TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vanavond: Perry O'Neil @ ID&T Radio
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Bouma-Bros on Feb-26-2004 16:24:

Thumbs up Vanavond: Perry O'Neil @ ID&T Radio

Nieuwe set van Perry op ID&T Radio vanavond na ASOT, van 22.00 tot 24.00.

Enjoy!

Posted by Ferry 0 on Feb-26-2004 16:32:

Wow alweer kijk er naar uit hij draait echt hele vette plaatjes :|

Posted by Passiva on Feb-26-2004 16:59:

Gaaf. Perry gaat hard lately!

Posted by moogwai on Feb-26-2004 17:22:

Nice.. ben benieuwd!

Posted by dj_spare on Feb-26-2004 20:48:

ooh dat wordt weer smullen!!

Posted by Bouma-Bros on Feb-27-2004 09:13:

Thumbs up

Hour 1:

01. Against The Grain - Further (Cassino & Laben Mix)
02. Marris - Egarnical
03. Pinkbox Special - Simple
04. �zg�r Can - The Love Below
05. Whirlpool - Under The Sun (Markus Schulz Coldharbour Remix)
06. Katana - Tribal Shock (Perry O'Neil Remix)
07. Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Dub)

Hour 2:

01. Subsky - Albino (Benz & MD's Aurium Remix)
02. Perry O'Neil - Cold Fusion
03. James Holden - A Break In The Clouds (�zg�r�s I Have Put Out The Love Below Edit)
04. Alucard - Lighthouse
05. Perry O'Neil - Gravity
06. Bart van Wissen - One Reason
07. Perry O'Neil - Fuel

Posted by dj_spare on Feb-27-2004 09:44:

heerlijk setje, nu weet ik wat te verwachten @ Asta a.s. zaterdag

Posted by blighty on Feb-27-2004 10:08:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hour 1:

02. Marris - Egarnical

Hour 2:

03. James Holden - A Break In The Clouds (�zg�r�s I Have Put Out The Love Below Edit)
04. Alucard - Lighthouse
07. Perry O'Neil - Fuel

Gaaf, weer een hoop eigen werk

Posted by SnuggLe on Feb-27-2004 10:37:

[offtopic]He Blighty, kom je nog naar Addiction? Je moet toch in Utrecht draaaien [/offtopic]

Om even ontopic te blijven:
Ik volg het Armin / Markus Schultz / Perry O Neill gebeuren niet echt, maar kan iemand me effe bijpraten?

Als ik het simpel wil zeggen druk ik het zo uit (niet negatief bedoeld, maar ik wil weer even op de hogte zijn):
Tiesto's kaarsje ging langzaam uit, Armin neemt/nam het over onder andere door zijn ASOT shows. Een maand geleden ofzo kwam Markus Schultz helemaal opzetten (gezien de vele aandacht die hij oa hier op het forum kreeg) en zijn stijl is anders dan die van Armin???
Perry O'Neill, waar komt hij vandaan en hoe is hij zo in de picture gekomen? Omdat Armin hem draaide ofzo? Zijn tracklists vindt ik wel aansprekend op zich, het is niet meer de standaard kaugomballentrance (om maar eens een term van BasD te gebruiken), wel?? Meer richting progressive. Of heb ik dat mis???

Dus mensen: VERTEL!
Want waar gaat het heen met de trance? Wie zijn de nieuwe 'trance goden' etc???

Posted by blighty on Feb-27-2004 11:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
[offtopic]He Blighty, kom je nog naar Addiction? Je moet toch in Utrecht draaaien [/offtopic]

Om even ontopic te blijven:
Ik volg het Armin / Markus Schultz / Perry O Neill gebeuren niet echt, maar kan iemand me effe bijpraten?

Als ik het simpel wil zeggen druk ik het zo uit (niet negatief bedoeld, maar ik wil weer even op de hogte zijn):
Tiesto's kaarsje ging langzaam uit, Armin neemt/nam het over onder andere door zijn ASOT shows. Een maand geleden ofzo kwam Markus Schultz helemaal opzetten (gezien de vele aandacht die hij oa hier op het forum kreeg) en zijn stijl is anders dan die van Armin???
Perry O'Neill, waar komt hij vandaan en hoe is hij zo in de picture gekomen? Omdat Armin hem draaide ofzo? Zijn tracklists vindt ik wel aansprekend op zich, het is niet meer de standaard kaugomballentrance (om maar eens een term van BasD te gebruiken), wel?? Meer richting progressive. Of heb ik dat mis???

Dus mensen: VERTEL!
Want waar gaat het heen met de trance? Wie zijn de nieuwe 'trance goden' etc???

Hi Snuggle,

[offtopic]Ik zou graag willen ware het niet dat ik maandag twee herkansingen heb en bovendien ben ik met de trein naar Utrecht, dus ook qua vervoer wordt het lastig...Ik ben er dus helaas niet bij [/offtopic]

Maar om even terug te komen op je vragen:

Tiesto is inderdaad niet echt meer het gesprek van de dag. In ieder geval niet meer op het TA-board. Hij zal in de feest scene ongetwijfeld nog volle zalen trekken.

Armin is echt bezig met een opmars, wat volgens mij zoals jij ook al zei, komt door zijn ISOT shows. Deze worden immers continue opgenomen en geshared.

Perry is voor zover ik weet bekend door ISOT. Nadat Armin "Kubik" had gedraaid en "Mind circles" (Perry = Locust) is Perry onlangs uitgenodigd om een 2 uurs set te doen in ISOT. Wellicht vond ID-T dit wel aardig gezien hij gisteren twee uur op ID-T radio heeft gedraaid. En tja, dan kunnen de clubbookingen niet uitblijven

Markus Schulz is mister Global DJ Broadcast. Dit is immens populair onder de TA-ers. Daarnaast draait Armin veel Schulz materiaal, dus mensen raken bekend met het fenomeen Schulz. Zowel Perry en Schulz hebben een eigen stijl. Niet gek gezien ze enorm veel eigen werk draaien. Beiden gaan echter wel richting de progressive.

Dit is denk ik een beetje hoe het allemaal gelopen is. Eventuele corecties hoor ik graag

EDIT: Was Markus Schulz vergeten

Greetings,
Blighty

Posted by SnuggLe on Feb-27-2004 11:18:

Dank u voor het uitleggen Wel handig!

Zie je nou wel dat mp3 echt dik veel invloed heeft? Zonder mp3 hadden we de Global DJ broadcast etc niet, en was Shcultz niet zo populair

Posted by blighty on Feb-27-2004 11:24:

quote:

Zie je nou wel dat mp3 echt dik veel invloed heeft? Zonder mp3 hadden we de Global DJ broadcast etc niet, en was Shcultz niet zo populair

Yes, absoluut

Posted by dj_spare on Feb-27-2004 12:27:

quote:

maarja dat willen ze natuurlijk niet horen, maar het is wel degelijk zo... anders had ik hier nu zitten te typen 'onder welke steen heb ik geleeft!?!?'

Posted by ArisE2 on Feb-27-2004 22:55:

Conclusie:

Asot is populair
Asot is Armada
Armada is Perry en Markus

Posted by Chicane on Feb-27-2004 23:40:

Maar waarom zou ASOT zo populair zijn, ik bedoel, in 2001 kende nog weinig mensen Armin zoals ze hem nu kenden, bovendien was de sound van Armin van voor 2001 toch meer club georienteerd (Gig, Armind, en al die aliassen van hem). Stel nou dat Luc Publon A State Of Trance presenteerde, zou ASOT dan nogsteeds zo populair zijn? En waarom zijn stations zoals SSL en Einslive dan weer niet populair... leuke studies kan je hier van maken en Tiesto kan er goed over meepraten omdat hij dankzij Napster ook groot is geworden in het buitenland.

Posted by ArisE2 on Feb-28-2004 11:13:

Voor mij persoonlijk heeft de populariteit ook te maken met het feit dat Armin nog 'gewoon' is. Het is gewoon een normale gast zijn werkt gewoon goed doet en dat vriendelijke spreekt mensen gewoon aan. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de populariteit van Franske Bauer, dat is ook ontstaan omdat mensen hem normaal en vriendelijk vinden. Ik denk dat deze sfeer ook binnen Armada te vinden is, want Perry en Markus zijn ook super vriendelijke gasten. En Tiesto heeft t ook redelijk verknald bij veel mensen de laatste maanden dus automatisch schuiven er mensen door naar de tweede in de rij!

Posted by ArisE2 on Feb-28-2004 11:18:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hour 1:

02. Marris - Egarnical

Hour 2:

04. Alucard - Lighthouse
07. Perry O'Neil - Fuel

Ik mis alleen de 3 Colours - Accessible in het tweede uur van je tracklist. Dit is trouwens een TA-tune van Daniel.

Posted by djdavid on Feb-28-2004 12:09:

quote:
Originally posted by ArisE2
Ik mis alleen de 3 Colours - Accessible in het tweede uur van je tracklist. Dit is trouwens een TA-tune van Daniel.

idd! wilde net dezelfde post doen
watch out for 3 colours...

Posted by Chicane on Feb-28-2004 13:39:

quote:
..En Tiesto heeft t ook redelijk verknald bij veel mensen de laatste maanden dus automatisch schuiven er mensen door naar de tweede in de rij!

Omdat?

Hij meer in het buitenland zit? Ik vond 2003 wel een matig jaar voor blackhole trouwens, weinig blackhole cd's en vinyls.. het lijkt erop alsof blackhole Tiesto pusht en hamerd om 3x op rij de dj mag te winnen

Posted by TranceFool on Feb-28-2004 14:25:

Het lijkt net in deze thread van �of je luistert hiernaar, of je luistert hiernaar, allebei is niet mogelijk�. Als je naar ASOT luistert luister je niet naar Tiesto en andersom ook. Alles moet zo zwart-wit gezien worden. �De trance-liefhebbers luisteren niet meer naar Tiesto, maar naar Markus Schulz�. Markus is niet pas sinds een maand populair dat is al een hele tijd langer aan de gang.

Posted by Remy D on Feb-28-2004 14:49:

Ik vind Markus Schulz echt geen topdj omdat hij toevallig een leuk radio programma heeft waar die allemaal promo's voor krijgt. Als hij zich staande weet te houden op een groot feest voor duizenden mensen en tussen de grote der aarden kan je zo iemand pas gaan vergelijken met mensen als Armin en Tiesto.

Ik zie Markus Schulz alleen als producer als topper! Zelfde geld voor G & D. Zijn in principe ook alleen nog maar top producers en zijn er op het DJ vlak nog lang niet.

Posted by moogwai on Feb-28-2004 17:57:

Ik heb de set nog niet geluisterd. Ik herken weinig tracks van de playlist, dus ik zal 'm vandeweek wel eens op m'n MP3 speler zetten en dan in alle rust gaan wegdromen

quote:
Originally posted by Remy D
Ik zie Markus Schulz alleen als producer als topper! Zelfde geld voor G & D. Zijn in principe ook alleen nog maar top producers en zijn er op het DJ vlak nog lang niet.

Idd... maar ze zijn zeker opkomend en hun sound wordt ook steeds populairder. Maar in ieder geval kan Markus zeker mixen en is niet zo'n producer die ineens gaat draaien omdat z'n platen populair zijn.

Posted by Donna on Feb-28-2004 22:43:

ISOT?? In search of trance?

Das Armin en Tiesto een beetje door elkaar halen imo.

En Tiesto zn kaarsje uit? Die komt zometeen echt wel weer een aardig kampvuurtje bouwen hoor,why zou ie nu zn energie erin gooien als dat totaal geen nut heeft,aangezien je atm niet hoger dan t nivo van Armin kan komen omdat de scene niet verder kijkt.

Alleen t feit al dat de Bouma crew overloopt laat zien wie real is en wie fake,en Tijs kijkt ook verder dan zn neus lang is.

He'll be back 4 more and better

Posted by DjRV on Feb-28-2004 22:44:

quote:
Voor mij persoonlijk heeft de populariteit ook te maken met het feit dat Armin nog 'gewoon' is. Het is gewoon een normale gast zijn werkt gewoon goed doet en dat vriendelijke spreekt mensen gewoon aan. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de populariteit van Franske Bauer, dat is ook ontstaan omdat mensen hem normaal en vriendelijk vinden. Ik denk dat deze sfeer ook binnen Armada te vinden is, want Perry en Markus zijn ook super vriendelijke gasten. En Tiesto heeft t ook redelijk verknald bij veel mensen de laatste maanden dus automatisch schuiven er mensen door naar de tweede in de rij!

wat is dit voor een onzin? op welk moment is het belangrijker geworden of een dj vriendelijk met een as the world turns lachje na of voor zijn set handjes schud dan zijn kwaliteiten achter de tafels?
vroegah op wildlife liep tiesto ook gewoon tussen de feestgangers,maar hij is inmiddels op zo'n nivo dat ie evenveel publiek kan trekken als madonna of u2. Is bono dan ook maar een lul omdat ie na zijn optreden niet stagedived in het publiek om met iedereen ff gezellig te doen?

Posted by basvh on Feb-28-2004 22:59:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik vind Markus Schulz echt geen topdj omdat hij toevallig een leuk radio programma heeft waar die allemaal promo's voor krijgt. Als hij zich staande weet te houden op een groot feest voor duizenden mensen en tussen de grote der aarden kan je zo iemand pas gaan vergelijken met mensen als Armin en Tiesto.

ik ben blij dat je weer terug bent, zulke posts heb ik gemist!!!! Ober doe mij een rondje bier voor heer remy!

Pages (2): [1] 2 »