TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto Solo Tour 2001
Pages (2): [1] 2 »
Tiesto Solo Tour 2001
Hier de data en locaties van de nieuwe Tiesto-Solo Tour....
31/8
28/9 Waakzaamheid, Koog a/d Zaan
26/10
2/11 Danssalon, Eindhoven
8/11 Winkel van Sinkel, Utrecht
9/11 Palace, Groningen
16/11 Nightlife, Maastricht
17/11 La Rocca, Lier (Belgie)
30/11 Now & Wow, Rotterdam
7/12 Kremlin, Amsterdam
Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden:
Black-Hole Party!! Met Ti�sto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman 
Thanx voor de info! 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden: Black-Hole Party!! Met Ti�sto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman |
ja KUTZOOI, de dag erna is Impulz
want ik wil natuurlijk naar de <
nou ben ik lekker mee zeg
Jammer dat hij niet in Breda draait...Ik sprak tiesto vandaag in zn winkel toen ik net Armin van Buuren 003 kocht (hehe, zn grote rivaal nu
) en hij zei dat hij we in Breda wilde draaien, alleen de tenten in Breda zijn te klein..(en dat is ook zo)
Dus wilde hij het feest op de Grote Markt in Breda doen...
Maar omdat de gemeente pas vorige week toestemming gaf voor het feest wsa het al te laat, alles was al volgeboekt
Zeer jammer, nu moet ik maar naar een andere plaats gaan..
de 26e in arnhem ben ik erbij. Hij schijnt trouwens 19 oktober ook de draaien in de time-out in gemert. Op de mallorca after(-reunion) party, dat stond namelijk op de flyer. Ook dan ben ik erbij....
grtz,
TNG
| Originally posted by tango de 26e in arnhem ben ik erbij. Hij schijnt trouwens 19 oktober ook de draaien in de time-out in gemert. Op de mallorca after(-reunion) party, dat stond namelijk op de flyer. Ook dan ben ik erbij.... grtz, TNG |
)
| Originally posted by Jesse Jammer dat hij niet in Breda draait...Ik sprak tiesto vandaag in zn winkel toen ik net Armin van Buuren 003 kocht (hehe, zn grote rivaal nu ) en hij zei dat hij we in Breda wilde draaien, alleen de tenten in Breda zijn te klein..(en dat is ook zo)Dus wilde hij het feest op de Grote Markt in Breda doen... Maar omdat de gemeente pas vorige week toestemming gaf voor het feest wsa het al te laat, alles was al volgeboekt Zeer jammer, nu moet ik maar naar een andere plaats gaan.. |
see you in arnhem tango! 
zijn het trouwens weer allemaal sets van 6 uur??
| Originally posted by Miss Proximus en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden: Black-Hole Party!! Met Ti�sto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman |

Hey in de Now en Wow. Flex. Daar ga ik dan naartoe als alles goed uitkomt
| Originally posted by Dj Lex Hey in de Now en Wow. Flex. Daar ga ik dan naartoe als alles goed uitkomt |
)??
| Originally posted by TranceFool Ik hoor die naam de laatste tijd errug vaak, weet jij waar dat is Lex in Rotterdam (ik heb geen zin ok te zoeken )?? |
| Originally posted by Dj Lex Ja op een pier is dat. De Mullerpier weet je wel. |

) Is dat een beetje een vette tent???
Ja man best wel. Hele grote loods met vette verlichting.
OK, dan ga ik daar binnenkort es ff een kiekkie nemen 

Ja moet je doen jongen.
Re: Tiesto Solo Tour 2001
| Originally posted by Bouma-Bros 9/11 Palace, Groningen |
Now&Wow ruled hard,vorig jaar geweest bij een tiesto solo,naja voor de <<0>> zijn de kaarten al in t zakkie,de waak gaan we ZEKER naartoe ookal isset jammer dat ze de toko verbouwd hebben.
Dus ff kijken,dat wordt <<0>>,waak,now&wow en ik denk de <<0>> in arnhem,daar zal de koterzooi nu wel minder zijn nu t niet meer de Opera is,want dat is wat vorig jaar enorm zoog daar,naja heel t publiek zoog daar eigenlijk wel;p
Oja en tuwlijk Kremlin dies ook vlakbij,naja dat zijn dus 4 of 5 solo's ligt eraan of we zin hebben naar arnhem te rijden.
En t blackhole feestje zou ik als ik in de buurt woonde ook zeker naartoe gaan,tis bijna dezelfde als de laatste wildlife alleen was toen Paul Mendez daar en geen Montana,dat was dan ook zeer zeker geen gemis en mendez zette een heel leuke set neer.
So have solo-fun ppl,ik hebbut ook alweer *vetness*
k*t k*t k*t, moet ik de 1e september sochtends net naar t buitenland....dag tiesto in de <

mja kun je toch mooi de now&wow pakkuh
is gelijk 1 van de vetste toko's,gaat tuwlijk niks boven de <<0>> en de waak maar k denk dat n&w toch wel nr 3 is,in de 0 in den-haag hebben tuwlijk een aantal hier probs met de leeftijd,streng deurbeleid,van de rest weet ik t niet echt meer,vink trouwens goede zaak, zo voorkomen ze dat t puberfeesies worden
Re: Tiesto Solo Tour 2001
ik zal er zeker bij zijn in het zuiden des lands;
2/11 Danssalon, Eindhoven
16/11 Nightlife, Maastricht
en hopenlijk nog meer, maar das nog niet zeker 
| Originally posted by Donna ,streng deurbeleid,van de rest weet ik t niet echt meer,vink trouwens goede zaak, zo voorkomen ze dat t puberfeesies worden |

28 sep - De waakzaamheid
09 nov - The Palace
07 dec - Kremlin
Bij deze zal ik te vinden zijn. 

Lijkt me echt vet.