TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Free Your Mind - 29 mei
Pages (2): [1] 2 »
Free Your Mind - 29 mei
ik zat laatst ff te surfen, kwam ik dit tegen:
| quote: |
Het FREE YOUR MIND Festival begint vorm te krijgen. Het Festival dat het Festivalseizoen van 2004 inluidt, wordt gehouden op zaterdag 29 mei op de "Stadblokken" in Arnhem en duurt van 12.00 uur tot 00.00 uur. De Stadsblokken liggen tussen de Nelson Mandelabrug en de John Frostbrug, aan de Rijn en recht tegenover het centrum. Er komen 3 area's of meer (waaronder, de "ROCKIT Mainstage"). Daarnaast zal er met meerdere partijen de diverse area's worden gehost (o.a. Electronation, Twstd). DJ's die o.a. komen draaien: Benny Rodrigues, Billy Nasty (UK), Dave Tarrida (ESP), Dimitri, Eric de man, Erick E, Hardy Hard (D), Herr Arter (Electro Nation), Jack de Marseille (Fr), Josh Wink (USA), Juan Sanchez, Little Tim & Sandeep, Lucien Foort, Michel de Hey, Oscar Mulero, Quazar (Live) (o.v.b.), Remy, Roog, Terry Toner (EN), Umek (Slov) (o.v.b.), Valentino Kanzyani (Slov) (o.v.b.), Victor Coral, Westbam (D) |
Zeker lekkere line-up!
Mooi weer erbij en je hebt een super festival!
Re: Free Your Mind - 29 mei
Ziet er inderdaad subliem uit!
| Originally posted by dj_spare En het is ook nog eens om de hoek |
Netjes hoor, lekkere techno namen!
Eens even kijken of ik hier tijd voor vrij kan maken, maar neem aan van wel! Vanaf Didam is het een pisstukkie. Alleen jammer dat het in Arnep is
He, is Vitesse dan niet al gedegradeerd? Dan zou het alleen maar mooier zijn. Of op de dag dat vitesse degradeerd. Kan het gezellig worden 
Maareh...die 'stadsblokken', is dat dat braakliggende stuk grond aan de rivier? Leuke locatie.
| Originally posted by SnuggLe Alleen jammer dat het in Arnep is He, is Vitesse dan niet al gedegradeerd? Dan zou het alleen maar mooier zijn. Of op de dag dat vitesse degradeerd. Kan het gezellig worden |
| Originally posted by SnuggLe Maareh...die 'stadsblokken', is dat dat braakliggende stuk grond aan de rivier? Leuke locatie. |
Dat ziet er goed uit! Meeste namen draaien wel geregeld in NL, maar het totaalplaatje (qua lineup) ziet er prima uit! Ik ga dit overwegen!
Ziet er idd erg lekker uit. Maar er is die avond ook Speakerplay in de HMH en daar wil ik absoluut bij zijn dus dit laat ik denk ik schieten.
Als op die datum ook speakerplay is dan weet ik wel waar ik ben..
Speakerplay dus met mills en clarke.
| Originally posted by magrec Als op die datum ook speakerplay is dan weet ik wel waar ik ben.. Speakerplay dus met mills en clarke. |

Re: Re: Free Your Mind - 29 mei
| Originally posted by mr.marcello Wat is om de hoek? |
Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei
| Originally posted by dj_spare minuutje of 20 met de auto |

Re: Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei
| Originally posted by SnuggLe Marcello: kom maar met die klappen |
Re: Re: Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei
| Originally posted by dj_spare dan krijg je ze van mij ook |

Re: Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei
| Originally posted by SnuggLe Marcello: kom maar met die klappen |

Re: Re: Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei
| Originally posted by mr.marcello Graag! ![]() Da's niet om de hoek! Om de hoek is straat uitlopen, de hoek om en dan rechtdoor lopen...zoals het dus voor mij is! |

Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei

Geen Speedy J wegens Amerikaanse tour, maar wel Andre Galuzzi en Johannes Heil (Live)! 
yup las het net... nog steeds goeie lineup 
Nou BasD, wat denk je ervan?
Ga je mee?
Klinkt wel goed, Umek was vorige keer op DV redelijk hard gaan (vraag maar aan Tosti), dat wil ik graag nog wel een keer zien 
Volgens mij heb ik alleen wel iets anders te doen die dag, wordt effe gecheckt.
[EDIT] : Ik kan niet.
Wat een vet feest was dit zeg! Echt een supersfeer, superlocatie, superweer en natuurlijk niet onbelangrijk: supermuziek! Echt alles klopte, ik heb niets negatiefs te melden over het feest. Was allemaal goed geregeld voor de 1e keer!
Dit mogen ze vaker doen!!!
| Originally posted by -TAIS- .....Echt alles klopte, ik heb niets negatiefs te melden over het feest..... |
| Originally posted by Partyhardy! ik hoorde dat het nogal zanderig was? maar verder idd alleen maar goede verhalen! |
Het was echt 1 dikke stof wolk, maarja dat krijg je bij ieder terrein met dit weer dus daar moeten de mensen niet over klagen!
ik was met een hele grote groep en wij hadden lekker dekens mee genoemen om op te hangen. dat in combinatie met het mooie weer, kon het vanaf het begin al niet meer stuk!
gewoon echt het festival gevoel voor mij!
de muziek vond ik niet om een boek over te schrijven, jeff mils vond ik weer niet geweldig! alleen quesar sprong er voor mij boven uit!
ramoontje nog bedankt voor de route tips (k)
| Originally posted by -TAIS- D'r lag idd zand op de grond voor het beach-effect. Maar het was niet zo dat het irritant was en ging stuiven ofzo (gelukkig maar). Het kwam hooguit een beetje in je schoenen... |

Daarna kwam Roog...ondertussen nog ff wat rondgelopen maar uiteindelijk bleek Roog toch het lekkerst te draaien..dus Roog draaide een lekker set weer compleet losgaan...wat het mooie was aan Roog vondik is dat ie zelf helemaal op ging in de muziek en ongeveer het hele publiek opzweefde...zelf stond ie me daar een partij te zweven/spacen achter die decks heel mooi gezicht! Toen kwam Erick E...die begon superlekker ook weer flink op los gegaan..ondertussen ff wat gegeten, wat allemaal heel snel ging..je werd snel geholpen en nergens echt lange rijen, ook niet bij 't drinken! Na Erick E wilden we naar Johannes Heil..maar dat viel 'n klein btje tegen..dus toen zijn we maar naar Valentino Kanzyani gegaan..wat imo een superactie is geweest want deze man was toch wel de held van de dag..echt een super techno'set hele tent ging los en goed ook
! Toen beetje rondgelopen en overal een beetje gekeken...Billy Nasty viel een klein beetje tegen..maar toch wel lekker...Ondertussen nog ff uitgerust..en toen rond kwart voor 10 maar weer naar de main gegaan...en tot kwart voor 11 alle laatste energie deruit gespronge op Oscar Mulero de andere held van de dag! Daarna kwam Michel de Hey..die ik een beetje minder vond draaien.. en begon me 'n beetje te vervelen..en rond 2300 zat iedereen er wel weer btje doorheen...en zijn we maar voor de grote stroom naar huis gegaan.