TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Plastic Boy album
Plastic Boy album
er is al een tijd sprake van een Plastic Boy album, maar dat project gaat niet door. tenminste, er komt geen offici�le release.
het album zal enkel te verkrijgen zijn via de Bonzai webshop.
het wordt niet iets speciaals met nieuwe tracks en zo, maar gewoon een compilatie van alle nummers onder de Plastic Boy alias.
op dit moment kun je al zo'n album bestellen trouwens, een soort van Best of Planisphere onder de naam 'Lektrophony'.
alle aandacht gaat nu uit naar het M.I.K.E. album (zomer?) en de DVD die eind dit jaar moet klaar zijn.
Nu ff naar onze reporter ter plaatse:
"Wel Kevin, hoe is de situatie"
Laat het nieuws maar komen dus 
bwoa, maakt niet uit, of er geen nieuw werk tussen zit.. anything from plastic boy is massive.
Re: Plastic Boy album
| quote: |
| Originally posted by TOR het album zal enkel te verkrijgen zijn via de Bonzai webshop. het wordt niet iets speciaals met nieuwe tracks en zo, maar gewoon een compilatie van alle nummers onder de Plastic Boy alias. |
Ik heb gehoord dat alles wat onder de alias Plastic Boy uitkomt eigenlijk simpelweg afdankertjes zijn van Push... maw: dingen die M.I.K.E. zelf niet goed genoeg vindt om de naam Push op te plakken...
Iemand die dit kan bevestigen? 
Lijkt me wel sterk, zo'n succes halen met platen die ge ni goe vindt 
lijkt me ook onwaarschijnlijk, hoor
btw, dat M.I.K.E.-album is voor eind dit jaar..
geduld uitoefenen dus.
er komt binnenkort trouwens ook een Fire & Ice album in de Bonzai webstore!
| Originally posted by Wildfir3 Ik heb gehoord dat alles wat onder de alias Plastic Boy uitkomt eigenlijk simpelweg afdankertjes zijn van Push... maw: dingen die M.I.K.E. zelf niet goed genoeg vindt om de naam Push op te plakken... Iemand die dit kan bevestigen? ![]() Lijkt me wel sterk, zo'n succes halen met platen die ge ni goe vindt |
hehehe de voorpagina van alle boekskes
| Originally posted by Kaidreas mzzzzz, dat betwijfel ik toch sterk ze.. ik denk niet dat silver bath ooit te slecht was.. alle ik bedoel.. omg schijf gewoon.. ma naar het schijnt wilt mike wel van de push alias af.. alle da heb ik gehoord.. maarja, allemaal roddels en bullshit dat elke dag in dag allemaal staat... Extra extra..Mike doesn't like push anymore hehehe de voorpagina van alle boekskes |
muhahhaa
dit jaar komen er zoveel cd's uit of heb ik maar zo een indruk?
(kweet nog da we aant klagen waren dat er weinig cd's uitkwamen mah goe da ff terzijde
) kga echt moeten selecteren welke cd's ik ga kopen...
(of zou ik die boeken van school laten liggen
das nie aan te raden zeker?)
| Originally posted by Kaidreas mzzzzz, dat betwijfel ik toch sterk ze.. ik denk niet dat silver bath ooit te slecht was.. alle ik bedoel.. omg schijf gewoon.. ma naar het schijnt wilt mike wel van de push alias af.. alle da heb ik gehoord.. maarja, allemaal roddels en bullshit dat elke dag in dag allemaal staat... Extra extra..Mike doesn't like push anymore hehehe de voorpagina van alle boekskes |
| Originally posted by TOR 't is net omgekeerd, dit jaar wil hij zich meer toespitsen op zijn Push alias. als zijn laatste Push releases iets minder klonken dan een paar jaar terug, is dat omdat hij zich de laatste tijd veel meer met andere projecten bezig gehouden heeft. daar komt dus weer verandering in! btw, over 2 weken komt het nieuwe Push album uit!! voor de cover, check my avatar.. |
| Originally posted by Wildfir3 Ik heb gehoord dat alles wat onder de alias Plastic Boy uitkomt eigenlijk simpelweg afdankertjes zijn van Push... maw: dingen die M.I.K.E. zelf niet goed genoeg vindt om de naam Push op te plakken... Iemand die dit kan bevestigen? ![]() Lijkt me wel sterk, zo'n succes halen met platen die ge ni goe vindt |
| Originally posted by TOR btw, over 2 weken komt het nieuwe Push album uit!! voor de cover, check my avatar.. |