TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ~~~~Dance Valley 2002~~~~
~~~~Dance Valley 2002~~~~

hehehe zal Dancevalley niet echt blij mee zijn, maar wat staat er nou?? Dit jaar gaan we voor de .......???
Dit jaar gaan we voor de 800!
hehe, das toch een stukkie beter dan de 700
LOL
De meeste mensen hadden niet zoveel kleren aan hoor 

Greetz,
Glaniskanis
hehe we hadden wel een meier over voor zo'n geel gewaad jah:P
Dat stukkie lopen heeft me goed gedaan. Vrijdagavond woog ik nog 103 kg en maandagochtend nog maar 98 kg. Ik moet dus nog vaker naar feestjes toe hehe. Ik ga volgend jaar weer, zonder regenpak enz. Dan zal ik ook proberen de meeting bij te wonen.
GReeTZ
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis LOL De meeste mensen hadden niet zoveel kleren aan hoor ![]() ![]() ![]() ![]() Greetz, Glaniskanis |

. Volgend jaar komt iedereen met dikke jassen 
LOL: "sponsored by nestl� icecream" 
Die is echt wel gaaf verzonnen ja.
Maar was het er nou echt zo erg aan toe gegaan. Ik was op vakantie en heb er wel iets van meegekregen. Maar ik weet er niet veel vanaf.
Best wel ja, mensen die onderkoeld waren, chaos met bussen enzo.
Zootje geweest hoor
Mja nouh,laat ik t zo zeggen,de eerste drie dagen na dv heb ik gezworen nooit meer te gaan,inmiddels ga ik volgend jaar wel weer,met mn auto aan de overkant van de pont,een paar aluminium steppies imme achterbak,een hele zooi rollen vuilniszakken voor de verkoop,als t zo'n teringnatte zooi is dan betaal je graag een geeltje voor zo'n grijze vriend
dus tel uit je winst;p Nee maar ik ga echt volgend jaar wel weer want t feest was vette klasse en ach we leven nog
en nee leuk wasset niet die after op de a9 maar er waren ook wel een flink aantal mietjes bij hoor heej,ik bedoel je kunt kiezen,constant lopen janken dat je niet meer kunt of gewoon je bek houden en je energie ergens instoppen waar t wel nut heeft:lopen dus
Mensen in oorlogsgebieden hebben wel ergere dingen aan de hand,maaaar die betalen daar niet dik een meier voor:P
magoed raoel dat wasset wel zo'n beetje dus
jaa, dat had ik ook jaa. Ik zat de 1e week alleen maar te kankeren dat ik noooooit meer naar Dancevalley zou gaan, maar nu ben ik wel bijgedraaid, t feest was onwijs gaaf, ik heb nog nooit zoveel mensen op me verjaardag gehad
. Maar goed, ik ga volgend jaar dus ��k z�ker, maar dan wel met de auto

ja man ik heb nog voor je staan zinge daaro maar mooi geen stukkie taart huh:P
Maarre gezellie,dan gaan we volgend jaar gewoon weer met zn allen
Das allemaal nog te ver van m'n bed. Eerst maar eens al die andere feesten overleven en dan zie ik wel weer. Maar 1 dng is zeker: ik ga volgend jaar voor 99% weer naar DV.