TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Free Your Mind - 29 mei
Pages (2): [1] 2 »

Posted by dj_spare on Mar-08-2004 10:29:

Talking Free Your Mind - 29 mei

ik zat laatst ff te surfen, kwam ik dit tegen:

quote:

Het FREE YOUR MIND Festival begint vorm te krijgen.

Het Festival dat het Festivalseizoen van 2004 inluidt, wordt gehouden op zaterdag 29 mei op de "Stadblokken" in Arnhem en duurt van 12.00 uur tot 00.00 uur.
De Stadsblokken liggen tussen de Nelson Mandelabrug en de John Frostbrug, aan de Rijn en recht tegenover het centrum.

Er komen 3 area's of meer (waaronder, de "ROCKIT Mainstage").
Daarnaast zal er met meerdere partijen de diverse area's worden gehost (o.a. Electronation, Twstd).

DJ's die o.a. komen draaien: Benny Rodrigues, Billy Nasty (UK), Dave Tarrida (ESP), Dimitri, Eric de man, Erick E, Hardy Hard (D), Herr Arter (Electro Nation), Jack de Marseille (Fr), Josh Wink (USA), Juan Sanchez, Little Tim & Sandeep, Lucien Foort, Michel de Hey, Oscar Mulero, Quazar (Live) (o.v.b.), Remy, Roog, Terry Toner (EN), Umek (Slov) (o.v.b.), Valentino Kanzyani (Slov) (o.v.b.), Victor Coral, Westbam (D)

wat een teringlekkere lineup zeg... als dit geen vet feestje wordt!! En het is ook nog eens om de hoek

Posted by Disney on Mar-08-2004 10:54:

Zeker lekkere line-up!

Mooi weer erbij en je hebt een super festival!

Posted by mr.marcello on Mar-08-2004 13:58:

Re: Free Your Mind - 29 mei

Ziet er inderdaad subliem uit!

quote:
Originally posted by dj_spare
En het is ook nog eens om de hoek

Wat is om de hoek?

Posted by SnuggLe on Mar-08-2004 14:25:

Netjes hoor, lekkere techno namen!
Eens even kijken of ik hier tijd voor vrij kan maken, maar neem aan van wel! Vanaf Didam is het een pisstukkie. Alleen jammer dat het in Arnep is He, is Vitesse dan niet al gedegradeerd? Dan zou het alleen maar mooier zijn. Of op de dag dat vitesse degradeerd. Kan het gezellig worden

Maareh...die 'stadsblokken', is dat dat braakliggende stuk grond aan de rivier? Leuke locatie.

Posted by mr.marcello on Mar-08-2004 14:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Alleen jammer dat het in Arnep is He, is Vitesse dan niet al gedegradeerd? Dan zou het alleen maar mooier zijn. Of op de dag dat vitesse degradeerd. Kan het gezellig worden

Klappen?

quote:
Maareh...die 'stadsblokken', is dat dat braakliggende stuk grond aan de rivier? Leuke locatie.

Tussen de John Frostbrug en de Nelson Mandela Brug aan de zuidkant van ARNHEM ja.

Posted by -TAIS- on Mar-08-2004 15:00:

Dat ziet er goed uit! Meeste namen draaien wel geregeld in NL, maar het totaalplaatje (qua lineup) ziet er prima uit! Ik ga dit overwegen!

Posted by TranceFool on Mar-08-2004 15:05:

Ziet er idd erg lekker uit. Maar er is die avond ook Speakerplay in de HMH en daar wil ik absoluut bij zijn dus dit laat ik denk ik schieten.

Posted by magrec on Mar-08-2004 15:06:

Als op die datum ook speakerplay is dan weet ik wel waar ik ben..

Speakerplay dus met mills en clarke.

Posted by Disney on Mar-08-2004 15:19:

quote:
Originally posted by magrec
Als op die datum ook speakerplay is dan weet ik wel waar ik ben..

Speakerplay dus met mills en clarke.

Ai, dat had ik nog niet gezien...

Denk dat ik meer mensen warm kan maken voor Arnhem dan voor Speakerplay, maar eigenlijk is Speakerplay wel vetter.

Misschien allebei dan
Overdag Arnhem en dan om een uurtje of 12 naar de HMH

Posted by dj_spare on Mar-08-2004 15:34:

Re: Re: Free Your Mind - 29 mei

quote:
Originally posted by mr.marcello

Wat is om de hoek?

minuutje of 20 met de auto

Posted by SnuggLe on Mar-08-2004 19:25:

Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei

quote:

Zelfde hier

Maar kiezen tussen Speakerplay en dit is echt niet moeilijk, dit dus.
Waarom? Grote namen wil nog niet zeggen dat het 'perfect' of weet ik veel wat is. Mills en Clarke zijn leuk, maarja....worden best veel geboekt in NL. Mills op Awakenings vaak en Clarke altijd bij ID&T.
De namen van dit festival samen zijn toch lekker... EN het is in de buurt!

Marcello: kom maar met die klappen

Posted by dj_spare on Mar-08-2004 22:29:

Re: Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei

quote:

dan krijg je ze van mij ook

Posted by SnuggLe on Mar-09-2004 09:22:

Re: Re: Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei

quote:
dan krijg je ze van mij ook

Oe lekker!
Maar dan meot je dus naar Mayday komen

Posted by mr.marcello on Mar-09-2004 09:42:

Re: Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei

quote:

Graag!

quote:

Da's niet om de hoek! Om de hoek is straat uitlopen, de hoek om en dan rechtdoor lopen...zoals het dus voor mij is!

Posted by dj_spare on Mar-09-2004 13:15:

Re: Re: Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei

quote:
Originally posted by mr.marcello
Graag!

Da's niet om de hoek! Om de hoek is straat uitlopen, de hoek om en dan rechtdoor lopen...zoals het dus voor mij is!

woon jij in een #*&$&#* weiland dan?

nee maar in vergelijking met die feestjes in utrecht, amsterdam en den haag waar ik altijd heen ga is het om de hoek

Posted by BaRTeZ on Mar-09-2004 22:53:

Re: Re: Re: Free Your Mind - 29 mei

quote:

20/25 met de fiets, luie hond

anyway, ziet er goed uit!

Posted by mr.marcello on Mar-17-2004 11:08:

Geen Speedy J wegens Amerikaanse tour, maar wel Andre Galuzzi en Johannes Heil (Live)!

Posted by dj_spare on Mar-17-2004 15:10:

yup las het net... nog steeds goeie lineup

Posted by SnuggLe on Mar-17-2004 16:21:

Nou BasD, wat denk je ervan?
Ga je mee?

Posted by basd on Mar-18-2004 10:21:

Klinkt wel goed, Umek was vorige keer op DV redelijk hard gaan (vraag maar aan Tosti), dat wil ik graag nog wel een keer zien

Volgens mij heb ik alleen wel iets anders te doen die dag, wordt effe gecheckt.

[EDIT] : Ik kan niet.

Posted by -TAIS- on May-30-2004 11:22:

Wat een vet feest was dit zeg! Echt een supersfeer, superlocatie, superweer en natuurlijk niet onbelangrijk: supermuziek! Echt alles klopte, ik heb niets negatiefs te melden over het feest. Was allemaal goed geregeld voor de 1e keer!

Dit mogen ze vaker doen!!!

Posted by Partyhardy! on May-30-2004 11:27:

quote:
Originally posted by -TAIS-
.....Echt alles klopte, ik heb niets negatiefs te melden over het feest.....

ik hoorde dat het nogal zanderig was? maar verder idd alleen maar goede verhalen!

Posted by -TAIS- on May-30-2004 11:37:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik hoorde dat het nogal zanderig was? maar verder idd alleen maar goede verhalen!

D'r lag idd zand op de grond voor het beach-effect. Maar het was niet zo dat het irritant was en ging stuiven ofzo (gelukkig maar). Het kwam hooguit een beetje in je schoenen...

Posted by franzelare on May-30-2004 12:43:

Het was echt 1 dikke stof wolk, maarja dat krijg je bij ieder terrein met dit weer dus daar moeten de mensen niet over klagen!

ik was met een hele grote groep en wij hadden lekker dekens mee genoemen om op te hangen. dat in combinatie met het mooie weer, kon het vanaf het begin al niet meer stuk!
gewoon echt het festival gevoel voor mij!

de muziek vond ik niet om een boek over te schrijven, jeff mils vond ik weer niet geweldig! alleen quesar sprong er voor mij boven uit!

ramoontje nog bedankt voor de route tips (k)

Posted by TrAnCeNeVeRdIe on May-30-2004 12:46:

quote:
Originally posted by -TAIS-
D'r lag idd zand op de grond voor het beach-effect. Maar het was niet zo dat het irritant was en ging stuiven ofzo (gelukkig maar). Het kwam hooguit een beetje in je schoenen...

Hmm ik heb er niet veel last van gehad..hooguit dat alleen m'n snot btje zwart was

Was echt een superfeest gister..zoals TAIS al zei alles klopte...De prijs van het feest...de sfeer...de locatie..de tenten..het weer en vooral de muziek

Ik zal wel een klein verslagje tikke

Rond 1500 was ik er met een paar maten...toen beetje rondgelopen munten gehaald (wat heel snel ging)..alles ff verkend..rondom de main was het geluid nog een btje zacht leek het wel..maar het was niet echt onze muziek dus we gingen maar ff kijke in de techno tent...dat was ook niet zo super..dus we zijn belandt in de House tent..waarop dat moment Victor Coral aan het draaien was..en dat was imo supergoed..meteen losgegaan etc Daarna kwam Roog...ondertussen nog ff wat rondgelopen maar uiteindelijk bleek Roog toch het lekkerst te draaien..dus Roog draaide een lekker set weer compleet losgaan...wat het mooie was aan Roog vondik is dat ie zelf helemaal op ging in de muziek en ongeveer het hele publiek opzweefde...zelf stond ie me daar een partij te zweven/spacen achter die decks heel mooi gezicht! Toen kwam Erick E...die begon superlekker ook weer flink op los gegaan..ondertussen ff wat gegeten, wat allemaal heel snel ging..je werd snel geholpen en nergens echt lange rijen, ook niet bij 't drinken! Na Erick E wilden we naar Johannes Heil..maar dat viel 'n klein btje tegen..dus toen zijn we maar naar Valentino Kanzyani gegaan..wat imo een superactie is geweest want deze man was toch wel de held van de dag..echt een super techno'set hele tent ging los en goed ook ! Toen beetje rondgelopen en overal een beetje gekeken...Billy Nasty viel een klein beetje tegen..maar toch wel lekker...Ondertussen nog ff uitgerust..en toen rond kwart voor 10 maar weer naar de main gegaan...en tot kwart voor 11 alle laatste energie deruit gespronge op Oscar Mulero de andere held van de dag! Daarna kwam Michel de Hey..die ik een beetje minder vond draaien.. en begon me 'n beetje te vervelen..en rond 2300 zat iedereen er wel weer btje doorheen...en zijn we maar voor de grote stroom naar huis gegaan.

Minpunten :
- WC's (50 ct betalen, en het was er gewoon vies, en lange rij)
- Zand in je neus

Pluspunten :
- Prijskaartje
- Sfeer
- Weer
- Hulp bij de eet/drink stallen
- Victor Coral/Roog/Erick E/Valentino Kanzyani/Oscar Mulero
- lekkere locatie, en goed geregelde pendelbussen vanaf het Gelredome

Echt een superfeestje helemaal omdat het voor het eerst georganiseerd was..muziek was superlekker..hopen dat het volgend jaar gewoon weer hetzelfde blijft..niet al te groot..genoeg tenten..goeie dj's..lekkere sfeer...al met al SUPER!

Pages (2): [1] 2 »