TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Reviews - Maart 2004
Pages (2): [1] 2 »
Trance Reviews - Maart 2004
Lightscape - Inner-Warmth
Nieuwe Mark Otten. Hij heeft dat weer goed gedaan, zonder Mushroom Therapy of Tranquility te kopi�ren. Don't hold back the music, better let it move ya. Let ook op de goeie Phynn Remix (= Phynns Overheated Remix)
8.5/10
Jas Van Houten - Loco Love
Speciaal nummertje, met een leuk melodietje dat je doet heupwiegen 
8/10
Magellan Project - Dive Theme
Magellan Project is een nieuw producersduo uit Tampere, Finland. Heerlijk uplifting spul.
8/10
Gladiator - Now We Are Free [Darren Tate Remix]
Beste trance remix van de Gladiator theme die ik tot nu toe gehoord heb. Qualiteit zoals je van Darren Tate kan verwachten.
8/10
Re: Trance Reviews - Maart 2004
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Lightscape - Inner-Warmth Nieuwe Mark Otten. Hij heeft dat weer goed gedaan, zonder Mushroom Therapy of Tranquility te kopi�ren. Don't hold back the music, better let it move ya. Let ook op de goeie Phynn Remix (= Phynns Overheated Remix) 8.5/10 |

Ahja, het is alweer Maart 
| Originally posted by eieregooie Ahja, het is alweer Maart |
| Originally posted by CygnusX Lightscape - Inner-Warmth Nieuwe Mark Otten. Hij heeft dat weer goed gedaan, zonder Mushroom Therapy of Tranquility te kopi�ren. Don't hold back the music, better let it move ya. Let ook op de goeie Phynn Remix (= Phynns Overheated Remix) 8.5/10 |
| Originally posted by SilentEagle Tijd vliegt snel he |
| Originally posted by eieregooie Jaja, kben alweer bijna jarig! Krijg ik nog kadootjes van mensen hier? |
euhh... iPod ofzo 
Of 2 Pioneer CDJ 1000 gevalletjes 
wnr ei?
Die myth is enorm lekker, rustgevend. Maak daar een paar stevige remixes van en dat liedje komt echt wel in orde (niet dat het nu slecht is maar om te draaien moeilijk imo)
| Originally posted by pooley wnr ei? |
heeft er iemand volgend plaatje al gehoord?
The long awaited new "DJ Marcky vs Leeroy"-vinyl is out now on Trance Dimension Records(TDR002). This huge trance anthem is supported by : M.I.K.E., Cosmic gate, Judge jules, Danny slade, Dumonde, DJ Joop (played it at trance energy 2004!), Jon 'o Bir, and many others. Don't miss this great tranceanthem.
| Originally posted by djcresto heeft er iemand volgend plaatje al gehoord? The long awaited new "DJ Marcky vs Leeroy"-vinyl is out now on Trance Dimension Records(TDR002). This huge trance anthem is supported by : M.I.K.E., Cosmic gate, Judge jules, Danny slade, Dumonde, DJ Joop (played it at trance energy 2004!), Jon 'o Bir, and many others. Don't miss this great tranceanthem. |
Pulp Victim - The World 2004
De 2004-Remixen van de gelijknamige klassieker door Ferry (correct me if I'm wrong
). Greg Murray Remix is heel uplifting, zou perfect in ASOT passen, maar mist toch iets wat het origineel wel had. De Moonman's Extended Reconstruction (door Ferry zelf geloof ik) is mijn favoriet en bevat het '99 gevoel (niet veel aangepast dus).
Greg Murray : 7/10
Moonman : 8/10
Ryan G - Koramanche
Vrij standaard uplifting nummer, maar een heerlijke melodie. Fantastische strings!
8/10
Alias - Elements
Deze had ik deze week al eens vermeld in de 'Right Now'-thread. Typische Push-stijl in de Original Mix. De flipside bevat de X900 Remix, die qua genre tussen hardtrance en techno valt.
Original : 8.5/10
X900 : 8/10
yo
is zeker mislabeled
het origineel schijnt een Push-sound te hebben (heb het zelf nog niet gehoord), maar M.I.K.E. en Fred Baker hebben hier niets mee te maken.
Terry Bones vs. Fred Baker - Return to Innocence (Mr.Sam Remix)
Mengeling van Take the Day as it Comes en The Legacy, maar dan met exotische vocals.
En het zijn heerlijke vocals. 
Erg uplifting melodie ook.
7.5/10
Luminary - My World
Het gebeurt zelden dat ik vocals en vooral dan piano's in trance vind passen, maar hier kan ik niet anders dan een uitzondering maken. Wat een heerlijk nummer!!
Dit zou wel eens de Shed my Skin van deze zomer kunnen worden.
Binnenkort op Lost Language, waar anders... 
8.5/10
Tony Ullman - Chiliecon
Erg lekker, dit ook...
Verslavend guitaarstukje.
8/10
Mojado - Naranja
En dit kennen we allemaal. 
8/10
| Originally posted by TOR Terry Bones vs. Fred Baker - Return to Innocence (Mr.Sam Remix) Mengeling van Take the Day as it Comes en The Legacy, maar dan met exotische vocals. En het zijn heerlijke vocals. ![]() Erg uplifting melodie ook. 7.5/10 |
| Originally posted by eieregooie Exotische vocals van Enigma toevallig? |
Thread stond al op 2e pagina 
Geen nieuwe platen meer?
| Originally posted by Real Geen nieuwe platen meer? |

John O Callaghan - Foreign Dillusions
Al van vorige zomer bekend van op het Amateur Producers-forum en nu bijna uit op (promo)vinyl. Lichte uplifting trance, zeker beluisteren als je hem nog niet kent. Op de vinyl komt ook een remix van Greg Murray, maar die heb ik nog niet gehoord.
7.5/10
Sly One - Gamma Storm
Eigenlijk al wat ouder (van december ongeveer), maar dankzij Buoyant heb ik em toch nog leren kennen (Dank u Tom!
). Uplifting trance waar ik kippenvel van krijg
Sly One is ook TA trouwens.
8/10
Tiesto ft. BT - Love Comes Again
Opvolger van Traffic en eerste single van 't nieuwe Tiesto-album. Tiesto-addict TatanaGirl zei me gisteren dat ze er Traffic nogal in erkent. Na een paar keer te luisteren geef ik haar gelijk
Geen slecht nummer, even goed als Traffic imo. Check vooral die Mark Norman Remix.
6.5/10
Smith & Pledger - Forever
Eigelijk gelogen vrijdag, heb platen pas vandaag gaan ophalen , inclusief dit promo vinieltje. A kant is vocal mix, b-kant instumentale versie. A kant heeft eigelijk gewoon de vocals meer.
Echt lekker uplifting dingetjes, leuke break
instumentale versie krijgt al 7.5/10 Vocals zijn gewoon erg geil imo dus die krijgt een 8 en halfje 
IE IEEEEEE eagle, gij se snodaard 
btw wete gij wnr het nu verkiezingsweek is ?