TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- download newe album TIESTO
Pages (2): [1] 2 »
download newe album TIESTO
Glanis heeft um net ge-upped naar m'n ftp
ftp://internet:[email protected]/
download daar, hij ise gt w00000t
GreeZ GERRIT!!
Re: download newe album TIESTO
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta Glanis heeft um net ge-upped naar m'n ftp ftp://internet:[email protected]/ download daar, hij ise gt w00000t GreeZ GERRIT!! |

)

)
I love you !!!!!!!!!!!!!!!
jullie zijn fanatastisch!!!!!!!!!!!!!
maarreh, de link doet het niet
please fix de link, zodat iedereen hem kan downen
WEL, de link gaat naar de map waar ie staat !!
geen gemixte CD.......??

nee dat niet, maar VETTE nummers, egt de moeite waard, zo relaxt
w00000t w000000t
Thanx Siesta en Glanis, had hem al op een paar sites zien staan, maar die zitten natuurlijk vol
Maar dan zijn jullie er altijd om me te redden
MANY MANY THANX!!!! kan niet wachten.
En Blik, deze CD is een CD met Ti�sto's eigen produkties, ik neem nie aan dat ie ze aan elkaar gemixed heeft...
GreetZ, DC
ja, is misschien ook wel logisch dat die niet gemixed is, maar ��n ding, we zijn toch wel sneller dan RMF h�????
nee RMF had had um eerder 

, maarjah doet r niet toe, hij's r nu!
GreetZ GERRIT!!
| Originally posted by DJ_Siesta nee RMF had had um eerder ![]() ![]() , maarjah doet r niet toe, hij's r nu!GreetZ GERRIT!! |
| Originally posted by Blik maakt niet uit hoor, niks kan deze downloadsnelheid aan.........binnen 5 minuten alle 11 nummers gedownd |

ik heb um ook iets in die trend gedownload
he jammer, er zit geen ID-tag op, ik krijg bij 7 van 11 liedjes dat het nummer 1 seconde duurt, dat je dus niet kan skippen in Winamp...........das jammer
weet iemand een ID-tag- editor??? zodat je de tracktijden erin kan zetten
(nu maar hopen dat iemand begrijpt wat ik bedoel)
Cool, thanx.
Van wie komt deze rip?
| Originally posted by Blik he jammer, er zit geen ID-tag op, ik krijg bij 7 van 11 liedjes dat het nummer 1 seconde duurt, dat je dus niet kan skippen in Winamp...........das jammer weet iemand een ID-tag- editor??? zodat je de tracktijden erin kan zetten (nu maar hopen dat iemand begrijpt wat ik bedoel) |

| Originally posted by DJ_Siesta werkelijk waaar, ik snap r geen ene zak van ![]() |
en dat is dus irritant want ik wil meestal bij nieuwe liedjes meteen naar het midden van het nummer want dan hoor je eigenlijk vrijwel meteen of het nummer goed is..........snap je het nu een beetje (of iemand anders......????)
ik moet een wachtwoord en een gebruikers naam invullen welke?????
Greetz Muppet
| Originally posted by Muppet ik moet een wachtwoord en een gebruikers naam invullen welke????? Greetz Muppet |
ja ik krijg eerst een melding van aanmelden lukt niet en dat soort dingen en wachtwoord is ongeldig maar ik wil heeeeeeeeeeel graag de cd en ik baal hiervan weet iemand hoe dat kan en waar ik hem dan kan downen??????
Greetz Muppet
je kunt hem ook downen op RMF, maar daar is er weer een maximale useraantal van 3 persoontjes..............ik zou het later nog eens proberen, vanavond ofzo
vaag, hier doet't ie het wel, ben je toevallig een nummer aant downen van tptp ofzo? er is een limiet van 1 download per IP
GreetZ GERRIT!
| Originally posted by DJ_Siesta vaag, hier doet't ie het wel, ben je toevallig een nummer aant downen van tptp ofzo? er is een limiet van 1 download per IP GreetZ GERRIT! |
THX voor Tiesto , ben hem nu aan het downen gaat niet zo snel maar dat maakt me niet uit als ik hem maar kan downen.
{-_-}
thanx siesta ! 
| Originally posted by Boss thanx siesta ! |
Zal wel aan mij liggen maar ik kan ze niet downen(kom nu wel op de ftp server en zie ze staan ken er zelfs opklikken maar dan krijg ik een ftp foutmeldig

Greetz Muppet