TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz
ff copy past van dance4mation
19/05/2004
Een primeur voor D4M! Yves vertelde ons dat hij samen met Ferry Corsten op 19/05 in discotheek Versuz te gast zal zijn. Een twee uur durende set met de typische YDR-stijl behoort tot de avond.
feestjeeeeeeeeuh

WOOHHOOOOO
Ferry strikes again, ik denk da'k er e beke opgewonden van wordt
en de master himself "YDR" erbij, wordt GROOT feestje!!
De BeTa's zullen der present zijn nie waar??

vorig jaar Augustus was Ferry TE zalig @ Versuz 
| quote: |
Originally posted by FredNova vorig jaar Augustus was Ferry TE zalig @ Versuz |
en gaat opnieuw
zijn!!!

Ja duh
de helft minder volk (maar toch genoeg)
Was idd ook zeer lekkere avond 
is zien hoe men examens vallen :s
ik had mij voorgenomen 7 mei voor d elaatste keer uit te gaan en mij dan te concentreren op exames...
ff uitzondering maken dan
want ferry deze zomer in versuz was echt TE vet ....
echt chill, goed setje, ni teveel (en het juiste) volk ,....
thx 4 the nice info 
Feestje bouwen! 
Ik hebber geen idee van of ik dan superdruk bezig ben met studeren, maar normaalgezien zou dat wel het geval zijn. Ik neem het in elk geval in overweging... voor Ferry althans, YDR interesseert me voor geen meter 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 YDR interesseert me voor geen meter |

| quote: |
| Originally posted by TOR qua techniek is hij nog steeds de beste Belgische DJ volgens mij.. |
heb yves nu 2 maal horen draaien het laatste jaar en kvond hem toch verre van slecht. Vooral op de afterparty van de city parade in flanders expo kon hij mij bekoren.
whiiii das pas goe nieuws om de dag mee te beginne!!! 19 mei??? dan zit ik waarschijnlijk volle bak aant studeren, maar ja voor ferry maak ik wel een uitzondering!
kan al nie wachten! hopelijk zal het weer nie zo druk zijn als de 5de dec want vond die avond ook nie echt aangenaam hoor!
yes volgende maand ook al ferry in maastricht! 
Mijaar, da valt juist samen met onze fuif :/
Nog is navragne of ik echt mag draaien, anders kom ik af 
Hoe, das een groot vraagteken want diegenen die zouden willen meegaan zitten op de foif
Zaufen !
NM
NM
NM
NM
NM
kzit 1 maand verkeerd, kan ze alle 2 doen!
\o/ \o>
| quote: |
| Originally posted by Zehra yes volgende maand ook al ferry in maastricht! |
is genoteerd, tis te hopen dak nog geld over heb na al die aankomende feestjes 
erna maakt nie meer uit
als ge der voor maar geld hebt 
| quote: |
| Originally posted by Giesber erna maakt nie meer uit als ge der voor maar geld hebt |
Mooi, ik zal er heel waarschijnlijk bij zijn 
Ben ge�nteresseerd, ma ff afwachten hoe t dan zit met t leren... (zehra... welke week is dat
)
| quote: |
| Originally posted by Nyah Ben ge�nteresseerd, ma ff afwachten hoe t dan zit met t leren... (zehra... welke week is dat ) |
voor ferry maak ik gewoon tijd, ik heb em 1 keer gezien, en da was gewoon de beste set van men leven tot nu toe.
en examens moet ik toch nie doen..
soms is het leven wel leuk als ge werkt ze.. heeeeel soms 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas voor ferry maak ik gewoon tijd, ik heb em 1 keer gezien, en da was gewoon de beste set van men leven tot nu toe. en examens moet ik toch nie doen.. soms is het leven wel leuk als ge werkt ze.. heeeeel soms |
denk dat exames dan al bezig zijn
Ik zie het ook wel goed zitten eigenlijk!
Ferry strikes again! Eindelijk nog eens in Belgie!
Hmmmm, moet die dag wel werken met de nachtshift, zal dus iets moeten regelen voor dagje verlof dan!!!!!
Hoop wel dat er zich geen 05 december toestanden afspelen @ Versuz!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.