TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Logos/sigs request
Logos/sigs request
beh�ver du en logo eller liknande s� finns ett forum f�r dem som vill 'best�lla'. Helt gratis, bara att fr�ga s� fixxar det sig. Jag sj�lv �r en av dem som hj�lper till med att g�ra logos/sigs.
Vi �r dock inte s� m�nga, vi beh�ver fler medlemmar/mods/designers som kan hj�lpa till. �r du intresserad �r det bara att s�ga till mig eller admin s� v�rdera vi om du �r antagen till teamet eller inte. Du beh�ver inte vara proffs, bara du finns till och hj�lper folk med att g�ra logos osv.
Du beh�ver bara ha kunskaper i photoshop f�r att vara med och kunna g�ra bilder/logos. Som sagt, du beh�ver inte vara proffs f�r att vara med. Med tiden s� kanske vi kan tj�na pengar p� det om det visar sig g� bra 
Annars �r det bara att fr�ga om du vill 'best�lla' n�got s� finns �ven jag d�r till hands.
Kontakta mig f�r mer info.
http://s4.invisionfree.com/Logo_designs/
Jag �r absolut inget proffs, men jag kan g�rna f�rs�ka bidra med det jag kan - i m�n av tid givetvis - pluggandet tar upp en del tid.
S� sent som f�r tre veckor sedan hade vi f�tt n�gra uppgifter i v�r digitala bildbehandlingskurs att g�ra - ena uppgiften av dessa var att just skapa en logo till ett fiktivt f�retag.
Detta var loggan jag gjorde:

Sen om den duger eller inte, det �r upp till er att avg�ra
Jag har n�gra �rs erfarenhet av Photoshop - dock ingen v�rldsm�stare.
om man reggar sig, blir man tvungen o g�ra loggos om n�gon fr�gar en ?
| quote: |
| Originally posted by ShyTrance om man reggar sig, blir man tvungen o g�ra loggos om n�gon fr�gar en ? |

| Originally posted by M1cro5lave Nope. Om man reggar sig s� kan du 'best�lla' logos m.m. d�remot. Man beh�ver inte bli en del av teamet bakom allt bara f�r att man reggar sig, att bli medlem och regga sig kan man g�ra �nd�. Har man n�gra fr�gor om photoshop osv. kan man fr�ga om s�nt ocks�. |
| Originally posted by ShyTrance ah, ok ok jag kan lite photoshop, s� om ni vill ha st�rre team kan jag vara med :P |
| Originally posted by M1cro5lave heheh, ok. Ska se om du kan joina teamet ocks� :P Men du m�ste visa ngt av vad du g�r f�r...bara s� att vi vet lite av vad du kan... |
| Originally posted by ShyTrance www.eightyseven.info.se har inte orkat g�ra klart sidan �n :P |
| Originally posted by M1cro5lave Hmm....ganska ok faktiskt. Har meddelat admin om du kan joina. jag pm:a dig om du �r med s� skickar jag hans email till dig osv... |
hmmm... visst kan man photoshop r�tt bra... men tyv�rr... orkar inte l�gga ner tid p� att g�ra andras loggos och s�nt direkt s�l�nge jag inte f�r betalt
2 nya medlemmar d� snart?
kontaktat admin och han verkar glad �t er
msg er... lycka till :>