TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »


Posted by djcresto on Mar-12-2004 20:38:

Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz

ff copy past van dance4mation

19/05/2004
Een primeur voor D4M! Yves vertelde ons dat hij samen met Ferry Corsten op 19/05 in discotheek Versuz te gast zal zijn. Een twee uur durende set met de typische YDR-stijl behoort tot de avond.


feestjeeeeeeeeuh


Posted by Meltoz on Mar-12-2004 20:42:

WOOHHOOOOO

Ferry strikes again, ik denk da'k er e beke opgewonden van wordt en de master himself "YDR" erbij, wordt GROOT feestje!!

De BeTa's zullen der present zijn nie waar??


Posted by FredNova on Mar-12-2004 20:45:



vorig jaar Augustus was Ferry TE zalig @ Versuz


Posted by Meltoz on Mar-12-2004 20:50:

quote:
Originally posted by FredNova


vorig jaar Augustus was Ferry TE zalig @ Versuz


Die avond was en gaat opnieuw zijn!!!

Vond het toen veel aangenamer en veel lekkerdere tracks als de 5de december

edit: ff post ge-edit, want anders ga'k nog reacties krijge


Posted by pooley on Mar-12-2004 20:53:

Ja duh
de helft minder volk (maar toch genoeg)

Was idd ook zeer lekkere avond

is zien hoe men examens vallen :s


Posted by emma on Mar-12-2004 20:56:

ik had mij voorgenomen 7 mei voor d elaatste keer uit te gaan en mij dan te concentreren op exames...

ff uitzondering maken dan

want ferry deze zomer in versuz was echt TE vet ....
echt chill, goed setje, ni teveel (en het juiste) volk ,....

thx 4 the nice info


Posted by Olju on Mar-12-2004 20:59:

Feestje bouwen!


Posted by Wildfir3 on Mar-12-2004 21:30:

Ik hebber geen idee van of ik dan superdruk bezig ben met studeren, maar normaalgezien zou dat wel het geval zijn. Ik neem het in elk geval in overweging... voor Ferry althans, YDR interesseert me voor geen meter


Posted by TOR on Mar-12-2004 21:50:

quote:
Originally posted by Wildfir3
YDR interesseert me voor geen meter


hehe

qua techniek is hij nog steeds de beste Belgische DJ volgens mij..

maar hij draait ook iets te hard voor mij.


Posted by Wildfir3 on Mar-12-2004 22:00:

quote:
Originally posted by TOR
qua techniek is hij nog steeds de beste Belgische DJ volgens mij..


misschien de beste BEKENDE belgische Dj, en dan zou ik het nog niet echt weten, aangezien ik belgische dj's eigenlijk totaal niet volg, zeker niet qua techniek


Posted by djcresto on Mar-13-2004 01:50:

heb yves nu 2 maal horen draaien het laatste jaar en kvond hem toch verre van slecht. Vooral op de afterparty van de city parade in flanders expo kon hij mij bekoren.


Posted by Zehra on Mar-13-2004 09:39:

whiiii das pas goe nieuws om de dag mee te beginne!!! 19 mei??? dan zit ik waarschijnlijk volle bak aant studeren, maar ja voor ferry maak ik wel een uitzondering! kan al nie wachten! hopelijk zal het weer nie zo druk zijn als de 5de dec want vond die avond ook nie echt aangenaam hoor!

yes volgende maand ook al ferry in maastricht!


Posted by pooley on Mar-13-2004 13:23:

Mijaar, da valt juist samen met onze fuif :/

Nog is navragne of ik echt mag draaien, anders kom ik af
Hoe, das een groot vraagteken want diegenen die zouden willen meegaan zitten op de foif
Zaufen !


Posted by pooley on Mar-13-2004 19:44:

NM
NM
NM
NM
NM

kzit 1 maand verkeerd, kan ze alle 2 doen!

\o/ \o> \o/


Posted by ryo on Mar-14-2004 00:13:

quote:
Originally posted by Zehra


yes volgende maand ook al ferry in maastricht!


17 april toch? Daar moet ik ook heen ja... Maar 19 mei komt slecht uit, dan is ook Marco V. in Nightlive, dat wordt lastig kiezen denk ik


Posted by Buoyant on Mar-14-2004 16:21:

is genoteerd, tis te hopen dak nog geld over heb na al die aankomende feestjes


Posted by Giesber on Mar-14-2004 19:55:

erna maakt nie meer uit

als ge der voor maar geld hebt


Posted by Buoyant on Mar-14-2004 21:10:

quote:
Originally posted by Giesber
erna maakt nie meer uit

als ge der voor maar geld hebt




aah ja nu ik eraan denk, Pa krijg ik nog es wa zakgeld


Posted by CygnusX on Mar-14-2004 21:19:

Mooi, ik zal er heel waarschijnlijk bij zijn


Posted by Nyah on Mar-14-2004 23:17:

Ben ge�nteresseerd, ma ff afwachten hoe t dan zit met t leren... (zehra... welke week is dat )


Posted by Zehra on Mar-14-2004 23:34:

quote:
Originally posted by Nyah
Ben ge�nteresseerd, ma ff afwachten hoe t dan zit met t leren... (zehra... welke week is dat )


woensdag 19 mei 2004
week 13 (voorlaatste week dus)
hebben de donderdag en vrijdag erna dus vrij...
vind dat dat te doen is

feestje!


Posted by Kaidreas on Mar-15-2004 19:45:

voor ferry maak ik gewoon tijd, ik heb em 1 keer gezien, en da was gewoon de beste set van men leven tot nu toe.
en examens moet ik toch nie doen.. soms is het leven wel leuk als ge werkt ze.. heeeeel soms


Posted by Eagle` on Mar-15-2004 21:03:

quote:
Originally posted by Kaidreas
voor ferry maak ik gewoon tijd, ik heb em 1 keer gezien, en da was gewoon de beste set van men leven tot nu toe.
en examens moet ik toch nie doen.. soms is het leven wel leuk als ge werkt ze.. heeeeel soms



ach flikker toch op denk dat exames dan al bezig zijn


Posted by Gladius on Mar-15-2004 22:03:

Ik zie het ook wel goed zitten eigenlijk!


Posted by Joker666 on Mar-16-2004 12:19:

Ferry strikes again! Eindelijk nog eens in Belgie!
Hmmmm, moet die dag wel werken met de nachtshift, zal dus iets moeten regelen voor dagje verlof dan!!!!!

Hoop wel dat er zich geen 05 december toestanden afspelen @ Versuz!


Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.