TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by JayBee on Mar-05-2004 19:19:

Eftersnack: Spring Cruise 04

jag skriver lite kortfattat f�r jag �r s� tr�tt nu

en utav de b�sta fester jag varit p�. skit bra drag hela tiden. Tr�ffade m�nga nya TA's.

Posted by dbl on Mar-05-2004 19:28:

Re: Eftersnack: Spring Cruise 04

quote:
Originally posted by JayBee
en utav de b�sta fester jag varit p�. skit bra drag hela tiden.

s�������kert... erk�nn att det va totalt v�rdel�st... sn����llla s�g att det va det.. hehe

steve: f�rv�ntar mig en heeeeel grym film med massa fylle snack.. haha

Posted by -=Kotten=- on Mar-05-2004 19:41:

M�sste g�ra dig besviken o s�ga att kryssningen va grymt sjysst ....

Posted by Proximus on Mar-05-2004 21:40:

tack allihop. nu ska jag d�cka

Posted by Emm on Mar-05-2004 22:32:

Smoking ..umm..something

sjukt roligt!!!!

Posted by mjz on Mar-05-2004 22:32:

s�g som det �r nu, mondaybar hade r�kat boka armins dragspels-spelande farfar some ocks� heter armin... och markus schulz var egentligen en takl�ggare fr�n antwerpen som drog fr�ckisar i tre timmar...

n�, jag �r s�ker p� att ni hade j�vligt kul och f�rv�ntar mig, utf�rliga rapporter, bilder och filmer...

Posted by Aendy on Mar-05-2004 22:34:

Tall Paul var den enda som k�rde s� att man startade svettas lite, allt annat k�ndes p� tok f�r mellow!

Posted by Amnezia on Mar-05-2004 22:52:

jahupp...d� e man tebax i �rebro igen d� efter en seeg t�gresa...e enormt brutalt tr�tt just nu efter typ varit ig�ng konstant sen man gick ombord..f�rutom ett mindre miss�de d� ...
va utan tvekan ett av de b�sta klubbevents jag varit p� fullt �s hela tiden....dock tvungen � kasta in handuken � bara sitta � lyssna p� slutet av Tall Pauls set...f�tterna krampa f�r mkt

3h�jdpunkter...
* armin sista timmen
* �zgurs tranceklassiker timme � dessutom lira accadia - into the dawn (holden rmx) mfl...sch�nes s�d�r p� morgonkvisten
* Tall Pauls extra timme...publiken va ju n�stan rabiesvild

sovtajm nu..soooft....

Posted by Proximus on Mar-05-2004 22:58:

vill bara vara lite ful h�r och n�mna att det var �zg�r och omids tranceklassiker timme vi var tv� d�r... fast efter halva setet s� var jag s� tr�tt s� jag kunde inte beatmixa ordentligt, s� jag gjorde snabba mixar s� fick �zze sitta och r�tta till. n�r det hela var klart s� stack jag och d�cka i min hytt.

/omid

ps. tack alla ni som var d�r, det var grymt kul. =)

Posted by St_Andrew on Mar-05-2004 23:22:

v�ntar p� bilder o filmer verkar ha varit skoj, n�sta g�ng jag f�r m�jlighet (typ h�sten 2005 ) ska jag f�lja med

Posted by staz on Mar-06-2004 01:10:

N�r det var som b�st hade jag planerat att skriva "Words Simply Can't Describe", men f�r min del dalade det som satan efter stora golvet st�ngde kl 6 p� morgonen, bortsett fr�n en del roliga saker timmarna d�refter. Ska ju inte klanka ner p� tall paul o de andra men jag ville inte booza n�got mer efter jag hade lyckats sova en timme och det var roligast s� l�nge jag var lite rund om fossingarna.

skulle kunna skriva en uppsats om denna festen, men jag vet inte om jag orkar.. jag l�ter bilderna tala (vilket de f�rvisso inte kan g�ra i samma detalj som en detaljerad rapport skulle kunna, men �nd� :P)

det var iaf f�rmodligen det vildaste dygnet i mitt liv so far,, creds till allt folk som var d�r n made it what it was.

ska bli kul att se bilderna!! (hoppas jag )

Posted by Vizay on Mar-06-2004 02:53:

kortfattat s� tycker jag det var en av mina b�sta upplevelser so far va g�ller trance-events

armin va grym
tall paul �veraskade mig med � va n�stan lika grym

har sovit exakt 0,0 timmar sedan ig�r morse s� jag e liiiite tr�tt, d�rf�r uteblir min l�nga rapport i den h�r posten

Posted by Can on Mar-06-2004 02:58:

quote:
Originally posted by Proximus
n�r det hela var klart s� stack jag och d�cka i min hytt.

/omid

ps. tack alla ni som var d�r, det var grymt kul. =)

haha k�rring! sj�lv stog man kvar � lirade (med rouzbeh) till kl 12 har inte haft s�h�r kul p� l������nge
nu ere ta det luuuuungt hela helgen som g�ller

Posted by AC. on Mar-06-2004 03:33:

Min tur att l�gga en kort avhandling om kryssen...

Skitkul att f� tr�ffa s� m�nga TAs specielt de lite �ldre.
och ja trance-timmen var perfekt! Feta tummen upp f�r den, precis vad som beh�vds f�r att v�cka en till liv p� morgonkvisten.
Sen vill jag faktiskt vara s� tr�kig att ta tillf'�llet i akt att be alla person med eventuella bilder p� mig att INTE publicera dem p� n�tet. g�ller s� v�l video som kort.

(nu har jag f�r�vrigt inte sovit n�got alls p� ca 40 Timmar)

Posted by SteveTranz4ever on Mar-06-2004 05:54:

LOVE YOU ALL..... grymt kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska forts�tta � d� en stund nu igen innan jag skriver n�t mer...

Posted by Gate 42 on Mar-06-2004 08:09:

Shit s�ger jag bara...

Att ni �verhuvudtaget pallade att g�ra n�got p� fredagen, sj�lv hade det blivit ett par droppar styrkel�sk f�r mycket s� man var inte p� ens b�sta sida p� fredagsmorgonen n�r man vaknade upp.

Dock hade jag kul som i h-vete. Kul att tr�ffa lite roliga m�nniskor och som alltid p� trance-fester s� �r st�mmningen s� trevlig och gemytlig.

N�sta g�ng ska jag inte st�lla mig i baren med Mats, f�r jag skulle ha velat komma ih�g 1 l�t som armin spelade.... Fick dock skaka hand med honom och prata lite om min remix som jag gjort �t honom... Tror inte han spelade den dock

Tack MondayBar och alla andra 2000 pers som var d�r, glada, fulla och trevliga

Posted by Zliten on Mar-06-2004 08:47:

Rasta

Ja finns bara en sak att s�ga... " Det var party " :P

Det var riktigt kul.. Tog det f�rsej riktigt lugnt eftersom jag umgicks med dom h�r �zgur, omid , och rosbeth sakerna.. Och dom �r ju djs... :P

Men Armin var �ver mina f�rv�ntningar =) Tall Paul k�rde " Tiesto- Traffic"

Shultz s�kert felstavat men fick en bild med honom och mig s� jag e glad... :P

Men det b�sta som h�nde p� hela kryssningen var n�r Omid och �zgur f�r f�r sig att dom ska spela trance klassiker kl 8 p� morgonen... =)

Och startar det hela med Delerium - Silence ( Tiesto )

L�g i soffan och gr�t d�...F�r jag hade druckit 10 redbull s� min hj�rna nj�t av musiken men kroppen var som pasta

P�ssp�ss p� er alla :P

Hade riktigt kul

Posted by Tnakka on Mar-06-2004 09:45:

bilder n�gon?

Posted by Zliten on Mar-06-2004 10:04:

HappyHappy

Jag v�ntar ocks�

"Steve vakna f�r helvete " Ditt fyllo

Posted by jofawe on Mar-06-2004 10:08:

jag m�ste s�ga att det var fanemej fantastiskt!!!
Schultz, Armin, och Paul ... enooormt!

Sen n�r jag "r�kade" springa p� armin i korridoren n�r han var p� v�g upp till scenen s� fick man ju vackert skaka tass och p�minna om mintuu:n ... som tyv�rr uteblev

Jag -dog- efter sista l�ten med armin (inom ordinarie tid), Burned With Desire, sen n�r jag kom till hytten och h�rde att *unka unka* fortfarande p�gick d�r uppe s� skrek jag
Men ... underbart!

Tall Paul var �ver mina f�rv�ntningar, helt klart en upplevelse, s�rskillt n�r den megacoola killen som sk�tte lasern stavade det Paul Tall s� tyckte jag det var extra kul.

N�v�l.. jag ser fram emot lite kort h�r�d�rifr�n..
Mina kommer nog ligga p� TC och Liquidsunset, om jag f�r (?) ..
har ca 200kort.. (varav EN film p� Steve n�r han raajdajdaj... fejkad, iofs, men likv�l rolig).

F�resten, var det bara jag som lyckades dokumentera k�rleken mellan tv� tjejer i m�rkret vid stora golvet?

Jag har precis anl�nt till mitt hem nu, efter en h�rd natt i danderyd p� en luftmadrass modell mindre...
usch.. man blir ju kn�pp av s�nh�r musik ... grr .. *roar*

Posted by SteveTranz4ever on Mar-06-2004 11:10:

quote:
Originally posted by Zliten
Jag v�ntar ocks�

"Steve vakna f�r helvete " Ditt fyllo
Vad� fyllo... din Ouzom�nniska... haha
Ska la g� igenom mina bilder nu och sl�nga upp dom p� n�tet

Kan ju till�gga att jag fick mitt AVB-76 album signerat + att p� slutet delade AVB ut n�gra vinyler p� n�n ny releas... eller test pressing st�r det faktiskt p� den... "RobertNickson - Spiral" Orginal mix, MK-S Remix, Alucard�s Starocean Remix.

Fan va kul det var som sagt, tr�ffade s� m�nga sk�na TA�s men tyv�rr s� fick vi inte hytterna vida varandra, dom l�g v�ldigt utspritt, det var s� att n�n p� Silja hade gjort fel vid bokning fick jag ber�ttat f�r mig... synd som fan.

Det var kul att det �ven var mer tjejer p� kryssen, dom l�r sig Och fan s� fina alla var...

Har n�n timmes film fr�n kryssen.
Vad kan man mer s�ga...
�hh jag k�r in ett par bilder i datorn...
*kollar igenom* Du jofawe... �r du verkligen s�ker p� att jag ska l�gga ut den d�r tutt bilden ?

[edit]

Posted by SteveTranz4ever on Mar-06-2004 11:39:

Har lagt upp alla 112 bilder nu p� Liquidsunset

http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=124

Tyv�rr har Liquid servern problem med sin internet leverant�r s� det g�r segt
Har pratat med killen som har servern s� han f�r sk�lla p� sin leverant�r

Posted by MiB on Mar-06-2004 11:49:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad� fyllo... din Ouzom�nniska... haha

Parta ska man g�ra p� b�ten

quote:

haha va fan har dom petat i han

Posted by jofawe on Mar-06-2004 12:01:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
*kollar igenom* Du jofawe... �r du s�ker p� att jag verkligen ska l�gga ut den d�r tutt bilden ?

inget inte n�n sett f�rut :P
http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Monday_Bar_Springcruise_-_2004_(2004-03-06-123322)/spring.cruise.mbar.steve.016.jpg

Posted by morakickers on Mar-06-2004 12:31:

Love Poundin' Sensation GRYMMAST HITTILLS!!!!!!

jaha, fyyy fasen!! den h�r kryssen sp�ade f�rsta luciakryssen, valborgskryssen, de flesta fester jag varit p� i stockholm samt flertalet av festerna utomlands...

HEELT OTROLIGT KUL!!

armin regerade, det var s�nt j�kla drag s� det liknar ingenting. grymt ljus, helt i niv� med internationella klassiska klubbar. ljudet var bra, bas som d�nade och tillr�ckligt vasst f�r att man skulle k�nna pisket!

armins extranummer var helt fantastiska, sedan ner till lilla golvet. stort tack till omid och �zgur, sk��n house f�rst s� man fick komma ig�ng lite mellow, sedan silence - delerium. trancestunden d�r var grym men efter armins set k�ndes saknaden efter ljuset och st�mningen ganska p�taglig.

det st�rsta f�r min del �r att st�mningen var helt oslagbar, det k�ndes som om alla var p� semester och s�� j�kla glada :-D

kul att �NTLIGEN lyckas hitta ngn TA, kul att ses steve. kort konversation vid 07.45: "�r du TA... �r det du som �r steve?" "ja" "kul, det �r jag som �r morakickers"

tv� snillen spekulerar p� morgonkanten :-D

nu k�nns det dock lite f�r l�ngt till n�sta liknande fest, blir inte samma vibb n�r folk inte sover �ver tillsammans.

//lycklig morakickers

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »