsilon - innocent thoughts
n�gon som kan namnet p� sista l�ten Eric Prydz k�r? riktigt sk�n!