TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Commercieel Trance?.....
Pages (2): [1] 2 »

Posted by TimeportE on Aug-14-2001 16:01:

Commercieel Trance?.....

Wat vinden jullie nou van bepaalde commerciele platen zoals milc inc ofzo.. ik zelf mag hun echt niet maar er zijn wel platen die echt commercieel overkomen die toch best relaxed zijn...

Posted by raoel on Aug-14-2001 16:43:

Ja das waar.
Tussen de commerciele trance zitten vaak hele goede platen tussen.
Maar de vocals maken het vaak TE commercieel, maar van de andere kant maken vocals sommige platen juist weer mooier.

Kijk maar naar:

Dario G - Dreams
Tukan - Light A Rainbow

en nog veel meer. zo is het ook vaak bij de melkfabriek. Zonder de vocals zijn hun platen wel wat minder. Alleen zitten er te veel vocals in.

Maar hebben we het hier al niet tot in den treuren over gehad.

Posted by Henkie_henk on Aug-14-2001 16:44:

Check deze thread voor de poll

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=16403

Vind je trance te commercieel de laatste tijd?

Ja 73.91%

Nee 26.09%

Das duidelijk toch

K zelf vind zoiets als milk inc een grote loserzooi....

Ik was trouwens laatst in Spanje.. en wij me neef en nog wat vrienden lopen altijd elk prive zwembad/hotel in om ff lekker een duik te nemen en wat te drinken enzow.. Dit keer liepen we strak in onze zwembroekies sandaaltjes.. tshirtje.. aan... handdoekkie om.. langs de receptie.. me neef kent daar overal van die sneaky routes.. dus wij doen alsof we naar de lift lopen maar lopen door.. Lopen we door zon grote zaal.. door het raampje.. trap af... hoppa al bij het zwembad.. bestellen drankje... zitten even...

WTF!!

Daar zit die nerd van milk inc! Ja dat zeg ik net.. weet je het zeker?? Wij hard praten.. "HEY IS DAT NIET DIE GOZER VAN MILK INC".. wij grappen maken als.. *als een debiel heen en weer springen en kwasie piano achtig op de tafel slaan* en schreeuwen hey ik speel live.. haha...dikke cool!!!! wij lachen (hij niet) loopt ie daarna weg.. Met zon TMF music awards rugzak! WAT EEN LOSER!!..

Wij hebben daarna nog lekker gezwomme

Posted by Blik on Aug-14-2001 16:46:

ik denk dat als Milk Inc. zonder vocalen was geweest dat niemand het cheesey had gevonden..........ik vind hun nieuwe plaat Never Again eigenlijk best wel goed

Posted by magrec on Aug-14-2001 18:10:

af en toe wordt ik goed misselijk van bepaalde replies......

Posted by Miss Proximus on Aug-14-2001 18:22:

quote:
Originally posted by magrec

als jij dezelfse reply bedoelt als waar ik aan dacht: IK OOK!!

quote:
Originally posted by Blik
ik denk dat als Milk Inc. zonder vocalen was geweest dat niemand het cheesey had gevonden..........ik vind hun nieuwe plaat Never Again eigenlijk best wel goed

hoewel ik het er niet mee eens ben, heb ik er toch respect voor dat je dit gewoon toegeeft d00d!

Posted by magrec on Aug-14-2001 18:31:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

als jij dezelfse reply bedoelt als waar ik aan dacht: IK OOK!!

yup...

niet dat ik zelf een heilige ben geweest om te kankeren over comm muziek....maar van je fouten leer je....(hint)

Posted by Henkie_henk on Aug-14-2001 18:33:

pssssssst over wie hebben we het??

yessss ik ben ziek!!! woooot! ff kijken afgesproken op zaterdag.. AAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ow nog ff mijn mening.. sommige commerciele plaatjes kan ik wel waarderen.. zoals die nrg stuff enzow.. wel lachen. .maar wat t probleem is.. DAT JE T ZO FCKNG VAAK HOORT.. met uitgaan op de radio op tv.. overal.. na een week ben k alweer schijtziek van zon nummer. Zonde is dat.. en dan heb je over 2 maanden nog steeds nerds die uit hun plaat gaan in zon nerddisco als ze dit nr horen.. dat vind ik raar.. (geheugen van 2 weken ofzow)

Wat ook kut is aan die commerciele shit is.. dat wij zon nummer vaak al laanggggg hebben en dat je het 2 a 3 weken later overal hoort.. zo was d8 ik the moon - sushi net pas uit.. eeeh wat? maarja..

Wat ook kut is.. dat sommige discos het wagen om de commerciele trance (wat dus wel goed kan zijn) achter of voor een rnb plaatje te plakken... Oh nelly come and ride with me (paar mensen staan stil waaronder ik) daarna.. safri duo ofzow.. eeeeehhhhh wtf?

Ow nog een commerciel plaatje voor de hitlijsten.. deze gasten melken hun eigen plaat uit.. en laten het niet door de radios doen

http://members.chello.nl/y.g.overwe...rnity_[MiX].mp3

Posted by Miss Proximus on Aug-14-2001 18:40:

Henkie wat ben je toch een schatje af-en-toe

Posted by TimeportE on Aug-14-2001 19:53:

Ik ben het wel eens met jullie.. (Milc Inc STINKT!) dat soort muziek is duidelijk commercieel... Maar laatst was een vriend bij mij en future breeze - temple of dreams (dub mix) stond op en hij vond dat vet commercieel.. Ik was niet helemaal zeker...

Posted by TranceFool on Aug-14-2001 20:43:

quote:
Originally posted by TimeportE
Ik ben het wel eens met jullie.. (Milc Inc STINKT!) dat soort muziek is duidelijk commercieel... Maar laatst was een vriend bij mij en future breeze - temple of dreams (dub mix) stond op en hij vond dat vet commercieel.. Ik was niet helemaal zeker...

Ik vind dat een hartsikke b=vet nummer, en waarom zou dat in godsnaam commercieel zijn. Er is nog niet eens een radio-versie van en ik vind het niet eens commercieel klinken. Vette track

Posted by TranceFool on Aug-14-2001 20:45:

Die gozer van Milk Inc. stond op de TMF-Awards oop zn keybordje te rammen en toen zatten er de stekkers niet eens in . Als je nep doet, doe het dan ook goed

Posted by Dj Alpha on Aug-14-2001 21:12:

Ik vind t best jammer dat sommige mooie platen zo commercieel worden... Verliest toch een stukje van hun waarde, maar ja.. T verdient geld en daar draait het tenslotte om...

Posted by Dj Alpha on Aug-14-2001 21:15:

quote:
Originally posted by TranceFool
Die gozer van Milk Inc. stond op de TMF-Awards oop zn keybordje te rammen en toen zatten er de stekkers niet eens in . Als je nep doet, doe het dan ook goed

Met je kont op die JP8000 rammen en met een big smile zeggen "kijk eenswat ik kan"

Posted by Blik on Aug-14-2001 22:45:

quote:

ik weet niet of dit over mij ging, maar als dat zo was, dan mag je het gewoon zeggen, ik kan wel tegen een stootje

check deze maar..........jullie vinden het waarschijnlijk geen reet aan omdat het milk Inc is maar down maar ff

milk inc - in my eyes (peter luts remix)

deze en Never Again zijn de enige 2 lekkere platen van hun

als je wilt, flame tijd is nu aangebroken (op mij dan)

Posted by Henkie_henk on Aug-14-2001 22:53:

*thread closed*

Flames uitlokke nie toegestaan

Posted by Miss Proximus on Aug-15-2001 07:54:

quote:

Misschien dat Magrec en ik elkaar dan verkeerd hebben begrepen, want ik bedoelde jou iig niet Tjerkie!

Posted by TranceFool on Aug-15-2001 08:45:

quote:

ik weet niet of dit over mij ging, maar als dat zo was, dan mag je het gewoon zeggen, ik kan wel tegen een stootje

check deze maar..........jullie vinden het waarschijnlijk geen reet aan omdat het milk Inc is maar down maar ff

milk inc - in my eyes (peter luts remix)

deze en Never Again zijn de enige 2 lekkere platen van hun

Ik had em al en ik vind em best wel goed, dus je bent niet de enigste

Ik weet dat iedereen hier ook een hekel heeft aan de Klubbheads, maar dit vind ik ook best wel een goed nummer:
Klubbheads - Discohopping (Lock N Load Check Up mix), dus niet naar de naam kijken, ik vin dit nummer zwaar boven het Klubbheads gemiddelde liggen

Posted by Trancetunnel on Aug-15-2001 09:09:

commercieel??

Ik hou meestal ook van de minder commerie�le versies,
maar bijvoorbeeld Gigi D'Agostino - L'Amour toujours heeft ook best wel een leuke commerciele versie...
Maar die van la passion vind ik de originele toch beter.
En Milc Inc....... tja... da vink ook maar niks.
Doe me dan toch maar iets steviger en minder populair....

Posted by TimeportE on Aug-15-2001 09:53:

Ik moet hier wel mee instemmen met Blik want Peter Lutz heeft volgens mij bijna elk nummer van milc inc ge RMX-ed en ze zijn allemaal zeker 20x beter als het origineel! (ook al was het origineel drie dubbel nix!.. die Lutz gast doet zijn werk in mijn ogen wel goed!

Posted by Dj Alpha on Aug-15-2001 10:13:

quote:

yup...

niet dat ik zelf een heilige ben geweest om te kankeren over comm muziek....maar van je fouten leer je....(hint)

Ik ga nu misschien een beetje zeikerig overkomen, maar k zou t wel op prijs stellen als je dat woord niet meer gebruikt... Kan ik niet zo goed tegen.. Tnx

Posted by Blik on Aug-15-2001 13:01:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Wat ook kut is.. dat sommige discos het wagen om de commerciele trance (wat dus wel goed kan zijn) achter of voor een rnb plaatje te plakken... Oh nelly come and ride with me (paar mensen staan stil waaronder ik) daarna.. safri duo ofzow.. eeeeehhhhh wtf?

oh, je bedoelt zoiets als DJ Tiesto - Flight 643 en dan durven over te mixen met Def Rhymz (of iets dergelijks) zoiets heb ik afgelopen zaterdag nog meegemaakt was niet zo leuk om te horen

Posted by Henkie_henk on Aug-15-2001 13:12:

quote:

oh, je bedoelt zoiets als DJ Tiesto - Flight 643 en dan durven over te mixen met Def Rhymz (of iets dergelijks) zoiets heb ik afgelopen zaterdag nog meegemaakt was niet zo leuk om te horen

Ja zoiets.. ik kan daar gewoon echt kwaad om worden..

Ons groepje vrienden zong dan door dat liedje heen "what do we say to the dj" "FUCK YOU!"... dat lucht op joh..

Ah vaak kunnen dat soort gasten nieteens mixen.. en gebruiken de meeste nerds nog cds ook.. k heb ze gewoon t volume laag z ien gooie van cd1.. en dan cd2 in laag volume op laten komen hahaa.... nerd nerd nerd..

T is trouwens helemaal erg als je mensen gewoon door ziet dansen op eerst trance en dan troep.. die kank ook wel schieten..

Posted by Blik on Aug-15-2001 13:16:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ja zoiets.. ik kan daar gewoon echt kwaad om worden..

Ons groepje vrienden zong dan door dat liedje heen "what do we say to the dj" "FUCK YOU!"... dat lucht op joh..

Ah vaak kunnen dat soort gasten nieteens mixen.. en gebruiken de meeste nerds nog cds ook.. k heb ze gewoon t volume laag z ien gooie van cd1.. en dan cd2 in laag volume op laten komen hahaa.... nerd nerd nerd..

T is trouwens helemaal erg als je mensen gewoon door ziet dansen op eerst trance en dan troep.. die kank ook wel schieten..

neeeee henkie.............het gaat zo, je hebt 2 CD-spelers, CD1 is dan Tiesto, die stopt bijna, CD2 is Def Rhymz, dan hebben ze gewoon een knopje die zorgt dat CD1 of CD2 afspeelt, ze draaien het knopje om en opeens draait CD2............en ze hebben weer een liedje mooi overgemixed

en draaitafels in een caf� nog nooit in me leven gezien

Posted by TimeportE on Aug-15-2001 13:37:

Ik weet helemaal wat jullie bedoelen.. ik ben deze week op vakantie geweest.. en die "dj" die daar stond was een ramp.. Draait ie een nummer.. pakt ie meteen zijn koptelefoon en zit helemaal "prof" te doen.. om op het einde van het nummer gewoon alles door elkaar heen te laten lopen!.. (enorm rotzooitje) of gewoon muziek stil te zetten en dan een ander nummertje op te zetten.. het enige leuke van die tent kwa muziek was dat ze enorm vette speakers hadden staan.. En dat dat heel leuk is met Flight 643 (Stampen!!)

Pages (2): [1] 2 »