TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Moderaattori?

Posted by BetaFactory on Mar-04-2004 19:28:

Question Moderaattori?

Hei, kuka administroi t�t� foorumia?

Posted by GrimReaper on Mar-04-2004 19:44:

T�ll� hetkell� ei kukaan.. jos sit� todella tarvitaan, pit�� kai ��nest�� siit�. Minua on ainakin jo ehdotettu, eik� mulla olekaan mit��n sit� vastaan.

Posted by BetaFactory on Mar-04-2004 20:52:

Ei taida viel� tarvita, aika v�h�n porukkaa ja toimii ongelmitta ainakin t�h�n asti. Yritet��n selvit� ilman �berf�hreri� niin kauan kuin vain on mahdollista, niin se on parasta.

Posted by digitalbeat666 on Mar-04-2004 22:06:

kyll� t��ll� on niin kivaa porukkaa ett� ei oo modea t�h�n menness� viel� tarvinnu siit� ISO plussa. Modethan on sit� varten ett� ne potkii h�irik�t pois

Posted by Dueno on Mar-04-2004 22:58:

Juu porukka kyl pysyny housuissa, johtunee varmaan siit� ettei t�m�n foorumin keski-ik� ole 15. Ihmiset osaa t��l k�ytt�ytyy, harvinainen voorumi

Posted by Dueno on Mar-04-2004 23:19:

Miten muute l�ysitte t�n foorumin alunperin? M� ite kattelin l�hinn� tracklistej� setteihi mit� olin hakenu. Sit vaan tuossa yks p�iv� selasin forum sivuu ja katoin Europe kohasta et Finland *silloin el�m��ni tuli tarkoitus*

Edit: En ite ees vastannu omaan kysymykseen, varmaa aika menn� nukkumaann

Posted by Nuutti on Mar-04-2004 23:28:

Pari vuotta Vesa ja Grim vissiin yrittiv�t saada t�t� osiota t�nne. Grim laittoikin jokin aikaa sitten streetbeatin foorumille viestin ett� t�llainen on vihdoinkin saatu pystyyn. Suomiosiota ennen seurasin Tranceaddictin foorumeita vain satunnaisesti. Noi p��alueet on mulle liian aktiivisia ett� jaksaisin niit� seurata.

Mutta mahdollisimman pitk��n kannattaisi yritt�� pysy� moderoimattomana niin s�ilyy leppoisa tunnelma ja ei tarvitse olla niin tarkkana mit� kirjoittaa. Ainakin viel� t�m� on niin pienen porukan k�yt�ss� ett� ongelmia ei varmasti tule.

Posted by philly_FIN on Mar-05-2004 08:52:

itsekkin tuota moderaattori asiaa jossain vaiheessa mietiskelin ja totesin vaan ett� t�ll� (siis ainakin t�ll� hetkell�) jutut on mit� mukavimpia ja moderaattorin tarve on v�h�inen, mutta t�h�nkin asiaan on valmistauduttava sill� koko ajan enemm�n jengi alkaa l�yt�m��n my�s t�m�n foorumin, eik� syytt� sill� kyll� t�m� on paras t�ll� hetkell� mit� meille suomalaisille konemusiikin yst�ville tarjotaan, mutta joo, Grim kyll� saa minun ��neni jos moderaattoria aletaan valitsemaan, siit� puhuu jo h�nen kokemus kyseisest� foorumista sek� se ett� h�n siihen vapaaehtoisesti suostuu voin itse vaikka tarjota apuani tarvittaessa sill� ty�ni ja harrastukseni puitteissa olen netiss� noin 16 h per/p�iv� ja t�ll� foorumilla melkein koko ajan v�hint��kin sivusilm��ni apuan k�ytt�en

Posted by Epic Star on Mar-05-2004 14:16:

Asiallisella linjallahan t��ll� porukka on keskustellut. Jos tulevaisuudessa tarvetta tulee, niin sitten tietysti moden nimitt�minen on paikallaan, mutta jos keskustelut jatkuvat samanlaisella linjalla, en n�e moderaattorin tarvetta.

Posted by MekkaFIN on Mar-05-2004 14:22:

Jep, ei oo viel� mit��n tarvetta.

Posted by Mr.Mystery on Mar-05-2004 14:50:

quote:
Originally posted by MekkaFIN
Jep, ei oo viel� mit��n tarvetta.

Ei ainakaan niin kauan kuin me samat 10-15 naamaa h�p�ttelemme kesken�mme :P

Posted by BetaFactory on Mar-05-2004 16:56:

quote:
Originally posted by Dueno
Miten muute l�ysitte t�n foorumin alunperin? M� ite kattelin l�hinn� tracklistej� setteihi mit� olin hakenu. Sit vaan tuossa yks p�iv� selasin forum sivuu ja katoin Europe kohasta et Finland *silloin el�m��ni tuli tarkoitus*

Edit: En ite ees vastannu omaan kysymykseen, varmaa aika menn� nukkumaann

TA:n foorumin l�ysin sattumalta, kun olin etsim�ss� Aylan Labyrinth 2000-biisilistaa. Sen kautta huomasin ett� oli my�s meille suomalaisille oma foorumi k�yt�ss�.

Itse TA:sta sain tiet�� vuosia sitten, joskus silloin tracker-aikoina, 1999 tai 2000 veikkaisin (en tied� milloin TA perustettiin). Hylk�sin kuitenkin TA:n heti kun sivuilla n�yttiv�t niin karseilta, heh.

Posted by digitalbeat666 on Mar-07-2004 18:33:

quote:
Originally posted by Dueno
Juu porukka kyl pysyny housuissa, johtunee varmaan siit� ettei t�m�n foorumin keski-ik� ole 15. Ihmiset osaa t��l k�ytt�ytyy, harvinainen voorumi

lue: t�m� ei ole www.platinum.ac

Posted by GrimReaper on Feb-20-2005 16:25:

Ilmeisesti koska Swamperi ei koskaan vastannut mun l�hett�m��n PM:��n, muistan lukeneeni jostain TAn ohjeista ett� moderaattori valitaan aina ��nestyksell� eli pit�isi tehd� 'polli'. Kai sit� olisi aika saada moderaattori t�nnekin vaikka viimeisten kuukausien aikana on tuntunut olevan kovin hiljaista. Kertokaas ket� laitetaan ehdokkaiksi niin jossain vaiheessa laitan ��nestyksen p��lle.

Posted by Eis on Feb-20-2005 18:24:

IMO ei mit��n tarvetta moderaattorille t��ll�, mutta jos ��nestet��n niin kyll� Grim saa mun ��nen

Posted by MekkaFIN on Feb-21-2005 15:43:

No jos modea v�ltt�m�tt� halutaan, niin GrimReaper saa ��nen my�s t��lt�!