TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?
Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?
undrar det eftersom jag har en tanke på att följa med men är under 20...... Tänkte fråga om man har biljetten redan är det stor chans att de kollar legg vid ingången till båten??? 
jo, samma situation här ! 
Okej men har hört att ingen har åkt dit för det men vissa säger att de har slump kontroller skulle vara jobbigt att åka dit på en.. 
jag tror att desto mer folk pratar om detta (och specielt öppet på internet) desto mindre chans att man kommer med i framtiden om man är under 20.
heheh S.Ä.P.O surfar säkert här vi ska akta oss.. Nej men skämt o sidå... Så verkar det som några 19 åringar ska med.. Får väl ta och chansa... Steve stäng denna tråd innan S.Ä.P.O käkar upp mig 
äh.. tror knappast att dörrvakterna på silja line läser det här forumet, och vad det beträffar monday bar, så skiter de förmodligen fullständigt i vilkafolk som släpps in, det är trots allt siljas ansvar.
men för att svara på din fråga så, jo det är många som ska med som inte har åldern inne.. nog är det en chansning alltid, men det är förmodligen minimal risk att torska, speciellt om du låter skägget stubba till lite 
Jag har inte befogenheten att stänga trådar 
Men iaf. Zliten... du ser ju äldre ut än mig så de e la lugnt eller hur
Annars får du insupa lite Ouzo så du luktar gangster och gangsters vill dom ju ändå skeppa över till Finland 
HAHAHA steve...... Du är ju lika sjuk som mig =)
Nää men det skulle vara torskigt att åka dit vid insläppet till båten =)
Men det blir väl inga problem om jag låter skägget växa lite... Och kommer jag med så ska jag supa ner dig Steve med Ouzo tro mig =) 
| quote: |
| Originally posted by Zliten HAHAHA steve...... Du är ju lika sjuk som mig =) Nää men det skulle vara torskigt att åka dit vid insläppet till båten =) Men det blir väl inga problem om jag låter skägget växa lite... Och kommer jag med så ska jag supa ner dig Steve med Ouzo tro mig =) |
Är inte fötjust i den drickan men bjuder du på en shot så ska jag härda.
Men fulla blev vi
| Originally posted by staz äh.. tror knappast att dörrvakterna på silja line läser det här forumet, och vad det beträffar monday bar, så skiter de förmodligen fullständigt i vilkafolk som släpps in, det är trots allt siljas ansvar. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Uuuuoooooch... Ouzo Är inte fötjust i den drickan men bjuder du på en shot så ska jag härda.Förstörde mitt Ouzo sinne på Kos 1998 när mina polare köpte en 3 litersflaska med Ouzo... Mot slutet av veckan var det den enda spriten vi hade kvar så för att kunna stå ut med smaken groggade vi med Ouzo+Lime+Coca Cola... inget går ihop med nåt Men fulla blev vi |
| Originally posted by St_Andrew är det inte monday bar som satt åldersgränsen? |
det är silja som har åldersgränsen.
föresten zliten, om du inte har n biljett så känner jag en tjej som säljer sin biljett i sista minuten. kontakta mig på msn/PM så får du hennes nummer (B-Hytt/official sweta korridor) 
monday bars fester har alltid en 20-års gräns eller mer...
som jag kommer ihåg är det endast trance nation-festen som varit 18 år.
kryssningarna är definitivt 20-års gräns, sen att kontrollen inte har varit hård hittills är en helt annan sak...
men man vet aldrig hur det blir med denna kryssning...
följ det folk har sagt tidigare, prata inte om det, ganska onödigt att dra på sig uppmärksamhet...
| Originally posted by Zliten hahah Ouzo ska man drick när man äter fin mat eller vill komma in på färjan... Inte på Kos... För att bli full haha =) Då ska Vodka flaskan ligga och vänta... =) |
Men 2 flaskor blev det! Tror jag aldrig mera kommer dricka det. Sen så blev man bjuden på det överallt och jag trodde jag skulle spy varje gång haha!
haha zliten ska du åka eller?? fan va du velar