TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- >> TC 2-årsfest 28/5-04 <<
Pages (3): [1] 2 3 »
>>> TC 2-årsfest 30/5-04 <<<
Platsen e asså Nationernas Hus, samma som på Traicdfesten.
Även! 
Den 1 Maj 2004 släpper vi förköpen till "TC 2 Years". Det gör vi ihop med en releasefest. Festen kostar antingen 60 kr eller så är den gratis ifall du köper ett "TC 2 Years" förköp (150 Kr).
Lineup för releasefesten: Aron vs Tears, Bam Bam vs Fresa, Fairlayt & Brahme.
hehehe, jag har faktiskt sovplats i Linköping
Så vem vet?
"Shit pommes frites"
Början ser ju intressant ut.
Väntar med spänning...
jo kan helt klart vara så att jag kommer dit, får se när hela line upen släpps 
Lite förvånad över att det är 18. När TC annars haft 16 på sina fester. Dom senaste iaf om jag inte har helt fel?
| quote: |
| Originally posted by Pjox Lite förvånad över att det är 18. När TC annars haft 16 på sina fester. Dom senaste iaf om jag inte har helt fel? |
Jag hade då gärna sett att det va 16+ så även jag skulle kunan komma :P
Men med tanke på att det värkar vara så många under 18 på TC så troide jag att dom kanske skulle sätta gränsen vid 16 så alla TCasre kunde vara me o fira men så blev det visst inte 
| Originally posted by SWE_TRANCE Man kan ju alltid hoppas att dom har lite alkoholförsäljning på 2-års jubileumet |
va fina bilder du har nu Michael
(avatar å signatur) gillar din avatar väldigt mycke mer än din gamla 
hmmm.... om jag inte har nått annat för mig så kan jag kanske ta o komma 
får la se hur det blir med pris o resten av linan först också
priset kommer bli lågt.. det vet jag. man försöker hålla priserna så låga som möjligt 
å ja vet att resterande lina kommer bli finfin
dbl, se till att boka in nu!
| Originally posted by Glorie priset kommer bli lågt.. det vet jag. man försöker hålla priserna så låga som möjligt ![]() å ja vet att resterande lina kommer bli finfin dbl, se till att boka in nu! |
| Originally posted by Glorie å ja vet att resterande lina kommer bli finfin ![]() |

| Originally posted by Glorie jepp kommer det bli va fina bilder du har nu Michael (avatar å signatur) gillar din avatar väldigt mycke mer än din gamla ![]() FLER namn till linan kommer snart Noon, bra! jag kan nog fixa boende för ett gäng TA's oxå... dels hos mig, dels i en uthyrningslägenhet i samma hus som jag bor i. (kostar visserligen 300 kr, men går man ihop sex pers eller nåt.. blire juinte mycke) |

| Originally posted by St_Andrew Vad snällt att du erbjuder sovplatser mitt i Lkpg city Får man vara snabb för att få en plats dåe |
man kan ju alltid preliminärboka sin plats! anar jag en bokning eller?
om det bara gäller en natt kan man ju klämma in sig rätt bra, men ja ska se om den där andra uthyrningslägenheten är ledig och isf boka på samma gång.. så att ni TA's inte ska skita i festen bara för att boendet skiter sig 
| Originally posted by Glorie hehe.. kanske det man kan ju alltid preliminärboka sin plats! anar jag en bokning eller? om det bara gäller en natt kan man ju klämma in sig rätt bra, men ja ska se om den där andra uthyrningslägenheten är ledig och isf boka på samma gång.. så att ni TA's inte ska skita i festen bara för att boendet skiter sig ![]() andrew... måste ge oss till tåls.. tror inte festen blir dyrare än 180 kr alltså.. det är vad jag tror. |
Ohh
Det var ju en bra start det här! Ser verkligen fram emot resten av linan
Kommer med all säkerhet sålänge det löser sig med ev. boende och resa såklart 
jag har bokat gästrummet i mitt hus nu
jag ska dock försöka hyra ut det till nån annan som vill ha det lördag, söndag.. för som det e nu, får ja betala 300 kr.. för bara en dag, när jag eg. kan ha lägenheten hela helgen. festen e ju på fredag. så har ja tur, tur.. så kostar bara boendet 100 kr
man kan lätt få plats 4 pers där. säkert fler. har inte sett rummet än.
boka in mig lite halvpreliminärt sådär oxå 
| Originally posted by St_Andrew boka in mig lite halvpreliminärt sådär oxå |
härligt andrew och dbl!!
weeeeeeeeeeeeeee! sjukt bra
kommer bli askul det här.. och nu när ni inte kan skylla på det med boende heller, eftersom jag kommer kunna fixa boende för typ 8 pers 
festen har potential att kunna bli skådeplats för en TA-gathering igen.. hoho 
synd att festen krockar med ultrafusion music festival i norrköping.. nu måste ju folk välja vart dem ska åka på fredagen 
| Originally posted by Glorie weeeeeeeeeeeeeee! sjukt bra kommer bli askul det här.. och nu när ni inte kan skylla på det med boende heller, eftersom jag kommer kunna fixa boende för typ 8 pers ![]() festen har potential att kunna bli skådeplats för en TA-gathering igen.. hoho |

| Originally posted by Funfrock synd att festen krockar med ultrafusion music festival i norrköping.. nu måste ju folk välja vart dem ska åka på fredagen |
| Originally posted by SWE_TRANCE Du får se till att bålskålen är påfylld när vi stormar in |
| Originally posted by Glorie eller huuuur, att ja ska bjuda på alkohol |
| Originally posted by Glorie eller huuuur, att ja ska bjuda på alkohol |