TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Goede zaak voor draaitafels en mixers ????

Posted by TranceFool on Aug-14-2001 20:20:

Exclamation Goede zaak voor draaitafels en mixers ????

Het is bijna zo ver: ik kan nu bijna mn speelgoed gaan aanschaffen . Maar ik was naar Correct gegaan in Rotterdam. Ik had in een krantje gelezen dat er Gemini's in de aanbieding waren van 700 voor 500 per stuk. Type weet ik niet uit mn hoofd. En mn mengpaneel staat al vast: dat is die blauw/paarse Numark mengpaneel met 3 kanalen en killfuncties. Die kostte eerst 500 piek.

Maar ik dus naar Correct gegaan is dat mengpaneel 50 piek duurder geworden, das nie zo erg. Maar kijk ik op dat bordje zijn alle prijzen exclusief BTW. Dus komt er nog eens 300 piek bij en moet ook nog koptelefoon hebben. Dus ik heb het idee dat die gasten bij Correct je gewoon flink in de kont nemen .

Dus ik wil eens wat prijzen gaan vergelijken. Wie heeft er voor mij in omgeving Rotterdam nog een paar zaken waar ik kan gaan kijken voor tafeltjes. evt ook een website maar liever gewoon een winkel waar ik kan kijken

THANX!

Posted by Dj Alpha on Aug-14-2001 21:23:

Nee sorry ben daaro niet bekend..

Hier in Arnhem zit wel een goede zaak: Eiland Muziek
Bijna alle artiesten hier uit de omgeving halen daar hun shit...
Misschien leuk om een keer te gaan kijken(?)

Greetzz

Posted by Jukx on Aug-14-2001 21:48:

Je kan ook die blauwe numark zonder kill-switches nemen die heb ik zelf ook en die doet het prima, en is ook nog goedkoper!
Maar welke Gemini's wou je gaan kopen dan??????????? Correct is wel een goeie zaak trouwens hebben ze best veel... ik heb gehoord dat er in Rotterdam nog een grote zaak is voor dj-spullen enzo, maar ik ben vergeten hoe die heet en waar die zit... seurrieeeeeee....

Posted by Blik on Aug-14-2001 22:49:

in breda (beetje ver voor je) heb je natuurlijk de Blackhole store, kweet eigenlijk niet of je daar ook terecht kunt voor mengpanelen en draaitafels

Posted by Eye-Riz on Aug-15-2001 08:09:

ik vind Gemini's niet zo fijn, ik heb voor dat geld liever Soundlabs. Maar ja, da's natuurlijk persoonlijk...

Posted by TranceFool on Aug-15-2001 08:32:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik vind Gemini's niet zo fijn, ik heb voor dat geld liever Soundlabs. Maar ja, da's natuurlijk persoonlijk...

Ja maar ik wil wel draaitafeltjes met een motortje, niet door riem aangedreven, of heb je ook hele goede soundlaps??

Posted by TranceFool on Aug-15-2001 08:34:

quote:
Originally posted by Jukx
Je kan ook die blauwe numark zonder kill-switches nemen die heb ik zelf ook en die doet het prima, en is ook nog goedkoper!
Maar welke Gemini's wou je gaan kopen dan??????????? Correct is wel een goeie zaak trouwens hebben ze best veel... ik heb gehoord dat er in Rotterdam nog een grote zaak is voor dj-spullen enzo, maar ik ben vergeten hoe die heet en waar die zit... seurrieeeeeee....

Ja, ik weet het, die heb ik ook gezien. Maar mij lijken die kill-functies juist wel gaaf. Of is dit helemaal overbodig. Als je em op -30 decibel zet hoor je volgens mij nog wel een bass. Mij lijkt het juist wel leuk om hem er helemaal eruit te kunnen halen. Of is dit geen 100 piek waard??

Weet iemand nog adresjes in de buurt van Rotterdam anders evt sites?????

Posted by Eye-Riz on Aug-15-2001 09:31:

Je kunt beter een goeie beltdrive hebben dan een verrotte direct drive!
Zitin Rotterdam niet Mediamarkt? Hebben ze daar niets?

Posted by Dago "B" Duck on Aug-15-2001 09:40:

Rotterdam: www.feedback.nl
Utrecht: www.sale.nl ( kan je i.i.g. de prijzen vergelijken )

Die mixer ( volgens mij bedoel je de Numark DM 2002x ) heb ik ook. Heb ik voor 200 piek op i-bazar gescoord, helemaal in orde. Was wel een beetje mazzel, maar als je een tijdje goed zoekt, wil het nog wel eens lukken om een erg goede deal te maken ! Succes

Posted by TranceFool on Aug-15-2001 09:40:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Je kunt beter een goeie beltdrive hebben dan een verrotte direct drive!
Zitin Rotterdam niet Mediamarkt? Hebben ze daar niets?

Nee, daar hebben ze geen ene zak !!!!. Alleen 2 CD-spelertjes een stanton mixer en Technics van 1300 piek.

Ik heb net een paar sites gevonden maar tot nu toe is Correct nog het goedkoopst. Ik heb adresjes nodig!!!!!

Posted by Ding Chavez on Aug-15-2001 11:48:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Nee sorry ben daaro niet bekend..

Hier in Arnhem zit wel een goede zaak: Eiland Muziek
Bijna alle artiesten hier uit de omgeving halen daar hun shit...
Misschien leuk om een keer te gaan kijken(?)

Greetzz

Waar zit die dan???? Ik ken Attolos en weet waar die zit, zit Eiland daar in de buurt??

GreetZ, DC

Posted by Eye-Riz on Aug-15-2001 12:04:

tja, dan wordt het toch Utrecht, hihihi!
Ik dacht dat Rotterdam zo'n wereldstad was??
enne... meestal zeg je snaar in het Nederlands ipv de riem, directe vertaling van belt...

Posted by TranceFool on Aug-16-2001 09:56:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Rotterdam: www.feedback.nl
Utrecht: www.sale.nl ( kan je i.i.g. de prijzen vergelijken )

Die mixer ( volgens mij bedoel je de Numark DM 2002x ) heb ik ook. Heb ik voor 200 piek op i-bazar gescoord, helemaal in orde. Was wel een beetje mazzel, maar als je een tijdje goed zoekt, wil het nog wel eens lukken om een erg goede deal te maken ! Succes

Bedankt, ik denk is dat ik naar die zaak ga. Ik hoop dat ze wel wat meer hebben dan dat op die site staat . En ja, op Ibazar moet je echt geluk hebben

Posted by Rudy on Aug-16-2001 21:25:

Welke Gemini's bedoel je?? De PT 2400? Die zijn extreem vet!