TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Technofest i Lund den 26e mars
Pages (2): [1] 2 »

Posted by reveal on Mar-13-2004 02:50:

Lightbulb Technofest i Lund den 26e mars

Posted by Smekbar on Mar-13-2004 03:13:

weee fett med fest och s�nt
bra tryck kan utlovas.. lokalen �r j�vligt najs fr�n b�rjan, och vi ska nog fixxa till den lite extra just f�r den h�r kv�llen.. egna specialm�lade backdrops med stor sannolikhet samt kanske �ven en extra projektor med lite h�ftiga saker att visa.. det kommer iaf bli tung-gung deluxe p� dansgolvet �r ni fr�n trakten s� ska ni helt klart dyka upp tycker jag... �r ju faktiskt v�ldigt billigt

mer info hittar ni som det st�r p� flyern p�
http://www.smekbar.se/concrete

Posted by reveal on Mar-19-2004 13:23:

N�n fr�n TA som ska dit? Verkar som att anm�lningarna har b�rjat trilla in till sist...

Posted by Smeagol on Mar-19-2004 16:01:

quote:
Originally posted by reveal
N�n fr�n TA som ska dit? Verkar som att anm�lningarna har b�rjat trilla in till sist...

Men... !

Jag �r ju i Lund d�!!!
*G�r genast och fyller i anm�lan*

Posted by reveal on Mar-25-2004 16:19:

N�n, f�rutom Smeagol, som t�nkte ta sig dit?

Posted by Smekbar on Mar-25-2004 18:09:

funderar p� det.. �r inte helt hundra dock

Posted by Funfrock on Mar-25-2004 19:10:

ska fundera p� saken till imorrn
och se om jag kan hitta n�gon att lura med isf

Posted by ecccc on Mar-25-2004 21:56:

antagligen 18 s� mig sl�pper de inte in

Posted by Smekbar on Mar-25-2004 22:10:

nej du kommer allts� inte att komma in, tyv�rr.
Absoluta mini�ldern har varit 16, och det �r endast i undantagsfall vi g�tt med p� det. Medel�ldern bland de anm�lda ligger f�r �vrigt kring 20-25

Posted by Smeagol on Mar-26-2004 14:25:

Letade n�stan ihj�l mig efter tr�den p� andra och tredje sidan innan jag ins�g att n�got faktiskt kunde ha skrivit i den...

Var ju tvungen att ha adressen s� att jag kunde anm�la Micke med.

EDIT: Men... Fullt?!?! Vad �r det f�r stil egentligen!? Jobbigt!

Posted by SteveTranz4ever on Mar-26-2004 14:28:

Fan synd man inte var p� sydligare breddgrader idag d�--- hade vart kul � se "Herr Smek" lira

Hoppas ni f�r kul och ta g�rna kort som vi f�r se... Blir det m�nga och fina kan jag fixa upp dom p� Liquid...

Posted by reveal on Mar-26-2004 15:48:

quote:
Originally posted by Smeagol
Letade n�stan ihj�l mig efter tr�den p� andra och tredje sidan innan jag ins�g att n�got faktiskt kunde ha skrivit i den...

Var ju tvungen att ha adressen s� att jag kunde anm�la Micke med.

EDIT: Men... Fullt?!?! Vad �r det f�r stil egentligen!? Jobbigt!

Ta med dig micke s� l�ser vi det Skickar mitt mobilnummer p� icq, s� kolla d�r

Posted by Smekbar on Mar-27-2004 16:25:

fyyy faaan va bra det var! seri�st, helt skadat... dubbelt s� m�nga kom som det normalt sett g�r n�r de k�r tranceklubb d�r... mitt set gick skitbra, f�rutom typ 3 missar max... spelade en l�t som jag precis blivit f�rdig med, och folk gillade den som fan.. De skreeeeek som fan iaf
bilder kommer snart

Posted by reveal on Mar-27-2004 16:38:

Vad hade vi? �ver 200 betalande, riktigt kul Kn�kfull lokal

Posted by Smekbar on Mar-27-2004 17:26:

ca 230 bes�kare ska vi ha haft, vilket �r j�vligt bra
bilder g�r att hitta h�r!

n�gra smakprov

jag som deejayar

lite festligt folk

b�sta mustaschen n�nsin

chillouten...

Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-29-2004 09:37:

Fan va g�tt att h�ra att det gick bra! F�rsta lyckade techno-festen i Lund p� m�nga �r (bortsett fr�n den d�r Amnesia-grejen f�rra m�naden)

Kul att se att mina kompisar d�k upp hehe. Ov�ntat att Bahy skulle st� vid ljus-kontrollen...eller inte :P

Synd att jag inte var i sk�ne-land f�r d� hade jag sj�lv dykt upp. Men men, nu r�knar jag med att det blir fler. Jag har ett par riktigt talangfulla techno-DJ kompisar ifr�n Lund som h�llit p� i flera �r ifall ni �r intresserade

*Edit* Eftersom jag inte kan stava s� blev "fler" f�rvandlat till "fel" vilket ju �ndrar inneb�rden av meningen lite grann...

Posted by reveal on Mar-29-2004 10:16:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Ov�ntat att Bahy skulle st� vid ljus-kontrollen...eller inte :P

L�tt p� listan �ver kv�llens topp 3 ov�ntade grejor

Gjutet med lite DJ-kontakter, ska vi komma ih�g till n�sta g�ng

Posted by SteveTranz4ever on Mar-29-2004 10:26:

S� hur gick det f�r Herr Smek ?

Fler bilder ?

Posted by reveal on Mar-29-2004 10:33:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
(bortsett fr�n den d�r Amnesia-grejen f�rra m�naden)

Som vi f�r �vrigt hade dubbelt s� m�nga bes�kare som

Steve, kolla in www.smekbar.se/concrete/ d�r ligger nog lite bilder...

Posted by Smekbar on Mar-29-2004 13:23:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
S� hur gick det f�r Herr Smek ?

mer bilder kommer snart, dvs s� fort reveal fattar att han ska skicka dem till mig

det gick skitbra f�r mig, fick faktiskt h�ra att ett ganska stort g�ng verkar ha kommit till stor del f�r att se mig spela, vilket jag f�rst�s tycker �r j�vligt kul (folk tyckte tydligen jag var duktig p� amnesia ). Spelade ju som sagt en egen l�t som jag blev klar med samma dag och den fick faktiskt j�vligt bra mottagande vill ni h�ra demo av den finns det att h�mta
h�r

det kommer med stor sannolikhet bli fler fester, men kommer nog dr�ja ett tag... det var en intensiv m�nad med j�vligt mycket fixande f�r att f� det att g� ihop kul var det dock!

Posted by Smekbar on Mar-31-2004 00:04:

f�tt tag p� ett litet filmklipp som �r filmat under tiden jag spelade... (egen film kommer till helgen, ska bara rippa fr�n dvkameran och redigera lite )

Filmklippet

Posted by SteveTranz4ever on Mar-31-2004 09:49:

quote:
Originally posted by Smekbar
f�tt tag p� ett litet filmklipp som �r filmat under tiden jag spelade... (egen film kommer till helgen, ska bara rippa fr�n dvkameran och redigera lite )

Filmklippet
Nice indeed Vad var det f�r l�t vi h�rde i bakgrunden ?

Posted by eXton on Mar-31-2004 16:24:

quote:
Originally posted by reveal
Som vi f�r �vrigt hade dubbelt s� m�nga bes�kare som

H�rligt att det gick s� bra! D�rf�r passar det ju extra bra att vi �ppnar upp AmnesiA f�r alla nu n�sta g�ng! Vem som helst f�r komma in, 20 �rs �lder (studenter under 20 kommer �ven in)!

Ska bli sk�nt o slippa allt meck med att man m�ste vara student o s�. Vi kommer ha anm�lningsformul�r p� webben snart (http://www.ssk.lu.se/amnesia/) s� att man kan bli medlem (m�ste ske innan vi �ppnar kl 22).

Posted by reveal on Mar-31-2004 16:27:

Jepp, l�r komma r�tt m�nga p� n�sta AmnesiA, intresset finns ju uppenbarligen bland icke-studenter

Posted by Smekbar on Mar-31-2004 20:54:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nice indeed Vad var det f�r l�t vi h�rde i bakgrunden ?

ANT - Ain't no stoppin' this
lite sk�n UK techno... b�rjade med s�nt och gick senare �ver till de lite h�rdare och m�rkare svenska sakerna

Pages (2): [1] 2 »