TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Scott Bond להומואים ??


Posted by markfeldman on Feb-26-2004 19:57:

Scott Bond להומואים ??

איזה זין !

השבוע בליין של נקסט מארחים את SCOTT BOND האגדי וקהל היעד הוא לא אחר מאשר: גיי פרנדלי (תחרות גבר השנה)

איזה פחד ! ! ! אני לא הולך, עם כל הכבוד לSCOTT


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Feb-26-2004 20:05:

מממ...לא!
לא מדובר בהומואים!
אלה בהומואים קשים ביותר!
הקהל של ליין שישי בווקס!
הייתי שם שעתיים פעם אחת משהו מפחיד במיוחד!

חפיף שבוע הבא יש את דאבל אואוו!!!


Posted by warpedd_ on Feb-26-2004 20:20:

לכל האמיצים
תסתכלו שאף אחד לא יבוא לכם מאחורה
וכל הבנות שמה... זה לא באמת בנות

סתםםםם


Posted by markfeldman on Feb-26-2004 20:30:

דאבל ??? מי ??


Posted by Shahar on Feb-26-2004 20:50:

חחחח ההזמנה אצלי ביד
ויש רחבת
DOME
ורחבת
VOX
וכן תחרות גבר השנה אבל למה שזה יהיה להומואים...?
בכל מקרה נראה לי הרחבה של הדום תהיה יותר בטוחה אבל סקוט ברחבה של הווקס אזזזזזז............
save your ass


Posted by markfeldman on Feb-26-2004 22:00:

אני לא לוקח סיכונים....


Posted by Shahar on Feb-26-2004 22:25:

אוי נו...
הייתי ב
Pleasure dome
בלי לדעת שזה הולך להיות להומואים
היה לי חינם והלכתי עם ידידה והיה סבבה...

אז אם סקוט באאאאאא...שוווהההההה!!


Posted by cluBBer on Feb-27-2004 01:11:

Arrow

יאללה חפיף
גם כן

הייתי מלא פעמים ב
PLEUSERS DOME

מקסימום מישהו יבוא אליך ואשאל אותך

אתה בקטע

ואז אתה אומר לו

לא אני לא בקטע

ואז ההוא יגיד לך

גם אני לא

כמו שזה קרה בשירותים לחבר שלי


יש לי
VIP
80 שח כניסה
שמפניה חינם



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.