TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- pacifique
pacifique
olin jo n�ihin bileisiin menossa, mutta kun kuulin ett� sulkemisaikaa aikaistetiin niin p��tin skipata koko bileet, muutenkin on sellainen tunne ett� perinteisemm�t rave tapahtumuat ovat minua itse��n, normaali tanssilattia ja paljon savua j� h�my�
Mutta olipa kiva yll�tys saada eilen tietoon ett� turussakin caribia on laittanut kapuloita rattaisiin bileiden j�rjest�misen osalta joten seuraavat milleniumitkin turussa j�rjestet��n kinossa eik� en�� caribia hallissa, juuri kun l�ytyi hyv� bilemesta (iso sellainen) niin sitten k�y n�in, stana, kyll� taas billet�ji� potkitaan... 
K20 
Edit: Muute oisin menny kyl ampumaan vesipyssyil 
Olen viel� v�h�n kahden vaiheilla...
| quote: |
| Originally posted by Dueno K20 ![]() Edit: Muute oisin menny kyl ampumaan vesipyssyil |
| Originally posted by philly_FIN kyll� porukka on siihen malliin puhunut ett� ei niin hanakasti papereita ovella kyselt�isi, mutta riski on kuitenkin suuri j��d� oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan... |
itse kyll� olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyll�. 5.5 tuntia biletysaikaa pit�isi riitt�� 
| Originally posted by afastest itse kyll� olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyll�. 5.5 tuntia biletysaikaa pit�isi riitt�� |
��h, nyt pit�� ilman muuta kutsua nukkumatti paikan p��lle ja sanoa �it�...
| Originally posted by Dueno Ei kummiskaa t�mm�ne 17.46v kyn�niska, n�rtti, rillip�� p��se sis��. Vituttaa vaa hieman jos j�� oven ulkopuolelle |
| Originally posted by MekkaFIN Joo, ei sit� viitti menn� kokeileen. :/ No, "onneks" ik�� tulee koko ajan lis��. |
Lippu hankittu, n�hd��n siell�.
Toivottavasti saan t�m�n karmean hiuspehkoni leikattua ennen sit�