TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Kiksu bileet!
Kiksu bileet!
Mink� takia kaikki bileet tuppaa olee jotain hemmetin hardtrancea tms
Haluu samanlaisia dj:it� suomeenki ku Arminit sun muut. Eli kunnon kiksubileit� useammin
Enk� siis tarkoita, ett� t�nne pit�s hommaa jotain isoja staroja vaan olis enemm�n dj:it� jotka, soittelis just tommosta musaa. Tai sitte oon vaan tiet�m�t�n 
Oletko kuullut DJ TABin settej�? Ainoastaan h�nen radiomiksauset (aikoinaan dePardy/X3M:ll�) sis�lsiv�t aika paljon kiksua. Pett��k� muisti, en tied�.
Ei muutaku hallmarkiin, siel�h�n ne soittaa melodic/uplifting trancea ja v�h�n muutakin trancea, lis�tietoja: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=4441
DJ TAB, Thrillseekers ja Orkidea.
Tabia parempaa kiksuttelijaa ei olekaan!
H�p� h�p�
Parempa kuin Armin van Buuren ei ole olemassa.
Tosin _mun mielest�_ kaikki DJ:t ovat hyvi� kunhan soittavat uplifting/melodic trancea. 
Tabi rulettaa!! Lauantaina Hallmark:iin tamppaa
Huhtikuussa my�s tiedossa kiksutapahtuma ANJUNABEATS WORLDWIDE
mik� on Tabin julkkaribileet,paikalla Above & Beyond,Aalto,Super8,Orkidea ja tietty Tab.

Joo sinne Anjunabeats:iin on pakko l�hte�! 
Armin
Parempaa saa hakee
Miss�s kyseinen Anjunabeats j�rjestet��n? Oisko jotai sivustoo mist n�kis v�h� tietoo kyseisest� tapahtumasta? 
| quote: |
| Originally posted by diskus Joo sinne Anjunabeats:iin on pakko l�hte�! |

... Ton Huomisen voi ottaa vaikka hyv�n� l�mmittelyn� kev�tt� ja anjunabeatsin kestei odotellessa
!
tabi soittaa aina samanlaista karamellitrancea, kyll�styy nopeasti 
| Originally posted by Dueno Miss�s kyseinen Anjunabeats j�rjestet��n? Oisko jotai sivustoo mist n�kis v�h� tietoo kyseisest� tapahtumasta? |
| Originally posted by Airvision Tapahtuma on Nosturissa. T�ss� linkki yhteen bileilmoitukseen.... http://www.streetbeat.ac/catalog/news.php Plattarissa + Klubituksessa on my�s maininta kyseisist�. |
| Originally posted by Dueno Kiitos kiitos |
Uijui! Oon niin tuolla AnjunaBeats Worldwidessa!! 
Nyt kun turun millenium bileet on siirretty kinoon niin n�ytt�� silt� ett� nosturiin vie my�s minun tie...
Ei saatana kai sit� pit�� tulla kans Anjunabeatsii ku alko yht �kkii himottaa
en saa kyl ket�� kaverii varmaa mukaa, mutta kai siell� voi tuttavuuksiakin tehd� 
yssikseen t��lt� turun suunnalta olen n�ill� n�kymin tulossa min�kin, joten toivottavasti FinTA porukkaa tulee paikan p��lle niin samalla n�kisi ett� keit� t��ll� oikein k�y kirjoittelemassa...
Joo, pit�� muistaa ottaa j�tes�kki mukaan. Mun naama ei oo mik�� kivaa kateltavaa 
sut Dueno on sitten ainakin helppo tunnistaa 
| Originally posted by philly_FIN sut Dueno on sitten ainakin helppo tunnistaa |
v�h� huolestuttaa toi K18, mut katotaa miten miehen k�y.