TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Technofest i Lund den 26e mars
Pages (2): [1] 2 »
Technofest i Lund den 26e mars

weee fett med fest och s�nt 
bra tryck kan utlovas.. lokalen �r j�vligt najs fr�n b�rjan, och vi ska nog fixxa till den lite extra just f�r den h�r kv�llen.. egna specialm�lade backdrops med stor sannolikhet samt kanske �ven en extra projektor med lite h�ftiga saker att visa..
det kommer iaf bli tung-gung deluxe p� dansgolvet
�r ni fr�n trakten s� ska ni helt klart dyka upp tycker jag... �r ju faktiskt v�ldigt billigt
mer info hittar ni som det st�r p� flyern p�
http://www.smekbar.se/concrete
N�n fr�n TA som ska dit? Verkar som att anm�lningarna har b�rjat trilla in till sist...
| quote: |
| Originally posted by reveal N�n fr�n TA som ska dit? Verkar som att anm�lningarna har b�rjat trilla in till sist... |
N�n, f�rutom Smeagol, som t�nkte ta sig dit?
funderar p� det.. �r inte helt hundra dock 
ska fundera p� saken till imorrn
och se om jag kan hitta n�gon att lura med isf
antagligen 18 s� mig sl�pper de inte in 
nej du kommer allts� inte att komma in, tyv�rr.
Absoluta mini�ldern har varit 16, och det �r endast i undantagsfall vi g�tt med p� det. Medel�ldern bland de anm�lda ligger f�r �vrigt kring 20-25 
Letade n�stan ihj�l mig efter tr�den p� andra och tredje sidan innan jag ins�g att n�got faktiskt kunde ha skrivit i den... 
Var ju tvungen att ha adressen s� att jag kunde anm�la Micke med. 
EDIT: Men... Fullt?!?! Vad �r det f�r stil egentligen!? Jobbigt! 
Fan synd man inte var p� sydligare breddgrader idag d�--- hade vart kul � se "Herr Smek" lira 
Hoppas ni f�r kul och ta g�rna kort som vi f�r se... Blir det m�nga och fina kan jag fixa upp dom p� Liquid...
| Originally posted by Smeagol Letade n�stan ihj�l mig efter tr�den p� andra och tredje sidan innan jag ins�g att n�got faktiskt kunde ha skrivit i den... ![]() Var ju tvungen att ha adressen s� att jag kunde anm�la Micke med. ![]() EDIT: Men... Fullt?!?! Vad �r det f�r stil egentligen!? Jobbigt! |
Skickar mitt mobilnummer p� icq, s� kolla d�r
fyyy faaan va bra det var! seri�st, helt skadat... dubbelt s� m�nga kom som det normalt sett g�r n�r de k�r tranceklubb d�r... mitt set gick skitbra, f�rutom typ 3 missar max... spelade en l�t som jag precis blivit f�rdig med, och folk gillade den som fan..
De skreeeeek som fan iaf 
bilder kommer snart 
Vad hade vi? �ver 200 betalande, riktigt kul
Kn�kfull lokal 
ca 230 bes�kare ska vi ha haft, vilket �r j�vligt bra
bilder g�r att hitta h�r!
n�gra smakprov 
jag som deejayar 
lite festligt folk
b�sta mustaschen n�nsin 
chillouten... 
Fan va g�tt att h�ra att det gick bra! F�rsta lyckade techno-festen i Lund p� m�nga �r (bortsett fr�n den d�r Amnesia-grejen f�rra m�naden)
Kul att se att mina kompisar d�k upp hehe. Ov�ntat att Bahy skulle st� vid ljus-kontrollen...eller inte :P
Synd att jag inte var i sk�ne-land f�r d� hade jag sj�lv dykt upp. Men men, nu r�knar jag med att det blir fler. Jag har ett par riktigt talangfulla techno-DJ kompisar ifr�n Lund som h�llit p� i flera �r ifall ni �r intresserade 
*Edit* Eftersom jag inte kan stava s� blev "fler" f�rvandlat till "fel" vilket ju �ndrar inneb�rden av meningen lite grann...
| Originally posted by Dj_Irish Ov�ntat att Bahy skulle st� vid ljus-kontrollen...eller inte :P |

S� hur gick det f�r Herr Smek ? 
Fler bilder ?
| Originally posted by Dj_Irish (bortsett fr�n den d�r Amnesia-grejen f�rra m�naden) |

| Originally posted by SteveTranz4ever S� hur gick det f�r Herr Smek ? ![]() |

(folk tyckte tydligen jag var duktig p� amnesia
). Spelade ju som sagt en egen l�t som jag blev klar med samma dag och den fick faktiskt j�vligt bra mottagande
vill ni h�ra demo av den finns det att h�mta 
kul var det dock!
f�tt tag p� ett litet filmklipp som �r filmat under tiden jag spelade... (egen film kommer till helgen, ska bara rippa fr�n dvkameran och redigera lite
)
Filmklippet
| Originally posted by Smekbar f�tt tag p� ett litet filmklipp som �r filmat under tiden jag spelade... (egen film kommer till helgen, ska bara rippa fr�n dvkameran och redigera lite )Filmklippet |
Vad var det f�r l�t vi h�rde i bakgrunden ?
| Originally posted by reveal Som vi f�r �vrigt hade dubbelt s� m�nga bes�kare som ![]() |
Jepp, l�r komma r�tt m�nga p� n�sta AmnesiA, intresset finns ju uppenbarligen bland icke-studenter 
| Originally posted by SteveTranz4ever Nice indeed Vad var det f�r l�t vi h�rde i bakgrunden ? |