TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance department!
Dance department!
Ik wilde op deze mooie zaterdag avond even kwijt dat ik nog steeds er gecharmeerd ben van van diepens dance department! Na al die jaren luister ik nog steeds naar dit progamma met veel plezier. Het blijft vernieuwend en af en toe eens lekkere setjes zoals vanavond van Sander kleinenberg!
Luister door de weeks regelmatig naar ID&T radio maar word zo zouteloos van al die muziek zonder inhoud! .....
Waar gaat iedereen heen vanavond ik ga meer eens een keer kijken in club silly DE HAAG!
luisterde vroegah (
) altijd naar DD, tegenwoordig niet meer, omdat ik hier beneden geen radio meer heb... is er ergens een webstream dan? :P
Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes.
Misschien dat ik zometeen toch ff SK ga luisteren 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes. |
Ik vind Dance Department juist minder worden. Tot een jaar of 2 terug hadden ze de uitzending van 20:00 tot 00:00 met 3 gast dj's en een uurtje opwarmen.
Tevens is de 538 Party Night ook niet meer wat het was. Vroeger liveregistraties uit de Eau, After Hour Power of gewoon de hele nacht live. Tegenwoordig setjes van 30 minuten van eerdere setjes uit Dance Department of gewoon een cd opzetten. V Dit vindt ik echt een enorme achteruitgang.
Dance Department blijft wel uniek. Het is toch een van de eerste dance programma's op de NL-se radio 
zaterdag 13 maart 2004
Dancedepartment
20.00-22.00 Soundtracks
22.00-23.00 Paul van Dyk
23.00-24.00 Sander Kleinenberg
Toch geen slechte line-up, lijkt me zo 
Zie ook http://www.radio538.nl/538/programmas/vddd/main.jsp
Als je DD niets vindt moet je vanavond even naar ID&T Radio luisteren. Die zenden de eerste paar uur van Reactor uit geloof ik (=techno). Nog een drie kwartier en ik stap in de auto richting Rotterdam! 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ik vind Dance Department juist minder worden. Tot een jaar of 2 terug hadden ze de uitzending van 20:00 tot 00:00 met 3 gast dj's en een uurtje opwarmen. Dance Department blijft wel uniek. Het is toch een van de eerste dance programma's op de NL-se radio |
VDDD is geen ene tokus meer aan, van de sets voor partynight is echt geen drol meer aan, cross weg enzo... Partynight zijn allemaal half uur sets geworden, vroeger had je altijd sets uit de Eau enzo maar nu is alles DAT en kort
Nu in Dance Department: PvD met een set van al meer dan een jaar oud 
| quote: |
| Originally posted by DJ D-Man zaterdag 13 maart 2004 Dancedepartment 20.00-22.00 Soundtracks 22.00-23.00 Paul van Dyk 23.00-24.00 Sander Kleinenberg Toch geen slechte line-up, lijkt me zo ![]() Zie ook http://www.radio538.nl/538/programmas/vddd/main.jsp |
weer gemist naja dan maar weer downloaden
| quote: |
| Originally posted by Chicane VDDD is geen ene tokus meer aan, van de sets voor partynight is echt geen drol meer aan, cross weg enzo... |

Vond DD altijd wel cool, maar luister het nu ook bijna nooit meer.
Ries: hoe was het bij de Sillies? Dame achter de bar woont bij mijn vriendin in huis, maar ben er nog nooooooooit geweest 
| quote: |
| Originally posted by Chicane VDDD is geen ene tokus meer aan, van de sets voor partynight is echt geen drol meer aan, cross weg enzo... Partynight zijn allemaal half uur sets geworden, vroeger had je altijd sets uit de Eau enzo maar nu is alles DAT en kort |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.