TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- The Obsession @ Helsingborg

Posted by Funfrock on Mar-11-2004 10:29:

The Obsession @ Helsingborg

Fick just h�ra om lite fler fester. Fest 2.0 k�nde jag till sen tidigare men s�rskilt 4.0 chockade mig. Cosmic Gate till lilla Helsinborg?! F�r hoppas dem skaffar b�ttre lokal tills dess.

27 Mars, 2004: The Obsession 2.0 - Envio, �zg�r Can, Progresia, Domenik Von Werdt (Schweiz)

30 April, 2004: The Obsession 3.0 - Niklas Harding, Bj�rn �kesson (Havannah), Mazin Abood aka DJ Nuevo, Max K

12 Juni, 2004: The Obsession 4.0 - Cosmic Gate, Progresia, Michael Splint + fler

http://www.theobsession.tk

Posted by staz on Mar-11-2004 10:35:

hur m�nga mil �r det mellan stockholm och helsingborg?

Posted by Funfrock on Mar-11-2004 10:40:

40-50 mil kanske? eller ingen aning.. aldrig k�rt bil dit.
kostade mig 580kr t/r att flyga till kryssningen.

Posted by Laszlo on Mar-11-2004 11:35:

Det �r mer �n 50. Det �r 45 mil till Stockholm fr�n V�rnamo, d�rifr�n �r det minst 20 till Helsingborg, s� r�kna med 60-65 mil, enkelresa.

Cosmic Gate btw...w00t �ldersgr�ns? �r det 16 s� skippar jag det...

Posted by Funfrock on Mar-11-2004 12:24:

Obsession 1.0 var p� typ en fritidsg�rd och d�r med fr�n 16. Vet inte riktigt hur dem har t�nkt sig nu.

Posted by Vizay on Mar-11-2004 15:55:

envio � �zgur skulle va najs men helsingborg, de e en bra bit dit...

cosmic gate k�nns inte dunderlockande sen jag s�g dom p� trinity 2, imponerade inte speciellt mycket p� mig d�r

Posted by reveal on Mar-19-2004 13:21:

Hur blir det med detta? B�ttre lokal �n f�rra g�ngen? N�n som ska dit?

Posted by Funfrock on Mar-19-2004 14:21:

nu den 27e �r det samma lokaler iaf vad jag vet. g�r nog dit om det inte krockar med n�got annat.

Posted by Smekbar on Mar-19-2004 15:04:

�r en, i mitt tycke, b�ttre fest i malm� den 27e d�r jag nog dessutom kommer in gratis s� jag drar nog dit ist�llet :P trance e tr�kigt, psytrance e kul

Posted by CJ InterCity on May-14-2004 14:32:

quote:
Originally posted by Vizay
cosmic gate k�nns inte dunderlockande sen jag s�g dom p� trinity 2, imponerade inte speciellt mycket p� mig d�r

flutlicht d�remot var

Posted by reveal on Jun-07-2004 00:26:

Re: The Obsession @ Helsingborg

quote:
Originally posted by Funfrock
12 Juni, 2004: The Obsession 4.0 - Cosmic Gate, Progresia, Michael Splint + fler

http://www.theobsession.tk

Fortfarande aktuellt? Jag hittar inget p� deras hemsida...

Posted by Smekbar on Jun-07-2004 01:47:

�hhhh det e ju en skogsfest med massa sk�n psytrance samma dag i malm�traken... drar l�tt hellre dit, har t.o.m. redan best�mt att jag ska dit kalash�rligt med sommarens f�rsta, och f�rhoppningsvis v�ldigt l�ngt ifr�n sista, skogsraaaajv

Posted by CJ InterCity on Jun-07-2004 04:32:

ber�tta mer om skogsfesten

Posted by Funfrock on Jun-07-2004 08:21:

Re: Re: The Obsession @ Helsingborg

quote:
Originally posted by reveal
Fortfarande aktuellt? Jag hittar inget p� deras hemsida...

vad jag h�rde sist s� var det uppskjutet p� framtiden, dock var det v�l visst en del andra saker p� g�ng.

Posted by Smekbar on Jun-07-2004 12:26:

h�r e flyern till festen:
http://www.magia-aural.com/gatheringoflight.jpg
Sunshinetribe som anordnar, de har ju k�rt en hel del fester h�r nu p� senare tid och det har varit r�tt sjyssta grejer hittills

quote:
WE�RE BACK!!!!!

Efter diverse utlandsresor o annat flum har vi samlat stammen igen och v�lkomnar sommaren
med en f�rsta mysig utomhusfest!

Denna g�ng f�r vi bes�k av KLUSTER fr�n �rebro som kommer ner med sin skruvade psytrance f�r
att tvinga ig�ng v�ra ben p� dansgolvet.
Vi har �ven bjudit in URSA, IRIX och NOS som kommer och f�rgyller v�r natt med blandat
�rongodis och som gr�dden p� moset kommer MATT WITH AN S och NEXUS som vanligt att g�ra sitt
b�sta f�r att ge oss en of�rgl�mlig upplevelse.

Vi kommer vara tvungna att ta 50 kronor intr�de. Detta �r enbart f�r att t�cka diverse utgifter och
pengarna kommer g� direkt till ljud och artister. Eventuellt �verskott kommer sparas och
anv�ndas till att anordna �nnu fler och b�ttre fester. S� om vi missar att ta betalt (vilket
�r l�tt mitt ute i skogen) s� sn�lla var �rliga och kom fram och betala. Vi ordnar ju
festerna f�r er skull...

�ven skr�phantering �r trevligt ifall det sk�ts p� ett snyggt och trevligt s�tt, d�r kommer finnas sopp�sar att sl�nga skr�p i, var v�nliga sl�ng skr�p d�r. Samt fimpar fr�n cigaretter, dessa �r mkt jobbiga att plocka upp, s� vi vore tacksamma ifall ni samlade dem p� en plats.

S� vi v�lkomnar er alla till denna f�rsta (men inte sista) SunshineTribefest i sommar och
hoppas ni alla kommer med goda energier och sprider k�rlek. Det t�nker varjefall vi g�ra.

Posted by Johan (DJ Irish) on Jun-07-2004 14:33:

quote:
Originally posted by Smekbar
h�r e flyern till festen:
http://www.magia-aural.com/gatheringoflight.jpg
Sunshinetribe som anordnar, de har ju k�rt en hel del fester h�r nu p� senare tid och det har varit r�tt sjyssta grejer hittills

Hehe, gamla hederliga sunshine tribe. Var du d�r Ivar? V�dret var inte det mest stabila under dagen s� jag skippade det.

Posted by CJ InterCity on Jun-07-2004 18:00:

l�ter finfint, men jag vet fortfarande inte var det �r n�gonstans

Posted by sipowitz on Jun-07-2004 18:01:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Hehe, gamla hederliga sunshine tribe. Var du d�r Ivar? V�dret var inte det mest stabila under dagen s� jag skippade det.

Hmmsi nu blev jag lite f�rvirrad, antingen har irish varit i framtiden eller s� st�r det fel datum p� flyern.. f�r den 12 Juni har ju inte varit �nnu...

Posted by Johan (DJ Irish) on Jun-07-2004 19:34:

quote:
Originally posted by sipowitz
Hmmsi nu blev jag lite f�rvirrad, antingen har irish varit i framtiden eller s� st�r det fel datum p� flyern.. f�r den 12 Juni har ju inte varit �nnu...

Mwahaha! �r v�l inte mitt fel att jag inte kan l�sa datum eller?

...uppenbarligen mer senil �n vad jag anade...

Posted by Smekbar on Jun-07-2004 21:06:

haha johan har du blivit skogstokig?
nej jag har allts� inte varit d�r �nnu, men t�nker defenitivt sticka dit jag hoppas p� att st�ta p� lite trevlig sweta-m�nniskor d�r ocks�...?

cj_intercity... man f�r ringa dem typ samma dag f�r att f� reda p� var festen �r eftersom de inte l�r ha tillst�nd... de vill liksom helst inte f� dit farbror polisen d�

Posted by Johan (DJ Irish) on Jun-08-2004 07:02:

quote:
Originally posted by Smekbar
haha johan har du blivit skogstokig?
nej jag har allts� inte varit d�r �nnu, men t�nker defenitivt sticka dit jag hoppas p� att st�ta p� lite trevlig sweta-m�nniskor d�r ocks�...?

cj_intercity... man f�r ringa dem typ samma dag f�r att f� reda p� var festen �r eftersom de inte l�r ha tillst�nd... de vill liksom helst inte f� dit farbror polisen d�

Jag misst�nker b�gskogen.

Jo...den lilla pl�tt med tr�d som de brukar ha sommarfester vid kallas faktiskt s�.

Men jag har inte pratat med n�gon av dem p� ett antal m�nader s� jag vet inte...