TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Nation 2004
Pages (2): [1] 2 »
Trance Nation 2004
�r det n�gon som vet om det fortfarande �r 18 �r p� f�rk�p och 20 vid d�rren? Det var det f�rra �ret om jag minns r�tt..
jod�. med biljett kan du inte bli nekad om du har �ldern inne (18), isf kan du spotta p� dem o kr�va pengarna tillbaka.. s� vitt jag f�rst�tt iaf. Har aldrig h�rt om n�n som blivit nekad med biljett bara den vart 18+.
i d�rren 20+ �r en annan femma, d� v�ljer dem vilka de sl�pper in.
har biljetterna sl�ppts?
Vilka �r det som ska spela p� Act Of God?
Tack
| quote: |
| Originally posted by hustler har biljetterna sl�ppts? Vilka �r det som ska spela p� Act Of God? Tack |
| Originally posted by staz isf kan du spotta p� dem o kr�va pengarna tillbaka |
bildligt uttryck som menar "du har r�tt att bli insl�ppt om du gjort dig m�dan att ha k�pt en biljett i f�rv�g och har laglig �lder f�r alkoholkonsumtion inne inne" 
Bara att forts�tta undra..
| Originally posted by hustler Bara att forts�tta undra.. |
ja m�ste dit! s� �r det bara
och jag beh�ver isf n�n sn�ll person som kan t�nka sig k�pa ut och f� pengar
| Originally posted by Glorie ja m�ste dit! s� �r det bara och jag beh�ver isf n�n sn�ll person som kan t�nka sig k�pa ut och f� pengar |
| Originally posted by Glorie ja m�ste dit! s� �r det bara och jag beh�ver isf n�n sn�ll person som kan t�nka sig k�pa ut och f� pengar |
weeeee
| Originally posted by doter Ska ja fixa elleeerrrrrr??? |
du f�r en j�����ttel�ng kram som tack eller n�t..hehe. ja tar f�r givet att du ska med ox� 
jag ska komma, har fixat fram st�lar och allt s� vi syns d�r
vilka ska p� den h�r festen eg?
| Originally posted by Glorie vilka ska p� den h�r festen eg? |
jag ska dit, m�ste bara trolla fram lite $.
ok, nu har saker ev. b�rjat l�sa sig f�r mig.
f�r kanske med miriam p� festen.. det �r bra.. kan f�rhoppnings f� n�n polare som k�per f�rk�p
har typ fixat skjuts me bil fr�n Link�ping
sen var det boendet.. festen slutar 3 p� morronen.. mitt t�g g�r hem 8.30 p� morronen.. det tar 3,5 timme till s-vall.. inte s� kul att va vaken... det funkar inte..
men nu kanske kanske.. jag kan sova hos en kompis som flyttar till sthlm den 2 april.. haha...men hon kanske ska ha annan g�st d�.. och d� e det k�rt.. � d� blir det abbes!!!! verkar va ett skitbra bed &breakfast. TACK P4z f�r tipset!!!!! 
� det betyder att vi kan sova till elva
weeeeeeee � sen vara ute ur rummet � h�nga i sthlm till klockan blir 15.. d� bussen till s-vall g�r hem.. (T�g g�r ju fasen inte att �ka med nu, sen SJ h�jt priserna
) f�r att ta efterfesten p� Club Essential i S-vall.... med Mike shiiiiveerrrr 
s� ja kanske kommer dit me.. 
som sagt, jag ska dit, och s� ska jag f�rs�ka dra med en helt "anti-social + solljus hatande" polare. hoppas att man at man lyckas
jag tror jag ocks� ska dit, f�r att komma i sinnesst�mning f�r egna spelningen dagen efter plus att jag vill ut p� en sk�n trance fest k�nns det som
jag kan ha en efterfest/after-chill-out iaf, (l�skig granne) f�rutsatt att jag m�r bra efter�t :P, bor 5 min fr�n st�llet.
Jag ska ditt....
| Originally posted by SteveTranz4ever Staz Steve Glorie montana doter Proximus Xplorer76 |
jag har ju redan k�pt biljetterna s� det �r v�l bara om jag skulle bli m�rdad innan den 8 :e som jag inte kommer.
Kan skriva upp Putte p� listan ocks�.. En fest som denna missat man ju liksom inte