TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance department!


Posted by Ries'79 on Mar-13-2004 20:21:

Love Poundin' Sensation Dance department!

Ik wilde op deze mooie zaterdag avond even kwijt dat ik nog steeds er gecharmeerd ben van van diepens dance department! Na al die jaren luister ik nog steeds naar dit progamma met veel plezier. Het blijft vernieuwend en af en toe eens lekkere setjes zoals vanavond van Sander kleinenberg!

Luister door de weeks regelmatig naar ID&T radio maar word zo zouteloos van al die muziek zonder inhoud! .....

Waar gaat iedereen heen vanavond ik ga meer eens een keer kijken in club silly DE HAAG!


Posted by dj_spare on Mar-13-2004 20:26:

luisterde vroegah () altijd naar DD, tegenwoordig niet meer, omdat ik hier beneden geen radio meer heb... is er ergens een webstream dan? :P


Posted by HiGH_NrG on Mar-13-2004 20:27:

Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes.

Misschien dat ik zometeen toch ff SK ga luisteren


Posted by Ries'79 on Mar-13-2004 20:34:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes.


Dat is idd wel heel erg vroeger, top 20 met pronti en kalmani! het is wel zo dat de scene zo veranderd is de meeste jan lul dj heeft al een eigen prog. bij id&t! en om vernieuwend te blijven zijn ze een andere weg ingeslagen. Eerst twee uur zeer gevarieerde kletsers en daarna wat opgenomen setjes van super dj's. Je kan zeggen wat je wilt maar het zijn geen sets van B ganituur! (deep dish, kleinenberg, lopez, sathosie, cox, remy, etc etc) Ben wel blij dat het niet meer die standaard trance is!


Posted by Freezel on Mar-13-2004 20:38:

Ik vind Dance Department juist minder worden. Tot een jaar of 2 terug hadden ze de uitzending van 20:00 tot 00:00 met 3 gast dj's en een uurtje opwarmen.

Tevens is de 538 Party Night ook niet meer wat het was. Vroeger liveregistraties uit de Eau, After Hour Power of gewoon de hele nacht live. Tegenwoordig setjes van 30 minuten van eerdere setjes uit Dance Department of gewoon een cd opzetten. V Dit vindt ik echt een enorme achteruitgang.

Dance Department blijft wel uniek. Het is toch een van de eerste dance programma's op de NL-se radio


Posted by DJ D-Man on Mar-13-2004 20:56:

zaterdag 13 maart 2004

Dancedepartment

20.00-22.00 Soundtracks
22.00-23.00 Paul van Dyk
23.00-24.00 Sander Kleinenberg


Toch geen slechte line-up, lijkt me zo

Zie ook http://www.radio538.nl/538/programmas/vddd/main.jsp


Posted by -TAIS- on Mar-13-2004 21:01:

Als je DD niets vindt moet je vanavond even naar ID&T Radio luisteren. Die zenden de eerste paar uur van Reactor uit geloof ik (=techno). Nog een drie kwartier en ik stap in de auto richting Rotterdam!


Posted by Ries'79 on Mar-13-2004 21:10:

quote:
Originally posted by Freezel
Ik vind Dance Department juist minder worden. Tot een jaar of 2 terug hadden ze de uitzending van 20:00 tot 00:00 met 3 gast dj's en een uurtje opwarmen.
Dance Department blijft wel uniek. Het is toch een van de eerste dance programma's op de NL-se radio


Wat ik al zei: jean, gielen, van buuren, corsten, marco V, etc etc die draaiden vaak in DD, en dat zijn nu net degene die een eigen prog hebben bij id&T. Vind die muziek juist 13 in een dozijn geworden ben dus blij dat het anders is geworden.


Posted by Chicane on Mar-13-2004 21:12:

VDDD is geen ene tokus meer aan, van de sets voor partynight is echt geen drol meer aan, cross weg enzo... Partynight zijn allemaal half uur sets geworden, vroeger had je altijd sets uit de Eau enzo maar nu is alles DAT en kort


Posted by Freezel on Mar-13-2004 21:42:

Nu in Dance Department: PvD met een set van al meer dan een jaar oud


Posted by magrec on Mar-14-2004 09:37:

quote:
Originally posted by DJ D-Man
zaterdag 13 maart 2004

Dancedepartment

20.00-22.00 Soundtracks
22.00-23.00 Paul van Dyk
23.00-24.00 Sander Kleinenberg


Toch geen slechte line-up, lijkt me zo

Zie ook http://www.radio538.nl/538/programmas/vddd/main.jsp


fuck sk... weer gemist naja dan maar weer downloaden


Posted by Raymond on Mar-14-2004 10:43:

quote:
Originally posted by Chicane
VDDD is geen ene tokus meer aan, van de sets voor partynight is echt geen drol meer aan, cross weg enzo...

DJ Cross
Van die lekkere sets waarvan je echt werkelijk geen ene plaat kent!! Dat mis ik tegenwoordig......


Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 12:48:

Vond DD altijd wel cool, maar luister het nu ook bijna nooit meer.

Ries: hoe was het bij de Sillies? Dame achter de bar woont bij mijn vriendin in huis, maar ben er nog nooooooooit geweest


Posted by Disney on Mar-16-2004 19:28:

quote:
Originally posted by Chicane
VDDD is geen ene tokus meer aan, van de sets voor partynight is echt geen drol meer aan, cross weg enzo... Partynight zijn allemaal half uur sets geworden, vroeger had je altijd sets uit de Eau enzo maar nu is alles DAT en kort


NEEEEEE!!!!

Cross weg???

Luisterde vroeger ook regelmatig maar laatste tijd komt t er maar af en toe van.

Was ook jammer dat ze een tijdje geen site hadden met line up en zo.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.