TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto op Pinkpop
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Tiesto op Pinkpop
Toen ik dit las ik denk het is een geintje, maar op de site van pinkpop wordt het bevestigd
TIESTO, BLACK EYED PEAS & SUGABABES
De met veel prijzen gelauwerde TIESTO wordt gezien als een van �s werelds beroemdste DJ�s. Hij zal met een speciale Pinkpopset komen en ondersteund worden door enkele muzikale vrienden. Bovendien zullen nog enkele dansheroes optreden zoals de Brit DAVE CLARKE LIVE, het Belgische VIVE LA FETE en de Engelse AUDIO BULLYS. Eerder waren al aangekondigd de Britse groep MOLOKO en de Duitser T. RAUMSCHMIERE, die overigens met band zal aantreden
www.pinkpop.nl
Het moet toch niet gekker gaan worden, moet ik straks ook nog naar pink pop toe 
Wanneer gaan mensen eens inzien dat Tiesto en consorten niet alleen meer DJs zijn, maar artiesten, die net zo goed op een Dance Valley als op de TMF Awards en Pinkpop kunnen staan?
Dit is echt niet abnormaal hoor, hij stond vorig jaar ook al op Lowlands bijvoorbeeld..
Op zich lekker in de buurt, maar ja de andere namen spreken me niet echt aan en om dan 60 euro voor alleen Tiesto en Dave Clarke te gaan betalen vind ik wel erg veel, dus wat mij betreft hoeft het niet zo nodig allemaal...
audio bullys en moloko zijn ook super, maar ik moet nog zien of ik ga.
| quote: |
| Originally posted by basd Wanneer gaan mensen eens inzien dat Tiesto en consorten niet alleen meer DJs zijn, maar artiesten, die net zo goed op een Dance Valley als op de TMF Awards en Pinkpop kunnen staan? Dit is echt niet abnormaal hoor, hij stond vorig jaar ook al op Lowlands bijvoorbeeld.. |
Audio bully's, meesterlijk, gezien op lowlands
Moloko, briljant live, gezien op lowlands
Dave Clarke live - maestro lowlands 2003
T.Raumschmiere - wat een act, die gast is leip, gezien op lowlands
Tiesto - progressive, maar dan wat dieper, tis geen jong trance energy publiek waarvoor hij draait op lowlands en dat weet ie zelf ook. Alleen ontzettend jammer dat het niet uit te houden was zo druk in die tent toen.
Oja t ging over pinkpop 

Black eyed peas kan ik inkomen dat ze die boeken; makkelijk scoren in de commerciele goal, net als de sugababes, maar die hoerebabes toch wel in het kwadraat.
Ondanks de goede dj's weet ik nu al dat ik naar lowlands ga dit jaar en pinkpop laat liggen, tis mij toch echt te commercieel daar 
Volgens MTV-news sluit Tijske het festival af. Tevens vind ik MTV redelijk negatief overkomen over de "veilige route" die Pinkpop kiest met de gekozen namen. Heb zelf weinig mening over Pinkpop, elk jaar vind ik het wel leuk om stukkies te zien op de TV, maar tis niet mijn ding om naar toe te gaan.
Hieronder zie de tekst van MTV-news:
Ti�sto staat deze zomer op het podium van pinkpop! De nummer ��n DJ van de wereld sluit de zondagavond van het pinksterweekend af. Het lijkt er op dat het festival de veilige route kiest in de hoop alle toegangskaarten te verkopen. Er is dit jaar opvallend veel dance en hiphop op het festival. En met name op de zondag. Andere namen die zijn bevestigd zijn: Dave Clarke, T.Raumschmiere, de Audio Bullys en NERD. Zelfs de Sugababes behoren tot de line-up. Er gaan geruchten dat Ti�sto een duo-act neerzet met de zangeres van K's Choice, Sarah Bettens. Concertpromotor Willem Venema zorgt al jaren namens MOJO voor de muzikale invulling van Pinkpop. Ondanks zijn ontslag bij de boekingsorganisatie houdt hij zich ook dit jaar bezig met het festival.
Voor diegene die interesse hebbe
http://3fm.omroep.nl/cgi/radio3/liv...r.php?id=live64
betere stream is er nie, daarom zou ik maar even de radio aanslingeren ofzo.
Heb net de audiobullys zitte luisteren, die gast zijn echt super!! Jammer dat ik net te laat was met openen, eigenlijk wil ik die toch wel graag hebben!!!
Maar goed, weet niet ofdat ze alles uitzenden maar dit zijn igg de tijden dat die gasten draaien volgende de pinkpop site
[edit] beetje jammer dat ze niet alls uitzenden
[/edit]
19.45-21.00 DAVE CLARKE LIVE
21.00-22.30 TI�STO
| Originally posted by MaGiK54 Volgens MTV-news sluit Tijske het festival af. Tevens vind ik MTV redelijk negatief overkomen over de "veilige route" die Pinkpop kiest met de gekozen namen. Heb zelf weinig mening over Pinkpop, elk jaar vind ik het wel leuk om stukkies te zien op de TV, maar tis niet mijn ding om naar toe te gaan. Hieronder zie de tekst van MTV-news: Ti�sto staat deze zomer op het podium van pinkpop! De nummer ��n DJ van de wereld sluit de zondagavond van het pinksterweekend af. Het lijkt er op dat het festival de veilige route kiest in de hoop alle toegangskaarten te verkopen. Er is dit jaar opvallend veel dance en hiphop op het festival. En met name op de zondag. Andere namen die zijn bevestigd zijn: Dave Clarke, T.Raumschmiere, de Audio Bullys en NERD. Zelfs de Sugababes behoren tot de line-up. Er gaan geruchten dat Ti�sto een duo-act neerzet met de zangeres van K's Choice, Sarah Bettens. Concertpromotor Willem Venema zorgt al jaren namens MOJO voor de muzikale invulling van Pinkpop. Ondanks zijn ontslag bij de boekingsorganisatie houdt hij zich ook dit jaar bezig met het festival. |
| Originally posted by Dr Oetker Voor diegene die interesse hebbe http://3fm.omroep.nl/cgi/radio3/liv...r.php?id=live64 betere stream is er nie, daarom zou ik maar even de radio aanslingeren ofzo. Heb net de audiobullys zitte luisteren, die gast zijn echt super!! Jammer dat ik net te laat was met openen, eigenlijk wil ik die toch wel graag hebben!!! Maar goed, weet niet ofdat ze alles uitzenden maar dit zijn igg de tijden dat die gasten draaien volgende de pinkpop site [edit] beetje jammer dat ze niet alls uitzenden [/edit]19.45-21.00 DAVE CLARKE LIVE 21.00-22.30 TI�STO |
hahaha ze zijn nu aan het hee hooo-en bij dave clarke
| Originally posted by AlFerox is toch best logisch?? Pinkpop is altijd een vrij alternatief rock-festival geweest. Als ze nu ineens mensen als tiesto en de sugababes neer gaan zetten, dan kun je verwachten dat ze daarmee mensen teleurstellen. Het komt op mij ook over alsof ze het debacle van vorig jaar willen voorkomen door meer mainstream te programeren |

| Originally posted by basvh hahaha ze zijn nu aan het hee hooo-en bij dave clarke |
over 15 min begint heer verwest! ben benieuwd
| Originally posted by magrec Die lui gaan helemaal los daar. Wel vet om te zien! |
| Originally posted by basvh KLINKT OOK SUPER VET DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
woei! ziet er wel cool uit die liveset van Clarke!!
hoop dat dave blue on blue nog gaat doen, dat hip-hop nummer, die is echt te bruut!! ![]()
| Originally posted by AlFerox hoop dat dave blue on blue nog gaat doen, dat hip-hop nummer, die is echt te bruut!! |
het instapmodel nu bezig met live violisten en forevor today!
Klinkt wel supervet
| Originally posted by basvh het instapmodel nu bezig met live violisten en forevor today! |
wel leuk geprobeerd.
Dat wijf is irritant zeg!! Volgens mij heeft ie gewoon Just Be erin gestopt en op shuffle gezet
| Originally posted by magrec Jezus wat vals die viool erbij. wel leuk geprobeerd. |
Tsja ik snap dat nog steeds niet die vocalisten die over platen heen zingen. Als er ook maar iets gepitched wordt dan veranderen er al toonhoogtes...dan moet je echt een goede zanger zijn om daar goed op in te spelen