TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Era favorit partyn i Sverige hittils?
Era favorit partyn i Sverige hittils?
Tjena!
Jag undrar vilka era favorit partyn i Sverige �r fram tills nu?
F�r mig st�r fortfarande Fokused Scandinavian Tour 2003 i Nacka Strand d� Gielen, Tiesto och Orkidea spelade som en klar favorit! En dag jag sent kommer att gl�mma! Ett full�ndat party!
1:a plats: Fokused Scandinavian Tour 2003 med Tiesto, Gielen och Orkidea
2:a plats: Devotion med Picotto, GTR och Above & Beyond
3:e plats: Midway med Gielen, GTR och Pulser
S� nu �r det eran tur att rada upp favorit partyna. Partyn som f�r er fortfarande �r of�rgl�mliga.
//toomas / toka
sv�r fr�ga, jag missade ju scandinavian tour s� jag kan inte s�ga n�got om den men den verkade ju som den b�sta.
jag har ingen speciell ordning p� dessa men mina favoriter har hittills varit: Spring cruise 04, Lucia Cruise 03, Trance nation 03, Devotion.
Utan tvekan de tre senaste kryssningarna. V�gar dock inte s�ga vilken som var b�st. Alla var helt fenomenala. Devotion ligger ocks� bra till p� listan �ver mest minnesv�rda festerna i Sverige. Midway var inte fy skam det heller...
1) Luciakryssningen 03 & Valborgskryssningen 03
3) V�rkryssningen 04

da cr00z 04.
devotion & gielen@dailys d�g ocks�.
jag har bara varit p� ett st�rre... Kryssningen 
samma h�r.. har mest h�llt mig utomlands.
i sverige har jag bara varit p� kryssningen'04 och kai tracid. Av dem tv� s� vinner kryssningen med h�stl�ngder.
Fokused Scandinavian Tour 2003 troligtvis
1. Fokused Scandinavian Tour Nacka Strand, mars 2003 (f�rsta lite st�rre festen, man brukar v�l s�ga att f�rsta g�ngen �r den b�sta
)
2. Midway i jnkpg
1. Mbar Springcruise 04 yaay
2. Fokused scandinavia tour 03..tiesto kass,gielen ok, men va flera br ai de mindre rummen ox�..+ jag fick nacksp�rr underkv�llen
3. Mbar Juldags techno @ April Gallerian 03 adam beyer & joel mull lekte skjortan av allt..
typ n�tt s�nt f�r det bli
| quote: |
| Originally posted by Amnezia 3. Mbar Juldags techno @ April Gallerian 03 adam beyer & joel mull lekte skjortan av allt.. |
#1::.. Fokused Scandinavian Tour 2003
#2::.. Monday Bar Springcruise 2004
#3::.. Monday Bar Valborgcruise 2003
N�t i den stilen... det enda jag �r 100% s�ker p� �r #1
Sv�r fr�ga!
Kan s�ga dirket att Fokused Scandinavian Tour 2003 inte kommer h�gt p� min lista av olika anledningar
Kryssen nu senast var ju riktigt j�kla grym!
hmm. M�ste nog s�ga att jag har "roligare" p� mer icke dans-inriktade fester f�r det �nda jag kan t�nka p� n�r jag l�ser den h�ra tr�den �r typ PvD p� berns lirade grymt, Astrix liveset i Arvika i sommras var fett som fan...
olika typer av roligt helt enkelt
1. midway 03
hehe iof enda st�rre trancefesten jag vart p� 
jag tror vi l�tt kan konstatera att Fokused scandinavian tour och Spring Cruise �r klara vinnare 
Sv�rt att n�mna en specifik fest, har varit p� m�nga bra i alla dessa genrar i Sverige. En som kanske ligger mig extra varm om hj�rtat �r is�fall Sasha och Zabiela p� Munchen Aug 03.Vilken kv�ll!!
1. F�RSTA KRYSSEN!!!
Sen har det ju varit s��� bra fester sista �ren!! Men p� TA s� ska det ju bara vara trance, eller hur? 
Efter jag satte mig ner och t�nkte ett tag s� kom jag p� et par fester d� jag haft skitkul! 
Airbase p� Gk i sommars. massa h�rliga l�tar, fina brudar och roligt folk.
Park and willson f�r n�got �r sedan p� Stacys. Knappt man kom in som den lilla yngling man var men v�l inne r�jde man s� v�l p� golvet som i baren
H�rlig kv�ll helt enkelt!
Scandinavian Tour var galet bra... Tycker att Paul Van Dyk p� Berns �r v�rt o n�mna ocks�, inte v�rldens b�sta dj direkt Men... galet drag...vilken energi det var p� dansgolvet
L�tt Fokused. Min f�rsta fest och j�vlar vad kul det var!