TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Scott Bond להומואים ??
Scott Bond להומואים ??
איזה זין !
השבוע בליין של נקסט מארחים את SCOTT BOND האגדי וקהל היעד הוא לא אחר מאשר: גיי פרנדלי (תחרות גבר השנה)
איזה פחד ! ! ! אני לא הולך, עם כל הכבוד לSCOTT
מממ...לא!
לא מדובר בהומואים!
אלה בהומואים קשים ביותר!
הקהל של ליין שישי בווקס!
הייתי שם שעתיים פעם אחת משהו מפחיד במיוחד!
חפיף שבוע הבא יש את דאבל אואוו!!!

לכל האמיצים
תסתכלו שאף אחד לא יבוא לכם מאחורה
וכל הבנות שמה... זה לא באמת בנות

סתםםםם

דאבל ??? מי ??
חחחח ההזמנה אצלי ביד
ויש רחבת
DOME
ורחבת
VOX
וכן תחרות גבר השנה אבל למה שזה יהיה להומואים...?
בכל מקרה נראה לי הרחבה של הדום תהיה יותר בטוחה אבל סקוט ברחבה של הווקס אזזזזזז............
save your ass

אני לא לוקח סיכונים....
אוי נו...
הייתי ב
Pleasure dome
בלי לדעת שזה הולך להיות להומואים
היה לי חינם והלכתי עם ידידה והיה סבבה...
אז אם סקוט באאאאאא...שוווהההההה!!
יאללה חפיף
גם כן
הייתי מלא פעמים ב
PLEUSERS DOME
מקסימום מישהו יבוא אליך ואשאל אותך
אתה בקטע
ואז אתה אומר לו
לא אני לא בקטע
ואז ההוא יגיד לך
גם אני לא
כמו שזה קרה בשירותים לחבר שלי
יש לי
VIP
80 שח כניסה
שמפניה חינם
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.