TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin van Buuren Interview
Armin van Buuren Interview
http://server.mixfreaks.org/~liebrand/armin.mp3
Een 31 minuten durend interview van Ben Liebrand met Armin van Buuren 
- Het begin van zijn carriere
- Rotary faders
- Vinyl vs CD
- Beginnen met produceren
- De ouders van ...
- Enz
Leuk interview. Het begin vond ik interessant over wat hij onder trance verstaat, van progressive tot techno. Het gaat om het gevoel.
Bedankt voor deze share!
hey vet! van welke datum en show is dit eigenlijk?
| quote: |
| Originally posted by Teknikol hey vet! van welke datum en show is dit eigenlijk? |
Jah leuk interview. Ik zou deze twee wel eens een keer samen ergens de avond willen zien vullen. Ben Liebrand die de avond begint met wat 80's en 90's dan later twee uur samen met Armin en vervolgens Armin alleen. Lijkt me een fantastische avond stappen.
See you later alligator 
Super tof interview!
Thanks Freezel! ![]()
leuk interview,, thnx!
leuk interview, laat mooi "zien" hoe bezeten armin is van muziek
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.