TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vanavond: Perry O'Neil @ ID&T Radio
Pages (2): [1] 2 »
Vanavond: Perry O'Neil @ ID&T Radio
Nieuwe set van Perry op ID&T Radio vanavond na ASOT, van 22.00 tot 24.00.
Enjoy!

Wow alweer kijk er naar uit hij draait echt hele vette plaatjes :|
Gaaf. Perry gaat hard lately! 
Nice.. ben benieuwd!
ooh dat wordt weer smullen!! 
Hour 1:
01. Against The Grain - Further (Cassino & Laben Mix)
02. Marris - Egarnical
03. Pinkbox Special - Simple
04. �zg�r Can - The Love Below
05. Whirlpool - Under The Sun (Markus Schulz Coldharbour Remix)
06. Katana - Tribal Shock (Perry O'Neil Remix)
07. Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Dub)
Hour 2:
01. Subsky - Albino (Benz & MD's Aurium Remix)
02. Perry O'Neil - Cold Fusion
03. James Holden - A Break In The Clouds (�zg�r�s I Have Put Out The Love Below Edit)
04. Alucard - Lighthouse
05. Perry O'Neil - Gravity
06. Bart van Wissen - One Reason
07. Perry O'Neil - Fuel
heerlijk setje, nu weet ik wat te verwachten @ Asta a.s. zaterdag 
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Hour 1: 01. Against The Grain - Further (Cassino & Laben Mix) 02. Marris - Egarnical 03. Pinkbox Special - Simple 04. �zg�r Can - The Love Below 05. Whirlpool - Under The Sun (Markus Schulz Coldharbour Remix) 06. Katana - Tribal Shock (Perry O'Neil Remix) 07. Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Dub) Hour 2: 01. Subsky - Albino (Benz & MD's Aurium Remix) 02. Perry O'Neil - Cold Fusion 03. James Holden - A Break In The Clouds (�zg�r�s I Have Put Out The Love Below Edit) 04. Alucard - Lighthouse 05. Perry O'Neil - Gravity 06. Bart van Wissen - One Reason 07. Perry O'Neil - Fuel |

[offtopic]He Blighty, kom je nog naar Addiction?
Je moet toch in Utrecht draaaien
[/offtopic]
Om even ontopic te blijven:
Ik volg het Armin / Markus Schultz / Perry O Neill gebeuren niet echt, maar kan iemand me effe bijpraten?
Als ik het simpel wil zeggen druk ik het zo uit (niet negatief bedoeld, maar ik wil weer even op de hogte zijn):
Tiesto's kaarsje ging langzaam uit, Armin neemt/nam het over onder andere door zijn ASOT shows. Een maand geleden ofzo kwam Markus Schultz helemaal opzetten (gezien de vele aandacht die hij oa hier op het forum kreeg) en zijn stijl is anders dan die van Armin???
Perry O'Neill, waar komt hij vandaan en hoe is hij zo in de picture gekomen? Omdat Armin hem draaide ofzo? Zijn tracklists vindt ik wel aansprekend op zich, het is niet meer de standaard kaugomballentrance (om maar eens een term van BasD te gebruiken), wel?? Meer richting progressive. Of heb ik dat mis???
Dus mensen: VERTEL!
Want waar gaat het heen met de trance? Wie zijn de nieuwe 'trance goden' etc???
| Originally posted by SnuggLe [offtopic]He Blighty, kom je nog naar Addiction? Je moet toch in Utrecht draaaien [/offtopic]Om even ontopic te blijven: Ik volg het Armin / Markus Schultz / Perry O Neill gebeuren niet echt, maar kan iemand me effe bijpraten? Als ik het simpel wil zeggen druk ik het zo uit (niet negatief bedoeld, maar ik wil weer even op de hogte zijn): Tiesto's kaarsje ging langzaam uit, Armin neemt/nam het over onder andere door zijn ASOT shows. Een maand geleden ofzo kwam Markus Schultz helemaal opzetten (gezien de vele aandacht die hij oa hier op het forum kreeg) en zijn stijl is anders dan die van Armin??? Perry O'Neill, waar komt hij vandaan en hoe is hij zo in de picture gekomen? Omdat Armin hem draaide ofzo? Zijn tracklists vindt ik wel aansprekend op zich, het is niet meer de standaard kaugomballentrance (om maar eens een term van BasD te gebruiken), wel?? Meer richting progressive. Of heb ik dat mis??? Dus mensen: VERTEL! Want waar gaat het heen met de trance? Wie zijn de nieuwe 'trance goden' etc??? |
[/offtopic]

Dank u voor het uitleggen
Wel handig!
Zie je nou wel dat mp3 echt dik veel invloed heeft?
Zonder mp3 hadden we de Global DJ broadcast etc niet, en was Shcultz niet zo populair 
| Originally posted by SnuggLe Dank u voor het uitleggen Wel handig!Zie je nou wel dat mp3 echt dik veel invloed heeft? Zonder mp3 hadden we de Global DJ broadcast etc niet, en was Shcultz niet zo populair |
| Originally posted by SnuggLe Dank u voor het uitleggen Wel handig!Zie je nou wel dat mp3 echt dik veel invloed heeft? Zonder mp3 hadden we de Global DJ broadcast etc niet, en was Shcultz niet zo populair |
Conclusie:
Asot is populair
Asot is Armada
Armada is Perry en Markus

Maar waarom zou ASOT zo populair zijn, ik bedoel, in 2001 kende nog weinig mensen Armin zoals ze hem nu kenden, bovendien was de sound van Armin van voor 2001 toch meer club georienteerd (Gig, Armind, en al die aliassen van hem). Stel nou dat Luc Publon A State Of Trance presenteerde, zou ASOT dan nogsteeds zo populair zijn? En waarom zijn stations zoals SSL en Einslive dan weer niet populair... leuke studies kan je hier van maken en Tiesto kan er goed over meepraten omdat hij dankzij Napster ook groot is geworden in het buitenland.
Voor mij persoonlijk heeft de populariteit ook te maken met het feit dat Armin nog 'gewoon' is. Het is gewoon een normale gast zijn werkt gewoon goed doet en dat vriendelijke spreekt mensen gewoon aan. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de populariteit van Franske Bauer, dat is ook ontstaan omdat mensen hem normaal en vriendelijk vinden. Ik denk dat deze sfeer ook binnen Armada te vinden is, want Perry en Markus zijn ook super vriendelijke gasten. En Tiesto heeft t ook redelijk verknald bij veel mensen de laatste maanden dus automatisch schuiven er mensen door naar de tweede in de rij!
| Originally posted by Bouma-Bros Hour 1: 01. Against The Grain - Further (Cassino & Laben Mix) 02. Marris - Egarnical 03. Pinkbox Special - Simple 04. �zg�r Can - The Love Below 05. Whirlpool - Under The Sun (Markus Schulz Coldharbour Remix) 06. Katana - Tribal Shock (Perry O'Neil Remix) 07. Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Dub) Hour 2: 01. Subsky - Albino (Benz & MD's Aurium Remix) 02. Perry O'Neil - Cold Fusion 03. James Holden - A Break In The Clouds (�zg�r�s I Have Put Out The Love Below Edit) 04. Alucard - Lighthouse 05. Perry O'Neil - Gravity 06. Bart van Wissen - One Reason 07. Perry O'Neil - Fuel |
Dit is trouwens een TA-tune van Daniel.
| Originally posted by ArisE2 Ik mis alleen de 3 Colours - Accessible in het tweede uur van je tracklist. Dit is trouwens een TA-tune van Daniel. |
| Originally posted by ArisE2 ..En Tiesto heeft t ook redelijk verknald bij veel mensen de laatste maanden dus automatisch schuiven er mensen door naar de tweede in de rij! |
Het lijkt net in deze thread van �of je luistert hiernaar, of je luistert hiernaar, allebei is niet mogelijk�. Als je naar ASOT luistert luister je niet naar Tiesto en andersom ook. Alles moet zo zwart-wit gezien worden. �De trance-liefhebbers luisteren niet meer naar Tiesto, maar naar Markus Schulz�. Markus is niet pas sinds een maand populair dat is al een hele tijd langer aan de gang.
Ik vind Markus Schulz echt geen topdj omdat hij toevallig een leuk radio programma heeft waar die allemaal promo's voor krijgt. Als hij zich staande weet te houden op een groot feest voor duizenden mensen en tussen de grote der aarden kan je zo iemand pas gaan vergelijken met mensen als Armin en Tiesto.
Ik zie Markus Schulz alleen als producer als topper! Zelfde geld voor G & D. Zijn in principe ook alleen nog maar top producers en zijn er op het DJ vlak nog lang niet.
Ik heb de set nog niet geluisterd. Ik herken weinig tracks van de playlist, dus ik zal 'm vandeweek wel eens op m'n MP3 speler zetten en dan in alle rust gaan wegdromen 
| Originally posted by Remy D Ik zie Markus Schulz alleen als producer als topper! Zelfde geld voor G & D. Zijn in principe ook alleen nog maar top producers en zijn er op het DJ vlak nog lang niet. |
ISOT?? In search of trance? 
Das Armin en Tiesto een beetje door elkaar halen imo.
En Tiesto zn kaarsje uit? Die komt zometeen echt wel weer een aardig kampvuurtje bouwen hoor,why zou ie nu zn energie erin gooien als dat totaal geen nut heeft,aangezien je atm niet hoger dan t nivo van Armin kan komen omdat de scene niet verder kijkt.
Alleen t feit al dat de Bouma crew overloopt laat zien wie real is en wie fake,en Tijs kijkt ook verder dan zn neus lang is.
He'll be back 4 more and better
| Originally posted by ArisE2 Voor mij persoonlijk heeft de populariteit ook te maken met het feit dat Armin nog 'gewoon' is. Het is gewoon een normale gast zijn werkt gewoon goed doet en dat vriendelijke spreekt mensen gewoon aan. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de populariteit van Franske Bauer, dat is ook ontstaan omdat mensen hem normaal en vriendelijk vinden. Ik denk dat deze sfeer ook binnen Armada te vinden is, want Perry en Markus zijn ook super vriendelijke gasten. En Tiesto heeft t ook redelijk verknald bij veel mensen de laatste maanden dus automatisch schuiven er mensen door naar de tweede in de rij! |
| Originally posted by Remy D Ik vind Markus Schulz echt geen topdj omdat hij toevallig een leuk radio programma heeft waar die allemaal promo's voor krijgt. Als hij zich staande weet te houden op een groot feest voor duizenden mensen en tussen de grote der aarden kan je zo iemand pas gaan vergelijken met mensen als Armin en Tiesto. Ik zie Markus Schulz alleen als producer als topper! Zelfde geld voor G & D. Zijn in principe ook alleen nog maar top producers en zijn er op het DJ vlak nog lang niet. |