TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gespot op tv ;))
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Miss Proximus on Aug-13-2001 16:55:

Dancing Dude Gespot op tv ;))

jaja...ik zag t gisteren op TMF...een clipje van David Bowie en Mick Jagger stammend() uit de jaren 70...en wat deed David???

echt...hij was VOLOP aan het springnichten!!! precies zoals de luitjes nu op de feessies!!!! MASTER!!!!!

ok ok..sorry... *thread closed, miss p in jail*

ik zag alleen verder nix leuks om op te replyen....en dit is misschien weer iets voor jullie om op te replyen? (K)

Posted by Blik on Aug-13-2001 16:59:

hoezo niks leuks om te replyen, ik heb een nieuwe foto van mezelf gepost..........daar ben je wel even zoet mee (uitprinten, naar de fotozaak brengen zodat je er een poster van kunt maken)

oh ja, binnenkort..............een foto in galakleding (samen met moeder Blik op de foto)

Posted by eXos on Aug-13-2001 16:59:

H�, wat leuk voor je. Ik heb er 1 ding aan toe te voegen. En dat is dat IK op DV helemaal niet heb staan springnichten!!!! Ik had er gewoon ff geen zin in.

Posted by Henkie_henk on Aug-13-2001 17:01:

LoL dis wel reply voer ja...

alleen vink t niet zo heel master dat mick jagger (fugly) ook springnicht..

Je had mij moeten zien in Spanje.. die hele zaal door lol.. de hele tuinen door!!! woeeeiii al die kut spanjaarden met hun hoofdjes knikken.. ga je met zon spaans meidje praten komt er lafen-vriendje aan.. lol... ow wat ben ik bang lol... ah whatever...

Hey Moreno staat te jumpen in flight 643 clip (ja dat hele korte nummer).. rood shirtje heeft ie aan en dan links int midden een xtje lol... althans dat denk k..

ah 2e x whatever

Posted by Henkie_henk on Aug-13-2001 17:02:

quote:
Originally posted by Blik
hoezo niks leuks om te replyen, ik heb een nieuwe foto van mezelf gepost..........daar ben je wel even zoet mee (uitprinten, naar de fotozaak brengen zodat je er een poster van kunt maken)

oh ja, binnenkort..............een foto in galakleding (samen met moeder Blik op de foto)

whahaaaa kon je geen meisje krijgen?? lollll ik kan wel zon wehkamp vrouwtje naast je plaatsen op die foto hoor ff fotosjoepen

Yow wies dat vrouwtje op tmf nu.. fckng lbotptje!!! Wordt me lijstje een top11?

Posted by Blik on Aug-13-2001 17:06:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

whahaaaa kon je geen meisje krijgen?? lollll ik kan wel zon wehkamp vrouwtje naast je plaatsen op die foto hoor ff fotosjoepen

Yow wies dat vrouwtje op tmf nu.. fckng lbotptje!!! Wordt me lijstje een top11?

nou, het was met nieuwjaar en dan heb je altijd van die domme gala's, en ik was op dat moment bij mijn oma en die wilde een foto maken met mijn moeder erbij...........strak fototje hoor, ik zal m'n ma er wel uit knippen

Posted by Henkie_henk on Aug-13-2001 17:16:

Heb je ook nog met je moeder geschuiveld?

Posted by Blik on Aug-13-2001 17:21:

quote:
Heb je ook nog met je moeder geschuiveld?

ik was niet met m'n moeder op dat gala slimpie............het gala was in stamkroeg de Gompie, we gingen eerst nieuwjaar vieren bij mijn oma, de Gompie was pas om 0:30 open

Posted by Boss on Aug-13-2001 18:02:

haha, gala... mooie herinneringen... op mijn galabal was ik enoRm zat.. we hadden alle drank afgekocht voor 40 piek.. toen heb ik echt voor 60 of 70 piek gedronken, die avond
nadeel is wel dat er alleen foto's van me zijn gemaakt waarop ik enoRm leip uit m'n ogen kijk..

Posted by Boss on Aug-13-2001 18:07:

Re: Gespot op tv ;))

quote:
Originally posted by Miss Proximus
jaja...ik zag t gisteren op TMF...een clipje van David Bowie en Mick Jagger stammend() uit de jaren 70...en wat deed David???

echt...hij was VOLOP aan het springnichten!!! precies zoals de luitjes nu op de feessies!!!! MASTER!!!!!

ok ok..sorry... *thread closed, miss p in jail*

ik zag alleen verder nix leuks om op te replyen....en dit is misschien weer iets voor jullie om op te replyen? (K)

Trouwens... ik had gisteravond ook nix beter te doen dan TMF kijken... en bij dat achterlijke 'danceclassics' programma kwam die loze clip 'thriller' van michael jackson voorbij.... die duurde dus echt enoRm lang.. iets van 10 min !....
nou vraag ik me af... waarom krijgen wij bij TMF slechts 3 min flight 643 of exhale te zien, en godvr wel 10 min die vieze stinkerd !!!???

Posted by eXos on Aug-13-2001 18:16:

Re: Re: Gespot op tv ;))

quote:
Originally posted by Boss

waarom krijgen wij bij TMF slechts 3 min flight 643 of exhale te zien, en godvr wel 10 min die vieze stinkerd !!!???

UUUHHHHHHH, omdat die clips maar 3min. duren misschien!!!!

Posted by Boss on Aug-13-2001 19:47:

Re: Re: Re: Gespot op tv ;))

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

UUUHHHHHHH, omdat die clips maar 3min. duren misschien!!!!

MAAARRRRRRRRRRRR, waarom is er van bijv flight 643 geen clip van de original mix (9min), maar van een ingekorte versie,
en van thriller gewoon een clip van 10 min, die ze ook nog 'ns uitzenden ?!

Posted by Donna on Aug-14-2001 07:51:

grinz,ik vond t eigenlijk wel cute om weer ff terug te denken aan de eightees:P Maja komt tuwlijk omdat ik al ouwe muts ben en dit voor mij gewoon mn uitgaansmuziek was,dus bij veel nummers memories enzo;p
Trouwens in de 80-er jaren zijn er heeeel veel goede klassiekers gemaakt die iedereen wel kent,dat nummer van bowie en jagger was volgens mij niet uit de 70-ers hoor maar iets van 86/87, dancing in the streets orso isset.

Posted by Siesta on Aug-14-2001 08:00:

quote:
Originally posted by Donna
grinz,ik vond t eigenlijk wel cute om weer ff terug te denken aan de eightees:P Maja komt tuwlijk omdat ik al ouwe muts ben en dit voor mij gewoon mn uitgaansmuziek was,dus bij veel nummers memories enzo;p
Trouwens in de 80-er jaren zijn er heeeel veel goede klassiekers gemaakt die iedereen wel kent,dat nummer van bowie en jagger was volgens mij niet uit de 70-ers hoor maar iets van 86/87, dancing in the streets orso isset.

ik word egt gek van die $#%$#%$# muziek, soms moet ik mee op een back to the eigties show als roadie, dan zie je de hele avond die oude lui uit hen plaat gaan op die bagger herrie, egt vreselijk.

GreetZ GERRIT!!

Posted by Donna on Aug-14-2001 08:10:

hahaha ja das lol,dat zijn de gasten die zijn blijven hangen en das best wel triest,die hebben de capaciteit niet om open te staan voor nieuwe dingen en dus ook geen andere muziek,uitzonderingen daargelaten,me zuster is er ook zo 1,vreselijk gewoon.
Maar daarom vind ik t nog wel leuk om aan dingen terug te denken,maar ik zou voor geen goud mn muziek van nu ervoor willen ruilen

Posted by Miss Proximus on Aug-14-2001 09:54:

Re: Re: Gespot op tv ;))

quote:
en godvr wel 10 min die vieze stinkerd !!!???

jammer dat je de king of pop een vieze stinkerd noemt net alsof je je roots een beetje verraadt :S

Posted by Dago "B" Duck on Aug-14-2001 10:43:

Heb op FFWD een vrouwtje gezien van dik over de 70 in een rolstoel, die stevig met haar armen op de beats van de voorbijrijdende trucks aan het zwaaien was. Das toch wel het toppunt van met de tijd meegaan ! En op een gegeven moment keek ik bij een huis naar binnen, zaten daar een paar donkere dames, krulspelden in, kop onder de droogkap, van middelbare leeftijd, heftig meebonkend en armenzwaaiend in hun kappersstoel. Volgens mij heeft een van ons daar een foto van, dus die komt binnenkort.

Posted by Siesta on Aug-14-2001 10:53:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Heb op FFWD een vrouwtje gezien van dik over de 70 in een rolstoel, die stevig met haar armen op de beats van de voorbijrijdende trucks aan het zwaaien was. Das toch wel het toppunt van met de tijd meegaan ! En op een gegeven moment keek ik bij een huis naar binnen, zaten daar een paar donkere dames, krulspelden in, kop onder de droogkap, van middelbare leeftijd, heftig meebonkend en armenzwaaiend in hun kappersstoel. Volgens mij heeft een van ons daar een foto van, dus die komt binnenkort.

lol,
dat kom je niet vaak tegen

Posted by eXos on Aug-14-2001 11:14:

Re: Re: Re: Re: Gespot op tv ;))

quote:

MAAARRRRRRRRRRRR, waarom is er van bijv flight 643 geen clip van de original mix (9min), maar van een ingekorte versie,
en van thriller gewoon een clip van 10 min, die ze ook nog 'ns uitzenden ?!

Omdat ze voor Flight 643 ff snel een clippie in elkaar hebben geflanst. Clips van 10 min. draaien ze ook maar zelden, kost nml teveel geld. Ach ja, als ik die clip zie van Tiesto ga ik echt niet uit m'n plaat hoor.

Posted by Dj Lex on Aug-14-2001 11:26:

Re: Re: Re: Re: Re: Gespot op tv ;))

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Omdat ze voor Flight 643 ff snel een clippie in elkaar hebben geflanst. Clips van 10 min. draaien ze ook maar zelden, kost nml teveel geld. Ach ja, als ik die clip zie van Tiesto ga ik echt niet uit m'n plaat hoor.

Nee maar het nummer blijft goed vind ik

Posted by Donna on Aug-14-2001 11:36:

brrr ik kan echt dat nummer niet meer horen,word er keigestoort van!!
RV gebruikt m nog vaak met mixen zo ook afgelopen vrijdag in hengelo ergens,de originele rem. dat kreng duurt zo lang,nog langer omdat ik stoned was *WAHP* bad trip was dah;p

Posted by Henkie_henk on Aug-14-2001 16:48:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Heb op FFWD een vrouwtje gezien van dik over de 70 in een rolstoel, die stevig met haar armen op de beats van de voorbijrijdende trucks aan het zwaaien was.

Jij hebt dus gescoord hey?

Posted by Siesta on Aug-14-2001 16:51:

quote:

Jij hebt dus gescoord hey?

LOL, misschien heeft ie ff getest hoe die rolstoel werkte en hoe flexibel hij was

Posted by Miss Proximus on Aug-14-2001 17:32:

en hij maar denken dat ze haar armen op de maat van de muziek zwaaide.....lol..."aaaaaaa....lame losss, ik word lastiggevallen door een oversized eend!!!"

Posted by Boss on Aug-14-2001 17:37:

Re: Re: Re: Gespot op tv ;))

quote:
Originally posted by Miss Proximus

jammer dat je de king of pop een vieze stinkerd noemt net alsof je je roots een beetje verraadt :S

king of what...? maar goed, de rest volg ik ff niet....

Pages (2): [1] 2 »