TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Rave-kamaa?

Posted by BetaFactory on Feb-29-2004 16:25:

Dancing Dude Rave-kamaa?

Miten on siell� etel�ss� (=Hki, Turku, Tampere), n�kyyk� glowstickej�, sinist� UV-geli� ja vilkkuvia lamppuja en�� tanssilattialla? Onko viel� "in"? Muistan n�hneeni glowstickej� t��ll� Vaasassa viime vuonna er��ss� trance/hard trance-reiviss�, mutta yleens� niit�ei tavallisesti n�y.

Ja mist� ihmiset nuo ostavat, kyselee t�llainen tiet�m�t�n tyyppi?

Posted by GrimReaper on Feb-29-2004 17:28:

Joo, kyll�h�n noita "candy ravereita" n�kyy silloin t�ll�in mutta ei (onneksi) liian usein. Osalla on kaiken tuon kiillon ja loisteen lis�ksi viel� kilo v�rikk�it� helyj� ranteissa ja kaulassa. Enemm�n niit� varmasti n�kyykin polccabileiss� eli hardtranceen/hardstyleen/technoon keskittyneiss� tapahtumissa.

Toivottavasti et vakavissasi ole ostamassa tuota kr��s��. N�ytt�� lapselliselta ja typer�lt� minun mielest�ni, sopii alle 18-vuotiaille paremmin. Suurin innostuskin niihin on jo mennyt. Netiss� on kauppoja joista saa glowstickej� ym. candy-kr��s�� mutta en ole itse niiden kuluttaja joten en osaa sanoa tarkalleen mist� ja mill� hinnalla.

Posted by BetaFactory on Feb-29-2004 18:50:

En ole. Tuo alkaa olla jo liikaa t�llaiselle l�hitulevaisuudessa tulevalle juristille, eik� muuten olisi sopinut tyyliini edes silloin kun olin teinireivaaja. Vaikka olisi, niin varmasti olisin ollut liian ujo k�ytt�kseeni tuollaista helposti-erottuvaa kamaa...

Tuli vain koko homma mieleen taas kun n�in pari viikkoa sitten Ruotsin TV:lt� aika mielenkiintoisen ohjelman, joka kertoi Oslon nuorista reivaajista ja kaupungin huumekulttuurista. Sielt� n�in taas nuo glowstickit.

Posted by philly_FIN on Mar-02-2004 07:10:

IMO t�h�n asiaan on ett� jos joku nauttii siit� ett� samalla kun tanssii voi pyritt�� glowstickkej� ilmassa niin siit� vaan.

Pukeutuminen on sitten se asia johon itsekkin hieman kiinnit�n huomiota, jos esim HC reiveihin menossa niin jotenkin tuntuu kotoisemmalta kun laittaa p��lle kledjut jotka kuvastavat tapahtumaa enemm�nkuin puku p��ll� meneminen...

niin pukeutuminen kuin "puikkojen" heiluttaminenkin nostattaa joillakin ihmisill� fiilist� viel�kin enemm�n ja jos n�in on niin antaa sitten olla...

Posted by Puuhis on Mar-02-2004 08:09:

Mulla l�ytyy kotoa 2 glowsticki�. Ostin joskus syksyll� enk� ole viel�k��n k�ytt�nyt. Pit�is olla niille sopivat kemut mutta aika hiljaselta n�ytt��

Posted by Nuutti on Mar-02-2004 10:41:

quote:
Originally posted by Puuhis
Mulla l�ytyy kotoa 2 glowsticki�. Ostin joskus syksyll� enk� ole viel�k��n k�ytt�nyt. Pit�is olla niille sopivat kemut mutta aika hiljaselta n�ytt��

Miten ne muuten toimii? Onko ne kertak�ytt�isi� niinkuin ne laivojen juomatikut vai pit��k� ne laittaa valoon ett� ne alkaa hehkua?

Posted by Dueno on Mar-02-2004 14:57:

Oon kans miettiny ihan samaa. Veit sanat suustani

Posted by Dueno on Mar-04-2004 23:32:

http://www.honesty.fi/tuotteet.html n�yt�s olevan vaatteita/s�l�� ihmisille myyt�v�n�. Aika hintavia nuo T-paidat n�ytt�v�t olevan. Kai semmosen voi ostaa kun ei muutenkaan tule ostettua juuri yht��n vaatteita

Posted by Puuhis on Mar-05-2004 07:08:

Ne on semmoset kertak�ytt�set eli samanlaisia mutta isompia kuin laivalla. Eka pit�� taivuttaa ett� joku sis�putki menee hajalle ja sitten ravistaa aineet sekasin. Nuo puikot kest�� vissiin 8 tuntia ja pituutta niilt� l�ytyy 6 tuumaa. hinta � 4.90�/Salainen Agentti. <-kallis

Posted by philly_FIN on Mar-05-2004 08:56:

quote:
Originally posted by Dueno
http://www.honesty.fi/tuotteet.html n�yt�s olevan vaatteita/s�l�� ihmisille myyt�v�n�. Aika hintavia nuo T-paidat n�ytt�v�t olevan. Kai semmosen voi ostaa kun ei muutenkaan tule ostettua juuri yht��n vaatteita

itse tuolta Honestyst� juuri yhdet housut tilanneena voin kertoa ett� palvelu toimi ja tilattu tuote tuli jopa liian nopeasti

Posted by digitalbeat666 on Mar-07-2004 18:13:

Jester

quote:
Originally posted by GrimReaper
Joo, kyll�h�n noita "candy ravereita" n�kyy silloin t�ll�in mutta ei (onneksi) liian usein. Osalla on kaiken tuon kiillon ja loisteen lis�ksi viel� kilo v�rikk�it� helyj� ranteissa ja kaulassa. Enemm�n niit� varmasti n�kyykin polccabileiss� eli hardtranceen/hardstyleen/technoon keskittyneiss� tapahtumissa.

Toivottavasti et vakavissasi ole ostamassa tuota kr��s��. N�ytt�� lapselliselta ja typer�lt� minun mielest�ni, sopii alle 18-vuotiaille paremmin. Suurin innostuskin niihin on jo mennyt. Netiss� on kauppoja joista saa glowstickej� ym. candy-kr��s�� mutta en ole itse niiden kuluttaja joten en osaa sanoa tarkalleen mist� ja mill� hinnalla.

perhana, tuossa neon kr��s�ss� saat varmasti kunnon naurut ihmisilt�. Reivaajat n�ytt�v�t nyky��n ihan pelleilt�. Paremminki sanottuna karkkipelleilt�. Sori jos loukkasin jotakuta.