TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- NIEUW MEGA EVENT :: Strike 1 (Armin, Gielen, Marco V Vath, Jules,...) woow!!!

Posted by FredNova on Mar-05-2004 13:23:

NIEUW MEGA EVENT :: Strike 1 (Armin, Gielen, Marco V Vath, Jules,...) woow!!!

Op 5 juni 2004 zal in de Kuip te Rotterdam het mega-event Strike One - The Arrival plaatsvinden. Dit super event wordt georganiseerd door UDC. De website van dit evenement zal komende week gelanceerd worden.

MAINSTAGE
Sven V�th
Michel de Hey
Secret Cinema LIVE
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Judge Jules
Jean
Ronald van Gelderen

VIP AREA
Miss Monica
Dimitri
Ronald Molendijk
Benny Rodriguez
Roog

Posted by pooley on Mar-05-2004 13:37:

Anders plaats het plat in de examens?

Posted by djcresto on Mar-05-2004 13:48:

woohoo, hier ne werkende mens die daar zeker eens wil naartoe gaan!

Posted by basd on Mar-05-2004 13:50:

Anders zeur je effe niet zo, Belg

Dit is is NEDERLAND, waar rond die tijd helemaal geen examens zijn Ja, wat rij-examens misschien.

Hebben jullie Belgen trouwens echt elke week examens ofzo? Het lijkt er wel op, bij elk feest loopt er wel iemand te piepen dat ie examens heeft

Over het feest zelf: niet echt interessant, allemaal namen die je wel een aantal keer per jaar in Nederland of net daarbuiten kan zien.

Posted by pooley on Mar-05-2004 13:58:

Unif / Hogeschool hebben normaal 2 (3 met 2de zit erbij gerekend) periodes exames.
Vanaf 5 Januari uitlopend tot 10 februari en van midde Mei tot begin Juli.

Als je op bepaalde akken geen 10 hebt krijg je 2de zit en die is van kan van 15 Augustus tot 20 September lopen

Hollanders, van ons erf af miljaarde ! :-)

Posted by emma on Mar-05-2004 16:11:

fucking kutexamens

begin net die week dus kan echt niet!!

en had mezelf voorgenomen om 7 mei voor de laatste keer echt UIT te gaan ... dan een beeke op examens concentreren ...

Posted by TOR on Mar-05-2004 16:16:

ook examens hier

Posted by Gladius on Mar-05-2004 16:49:

grrr, waar the f*ck zit ferry??

Posted by eieregooie on Mar-05-2004 17:18:

quote:
Originally posted by basd
Over het feest zelf: niet echt interessant, allemaal namen die je wel een aantal keer per jaar in Nederland of net daarbuiten kan zien.

Maar nu heb je ze allemaal bij elkaar En dit is om de hoek, dus ik ga er wel dacht ik zo Alleen beetje jammer van Jan en Johan weer, maarja, kunnen we mooi pauze inlassen

Posted by emma on Mar-05-2004 17:22:

quote:
Originally posted by Gladius
grrr, waar the f*ck zit ferry??

t liv
11 april in gemert & 17 april in nightlive

Posted by CygnusX on Mar-05-2004 17:22:

Mooie lineup, maar om eerlijk te zijn vind ik het niet zo positief dat er zoveel mega events zijn, vooral in Nl. Bestaande mega events worden veel minder speciaal hierdoor, maar dat is mijn mening

Posted by Wildfir3 on Mar-05-2004 19:17:

ze konden idd geen slechtere periode kiezen... nuja who carez, ik zal toch niet snel naar holland trekken denk ik... misschien sensation, maar c'est tout.

Posted by Zehra on Mar-05-2004 20:13:

tziet er tof uit! denk niet dat ik kan gaan, aangezien het ook echt in het begin van mijn examens valt...

grrrrr @ examens!

Posted by eieregooie on Mar-05-2004 21:06:

quote:
Originally posted by CygnusX
Mooie lineup, maar om eerlijk te zijn vind ik het niet zo positief dat er zoveel mega events zijn, vooral in Nl. Bestaande mega events worden veel minder speciaal hierdoor, maar dat is mijn mening

De bestaande mega-events zijn al lang niet speciaal meer, tenmisnte... dingen als Sensation, Trance Energy, Qontact, Impulz enzo niet... T enige wat nog ieder jaar echt speciaal is is Dance Valley Dus ja... TIJD VOOR WAT NIEUWS!

Voordeel: Nieuwe locatie... Mooiste stadion van NL en ver daarbuiten

Nadeel: Rotterdam (lees: veel rotterdams publiek)

Posted by Meltoz on Mar-05-2004 23:39:

quote:
Originally posted by eieregooie
De bestaande mega-events zijn al lang niet speciaal meer, tenmisnte... dingen als Sensation, Trance Energy, Qontact, Impulz enzo niet... T enige wat nog ieder jaar echt speciaal is is Dance Valley Dus ja... TIJD VOOR WAT NIEUWS!

Voordeel: Nieuwe locatie... Mooiste stadion van NL en ver daarbuiten

Nadeel: Rotterdam (lees: veel rotterdams publiek)

Da noem'k gesproke van die events, over da laatste (nadeel) weet'k niks..

Posted by Joker666 on Mar-06-2004 16:44:

Met die line up kan dit niet mislukken! Alleen niet echt origineel, veel namen die regelmatig ook in Belgie te zien zijn (Marco V,Gielen, Michel De Hey op MayDay Belgium 11/04, Gielen op Colorz 08/05, Sven V�th, Armin op Antwerp is Burning 01/05).

Maar toch zeker de moeite waard om eens naar Rotterdam af te zakken!!!!

Posted by RnakR on Mar-28-2004 03:02:

do you think it's an event worth going ?

Posted by FredNova on Mar-28-2004 10:24:

Rotterdam - Deelgemeente IJsselmonde stelt dat een dancefeest tot in de vroege uurtjes in De Kuip onmogelijk is, zelfs als zij het zou willen. In de jaren negentig werd in de vergunning van het Feyenoord-stadion vastgelegd dat evenementen nooit langer mogen duren dan tot 23.00 uur. Dit is dus ook de eindtijd voor het dance- event Strike One van organisator UDC. De laatste heeft hier geen vrede mee en spant een kort geding aan tegen burgemeester Opstelten en de gemeente Rotterdam.

IJsselmonde stelt dat zij voor Strike One geen uitzondering op de vergunning kan maken. Ook niet als uit onderzoeken blijkt dat er geen geluidsoverlast zou zijn. Concerten in het verleden, die langer duurde dan afgesproken zoals van U2 en Bruce Springsteen zorgden dat de eindtijd van 23.00 uur in de vergunning werd vastgelegd. Omwonenden klaagden over het geluid en de laat vertrekkende bezoekers. Voor Strike One denkt de organisatie 30.000 kaarten te verkopen. De organisatie hoopt dat als het nu niet lukt een volgend feest wel na middernacht mag doorgaan. De deelgemeente denkt dat de kans hierop klein is. In het verleden was immers de reden voor het instellen van de grens van 23.00 uur de overlast van bewoners. Sinds die tijd zijn er alleen maar meer mensen in de buurt van het stadion komen wonen. Aan het water van de Maas is veel nieuwbouw verrezen.

bron: rotterdams dagblad

Posted by djcresto on Mar-28-2004 13:22:

naast een voetbalstadion gaan wonen waar wekelijks 50000 man komt kijken en dan klagen dat er teveel volk rondloopt dat lawaai maakt. Het is zoals goedkoop bouwen naast de luchthaven en achteraf zagen als er ne vlieger overvliegt. sjongejonge

Posted by SilentEagle on Mar-28-2004 14:16:

quote:
Originally posted by djcresto
naast een voetbalstadion gaan wonen waar wekelijks 50000 man komt kijken en dan klagen dat er teveel volk rondloopt dat lawaai maakt. Het is zoals goedkoop bouwen naast de luchthaven en achteraf zagen als er ne vlieger overvliegt. sjongejonge

Posted by pooley on Mar-28-2004 14:20:

So true ...
En maar klagen

Posted by basvh on Mar-28-2004 14:21:

quote:
Originally posted by djcresto

welcome to holland

Posted by pooley on Mar-28-2004 14:42:

In Belgi� is het ook zo, met het spreidingsplan van nachtvluchten rond Zaventem ...
Triestig

Posted by RnakR on Mar-28-2004 14:55:

somebody can answer me in english or in french ?
est-ce un �v�nement � aller vous croyez ?
merci thx

Posted by FredNova on Mar-28-2004 15:12:

quote:
Originally posted by RnakR
somebody can answer me in english or in french ?
est-ce un �v�nement � aller vous croyez ?
merci thx

it's even not sure that it will go on

il y a des problemes avec la communot�e de Rotterdam
si ca vas etre regler, je suppose ca a l'air d etre bien
on attend...