TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- whitesun - mystic river
whitesun - mystic river
har snickrat ihop en ny l�t
whitesun - mystic river
vet inte om den e 100% klar direkt... kanske g�r n�got mer p� den.. fast f�r bli senare is�fall.. min dator pallar inte riktigt med att g�ra n�got mer p� den f�r tillf�llet 
som vanligt s� e den inte mastrad..
men ladda g�rna ner och s�g va ni tycker
jas�, det �r du som har gjort ledmotivet till clintans rulle!
| quote: |
| Originally posted by lonne jas�, det �r du som har gjort ledmotivet till clintans rulle! |
U already know I like it dbl, as usual 
fin pianoslinga som bara den... men hmmm... e det n�t f�rgjort? eller e det du som spelar? sen gillar jag det fina twin peaks-bakgrundsljudet n�r den b�rjar trappas av.. vid 7 minuter eller n�t.
najz!
soft l�t. Riktigt sk�n melodi. Pianoslingan �r som sagt j�vligt grym. Keep up the good work!
| Originally posted by Glorie U already know I like it dbl, as usual ![]() fin pianoslinga som bara den... men hmmm... e det n�t f�rgjort? eller e det du som spelar? sen gillar jag det fina twin peaks-bakgrundsljudet n�r den b�rjar trappas av.. vid 7 minuter eller n�t. najz! |
tyckte den var bra 
har dock inget annat och s�ga 
fint dbl 
det fx som �r i b�rjan borde f� mer fokus, det �r kvalitet.
lite mastering prylar som jag t�nkte p�, annars bra jobbat! 
kul med lite svensk musik 
good work monkey boy

| Originally posted by [nils] fint dbl ![]() det fx som �r i b�rjan borde f� mer fokus, det �r kvalitet. lite mastering prylar som jag t�nkte p�, annars bra jobbat! ![]() kul med lite svensk musik ![]() good work monkey boy |
J�kligt sk�n synthslinga som kommer ibland. E mindre f�rtjust i piano i trance, men men
klart godk�nd l�t 
l�ter lovande.. fattas dock drag.
| Originally posted by staz l�ter lovande.. fattas dock drag. |