TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sensation Black 2003 Video

Posted by Laszlo on Mar-12-2004 14:01:

Sensation Black 2003 Video

Lite out of date, s� att s�ga, men �nd�. Har �ntligen f�tt tummen ur arslet och lagt upp min video fr�n Sensation Black f�rra �ret. Lade f�r l�ngesedan upp en video med Megamixen - detta �r samma video - fast allt material jag hade, inklusive megamixen.

H�mta H�R

Ca 68 min och 700 MB, kodad med DivX 5.1.

KOM IH�G! Denna videon kommer bara att ligga uppr p� min server h�gst en vecka eftersom den tar upp j�vligt mycket bandbredd. Om n�gon r�kar missa den kan jag, om Steve till�ter, l�gga upp den p� hans FTP. Den �r trots allt 700 megg - s� det �r helt upp till honom

Alla hardstyle fans kommer nog att uppskatta videon eftersom jag fick med �ver 20 minuter fr�n DJ Darkravers spelning, innan batteriet dog . Ut�ver detta har jag ocks� med en del fr�n Lunas och Dana's spelning.

Enjoy

Posted by ScuL on Mar-12-2004 17:33:

va bra! tack

visste inte ens att du var d�r

hur som helst.. ska t�nka den innan min internetuppkopling blir avst�ngd p� m�ndag.

Posted by Smekbar on Mar-12-2004 18:16:

fan va bra!!
lazlo zoomar in p� n�n tjej...
n�n: "vad filmar du?"
lazlo: "Shhhhhh hihi"
s��� gjutet.. l�t helt tok-kul

osso visslingarna och nynnadet... mysigt

Posted by P4z! on Mar-12-2004 19:22:

detta ska bli intressant..

vad sitter du p� f�r lina? Jag tankar bara ner i 12kb/s (har 8mbit) =/

Posted by MojjMojj on Mar-12-2004 19:58:

segt som g�rdagens mes-sm�r, men v�ntan �r ingen fara

kommer bli askul att se. gillade dancevalley-filmen som satan

Posted by Laszlo on Mar-13-2004 01:28:

12 kbps?! Det var illa. Min host har ju j�vligt bra hastighet - kan var m�nga andra som tankar den - lade en post om videon i Pictures/Party Review forumet ocks� - eller s� har han tr�ttnat p� att jag l�gger upp s� stora filer och strypt bandbredden - jag vet inte - hoppas ni f�r hem den och att ni gillar den i alla fall

Posted by ScuL on Mar-13-2004 09:11:

jag har sett en del nu.
darkraver lirar ingen hardstyle f.�. men oldschool hardcore som kallas ocks� jumpstyle. hur som helst, v�rf�r l�ggde du inte till ljudet fr�n de livesets? det vore mycket b�ttre

Posted by Laszlo on Mar-13-2004 09:26:

quote:
Originally posted by ScuL
jag har sett en del nu.
darkraver lirar ingen hardstyle f.�. men oldschool hardcore som kallas ocks� jumpstyle. hur som helst, v�rf�r l�ggde du inte till ljudet fr�n de livesets? det vore mycket b�ttre

hmmmm...jag orkade inte krabba Ska till G�teborg nu och stannar d�r �ver helgen - f�rhoppningsvis f�r jag tid �ver till att l�gga upp filmen fr�n de tv� senaste kryssningarna n�sta vecka

Posted by ScuL on Mar-13-2004 09:38:

har du n�t emot det om jag klippar ut darkraver settet och ers�tter ljudet (i en mix med cameraljudet iofs)

Posted by Laszlo on Mar-14-2004 14:47:

quote:
Originally posted by ScuL
har du n�t emot det om jag klippar ut darkraver settet och ers�tter ljudet (i en mix med cameraljudet iofs)

Nope - det �r lugn puckar. Du f�r g�ra vad du vill, bara du l�ter hemsideadressen vara kvar nere i h�rnet

Posted by Tnakka on Mar-14-2004 18:13:

buzzad! redan?

Posted by ScuL on Mar-14-2004 22:03:

det st�r en klippat version av Darkraver's set p� Steve's FTP nu!

Posted by dbl on Mar-14-2004 23:28:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hmmmm...jag orkade inte krabba Ska till G�teborg nu och stannar d�r �ver helgen - f�rhoppningsvis f�r jag tid �ver till att l�gga upp filmen fr�n de tv� senaste kryssningarna n�sta vecka

jas�.. va ska du i g�tet o g�ra d�???

Posted by Laszlo on Mar-14-2004 23:40:

quote:
Originally posted by dbl
jas�.. va ska du i g�tet o g�ra d�???

Jag var d�r och festade med n�gra distansstuderande som jag har grupparbetat med under den senaste terminen. F�rsta g�ngen jag �r ute i g�tet och festar - hade dj�vulskt roligt m�ste jag s�ga.

Videon �r borttagen fr�n servern - 130 gigg (!!!) har tankats fr�n min server under de senaste tv� dygnen, vilket betyder att n�stan 200 pers har laddat ner videon - polaren som hostar min hemsida blev lite halvsur

Hur som helst s� har jag nu uppr�ttat en FTP-server p� brorsans dator (kan inte g�ra det p� min egen eftersom jag �r begr�nsad till 4 gigg utskick/m�nad utifr�n SUNET. Filmerna kommer att ligga uppe p� brorsans FTP i morgon - det enda problemet �r att han bara har 2mbits uppkoppling - men den som v�ntar p� n�got gott

Server: 212.37.110.209
IP: 10201
Login: tranceaddict
Pass: trancerules
Max 3 anv�ndare �t g�ngen.

Just nu finns allts� inget p� servern, utan det �r tomt. Filmerna kommer upp d�r igen i morgon. H�ll till godo

Posted by Laszlo on Mar-15-2004 17:18:

*bump*

Videon �r nu �terigen uppe - denna g�ngen p� brorsans FTP (se ovan f�r info).

En sak till - Passive mode connection �r inte till�tet - detta m�rkte jag n�r jag kom hem, och kan tyv�rr inte g�ra n�got �t detta nu eftersom brorsans dator befinner sig 4 mil h�rifr�n, s� st�ng av det n�r ni ansluter till servern.

Posted by dbl on Mar-15-2004 20:47:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
[COLOR=white]Jag var d�r och festade med n�gra distansstuderande som jag har grupparbetat med under den senaste terminen. F�rsta g�ngen jag �r ute i g�tet och festar - hade dj�vulskt roligt m�ste jag s�ga.
COLOR]

ahh... vart va du d�?

Posted by Laszlo on Mar-15-2004 22:09:

quote:
Originally posted by dbl
ahh... vart va du d�?

F�rst var vi hemam hos ena tjejen i gruppen p� f�rfest, och sedan gick vi ut till tv� st�llen. Det f�rsta var n�gon tv�v�nings glasbyggnad inne i en gr�nd - j�vligt schysst st�lle om de hade utnyttjat lokalen lite b�ttre - nu var d�r dessv�rre absolut inget folk - jag tror det var helt nybyggt - efter en halvtimma traskade vi vidare till Sticky Fingers (om jag inte minns helt fel s� hette det s�). Ett st�lle som hade ett stort dansgolv p� markplan samt tv� dansgolv p� tv� k�llarplan. Enda nackdelen var v�l att det spelades h�rdrock p� de b�gge k�llarplanen och allt f�r mycket 80-tal p� det stora golvet. Men det blev b�ttre mot slutet - hur som helst hade jag skitroligt Brist p� tjejer var d�r heller inte Lite f�r m�nga svartrockare under jorden bara, s� vi h�ll oss d�r uppe