TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- >> TC 2-årsfest 28/5-04 <<
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Glorie on Mar-04-2004 16:40:

HappyHappy >>> TC 2-årsfest 30/5-04 <<<

Platsen e asså Nationernas Hus, samma som på Traicdfesten.

Även!

Den 1 Maj 2004 släpper vi förköpen till "TC 2 Years". Det gör vi ihop med en releasefest. Festen kostar antingen 60 kr eller så är den gratis ifall du köper ett "TC 2 Years" förköp (150 Kr).
Lineup för releasefesten: Aron vs Tears, Bam Bam vs Fresa, Fairlayt & Brahme.

Posted by NooN on Mar-04-2004 17:22:

hehehe, jag har faktiskt sovplats i Linköping
Så vem vet?

Posted by SWE_TRANCE on Mar-04-2004 17:22:

"Shit pommes frites"
Början ser ju intressant ut.
Väntar med spänning...

Posted by St_Andrew on Mar-04-2004 17:30:

jo kan helt klart vara så att jag kommer dit, får se när hela line upen släpps

Posted by Pjox on Mar-04-2004 17:46:

Lite förvånad över att det är 18. När TC annars haft 16 på sina fester. Dom senaste iaf om jag inte har helt fel?

Posted by SWE_TRANCE on Mar-04-2004 17:48:

quote:
Originally posted by Pjox
Lite förvånad över att det är 18. När TC annars haft 16 på sina fester. Dom senaste iaf om jag inte har helt fel?

Det stämmer.
För min del får det mer än gärna vara 18+.
Man kan ju alltid hoppas att dom har lite alkoholförsäljning på 2-års jubileumet

Posted by Pjox on Mar-04-2004 17:59:

Jag hade då gärna sett att det va 16+ så även jag skulle kunan komma :P
Men med tanke på att det värkar vara så många under 18 på TC så troide jag att dom kanske skulle sätta gränsen vid 16 så alla TCasre kunde vara me o fira men så blev det visst inte

Posted by Glorie on Mar-04-2004 18:02:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Man kan ju alltid hoppas att dom har lite alkoholförsäljning på 2-års jubileumet

jepp kommer det bli va fina bilder du har nu Michael (avatar å signatur) gillar din avatar väldigt mycke mer än din gamla

FLER namn till linan kommer snart

Noon, bra!

jag kan nog fixa boende för ett gäng TA's oxå... dels hos mig, dels i en uthyrningslägenhet i samma hus som jag bor i. (kostar visserligen 300 kr, men går man ihop sex pers eller nåt.. blire juinte mycke)

Posted by dbl on Mar-04-2004 18:32:

hmmm.... om jag inte har nått annat för mig så kan jag kanske ta o komma
får la se hur det blir med pris o resten av linan först också

Posted by Glorie on Mar-04-2004 18:51:

priset kommer bli lågt.. det vet jag. man försöker hålla priserna så låga som möjligt

å ja vet att resterande lina kommer bli finfin dbl, se till att boka in nu!

Posted by dbl on Mar-04-2004 19:40:

quote:
Originally posted by Glorie
priset kommer bli lågt.. det vet jag. man försöker hålla priserna så låga som möjligt

å ja vet att resterande lina kommer bli finfin dbl, se till att boka in nu!

är inbokat.. hehe.. men får la se hur det blir.. blir aldrig som jag vill

Posted by St_Andrew on Mar-04-2004 19:44:

quote:
å ja vet att resterande lina kommer bli finfin

snällaaaa berätta för oss, bara här på TA

e det värsta-bra-internationella-dj-linan eller e det mjo-men-det-där-e-ju-kanske-värt-att-åka-till-linköping-för-linan?

Posted by SWE_TRANCE on Mar-04-2004 20:21:

quote:
jepp kommer det bli va fina bilder du har nu Michael (avatar å signatur) gillar din avatar väldigt mycke mer än din gamla

FLER namn till linan kommer snart

Noon, bra!

jag kan nog fixa boende för ett gäng TA's oxå... dels hos mig, dels i en uthyrningslägenhet i samma hus som jag bor i. (kostar visserligen 300 kr, men går man ihop sex pers eller nåt.. blire juinte mycke)

Tack Jenny, man måste ju förnya sin sign lite
Vad snällt att du erbjuder sovplatser mitt i Lkpg city
Får man vara snabb för att få en plats dåe

Posted by Glorie on Mar-04-2004 21:20:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Vad snällt att du erbjuder sovplatser mitt i Lkpg city
Får man vara snabb för att få en plats dåe

hehe.. kanske det man kan ju alltid preliminärboka sin plats! anar jag en bokning eller? om det bara gäller en natt kan man ju klämma in sig rätt bra, men ja ska se om den där andra uthyrningslägenheten är ledig och isf boka på samma gång.. så att ni TA's inte ska skita i festen bara för att boendet skiter sig

andrew... måste ge oss till tåls..

tror inte festen blir dyrare än 180 kr alltså.. det är vad jag tror.

Posted by dbl on Mar-04-2004 21:44:

quote:
hehe.. kanske det man kan ju alltid preliminärboka sin plats! anar jag en bokning eller? om det bara gäller en natt kan man ju klämma in sig rätt bra, men ja ska se om den där andra uthyrningslägenheten är ledig och isf boka på samma gång.. så att ni TA's inte ska skita i festen bara för att boendet skiter sig

andrew... måste ge oss till tåls..

tror inte festen blir dyrare än 180 kr alltså.. det är vad jag tror.

sovplats kanske behövs.. beror just på hur långt efter festen som det går tåg hem.. och dröjer det länge o det inte finns sov plats så vettifan om man inte bangar alltså.... spenderade typ 3 timmar inne på en statiol efter en trancefest när jag vänta på tåget... laaaaagom kul

hon som jobba där va trevlig iallafall

Posted by Jeremy H on Mar-05-2004 01:15:

Ohh Det var ju en bra start det här! Ser verkligen fram emot resten av linan

Kommer med all säkerhet sålänge det löser sig med ev. boende och resa såklart

Posted by Glorie on Mar-05-2004 18:21:

jag har bokat gästrummet i mitt hus nu jag ska dock försöka hyra ut det till nån annan som vill ha det lördag, söndag.. för som det e nu, får ja betala 300 kr.. för bara en dag, när jag eg. kan ha lägenheten hela helgen. festen e ju på fredag. så har ja tur, tur.. så kostar bara boendet 100 kr man kan lätt få plats 4 pers där. säkert fler. har inte sett rummet än.

Posted by St_Andrew on Mar-05-2004 18:27:

boka in mig lite halvpreliminärt sådär oxå

Posted by dbl on Mar-05-2004 18:51:

quote:
Originally posted by St_Andrew
boka in mig lite halvpreliminärt sådär oxå

mig med... man vet ju aldrig om nått händer.. men ska försöka komma.... speciellt mycket om jenny penny kommer dit

Posted by Glorie on Mar-05-2004 19:05:

härligt andrew och dbl!!

weeeeeeeeeeeeeee! sjukt bra kommer bli askul det här.. och nu när ni inte kan skylla på det med boende heller, eftersom jag kommer kunna fixa boende för typ 8 pers

festen har potential att kunna bli skådeplats för en TA-gathering igen.. hoho

Posted by Funfrock on Mar-09-2004 17:57:

synd att festen krockar med ultrafusion music festival i norrköping.. nu måste ju folk välja vart dem ska åka på fredagen

Posted by SWE_TRANCE on Mar-09-2004 18:03:

quote:
weeeeeeeeeeeeeee! sjukt bra kommer bli askul det här.. och nu när ni inte kan skylla på det med boende heller, eftersom jag kommer kunna fixa boende för typ 8 pers

festen har potential att kunna bli skådeplats för en TA-gathering igen.. hoho

YES, TA-gathering i din studentlya..
Du får se till att bålskålen är påfylld när vi stormar in..

Posted by Glorie on Mar-09-2004 18:13:

quote:
Originally posted by Funfrock
synd att festen krockar med ultrafusion music festival i norrköping.. nu måste ju folk välja vart dem ska åka på fredagen

lätt val för mig.. jag är grym ovän med arrangören av UMF, jag är vän med arrangörena av TC 2-årsfesten. jag tycker bara det e fuffens kring den UMF i vilket fall.. The Lab-känsla helt enkelt. De har ju sagt att de ska sälja 1750 biljetter till festen. 2 av de 3 stora lokalerna i Kulturkammaren får ta in ca: 450 personer. vart ska resten klämmas in? för utomhus fick de ju inte hålla till som var planerat sen tidigt.

e du dessutom ute i tid, med att fråga mig om boende, har du ju boende här också (som förhoppningsvis blir billigt, om jag lyckas kränga bort de där andra nätterna denna helg)

dessutom kommer fler stora namn läggas till, till TC's fest...

enuff with arguments...

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Du får se till att bålskålen är påfylld när vi stormar in

eller huuuur, att ja ska bjuda på alkohol

Posted by Funfrock on Mar-09-2004 18:16:

quote:

hallonsaft räcker för oss!

Posted by reveal on Mar-09-2004 18:16:

quote:

Jag som oberoende i sammanhanget tycker att eftersom Glorie fixar bostad till er, så är det gästerna som ska ta med dricka till Glorie

Pages (3): [1] 2 3 »