TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kolkie die foto's van jou zijn zo erg nog niet


Posted by magrec on Mar-14-2004 13:13:

Kolkie die foto's van jou zijn zo erg nog niet

Kijk en huiver

http://www.knettervaag.nl/280204nightmare/html/main.htm

hehehe drugs are bad m'kay






Kijken op eigen risico


Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 13:14:


Posted by kolkiewolkie on Mar-14-2004 13:17:



meesterlijk


Posted by Bouma-Bros on Mar-14-2004 13:19:




Posted by Passiva on Mar-14-2004 14:03:

Het is Don Corleone!!!!


Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 14:23:

Nou is het wel zo, dat de kwaliteit van de foto ook te maken heeft met de kwaliteit van de fotograaf..........
Een goede fotograaf kan altijd een goede foto maken van Kolkie bv (nou, nou lieg ik volgensmij )


Posted by MaGiK54 on Mar-14-2004 14:26:

When does the hurting stop


Posted by MennoB on Mar-14-2004 14:33:

Die mensen zien er uit zeg..


Posted by TranceFool on Mar-14-2004 15:59:

hahahaha geweldig!!!!!
meer meer meer meer!!!!


Posted by robin on Mar-14-2004 16:07:

quote:
Originally posted by SnuggLe

doe dan iig die lenzen recht


Posted by Miss Proximus on Mar-14-2004 16:43:

wat een stelletje Jopie's


Posted by Partyhardy! on Mar-14-2004 16:49:

"A Nightmare in Rotterdam"
Deze mensen nemen het feest wel erg letterlijk!


Posted by franzelare on Mar-14-2004 18:54:

ik heb in de loop van je jaren ook al wel een collectie van foto's met uber vage mensches erop verzameld


Posted by kolkiewolkie on Mar-14-2004 21:53:

quote:
Originally posted by franzelare
ik heb in de loop van je jaren ook al wel een collectie van foto's met uber vage mensches erop verzameld


Laat me raden: de pics die bij flock niet door de censuur kwamen . Als ik ook bij je kom dan MOET en dan ZAL ik die zien (kan ik nog van leren ).


Posted by jp on Mar-14-2004 21:59:

Speaking of grote ogen...

Zag gisteren in Purmerend een onvervalste raveteef met opgeschoren haar en bomberjack

Kreeg gelijk zo'n 90's flashback

Wist niet dat dit fenomeen in deze vorm nog bestond. Blijkbaar wordt dit net zoals die punkers met hanekam incl veiligheidsspeld in hun oor die je heel zelden eens ziet


Posted by basvh on Mar-14-2004 22:17:

quote:
Originally posted by jp
Speaking of grote ogen...

Zag gisteren in Purmerend een onvervalste raveteef met opgeschoren haar en bomberjack

Kreeg gelijk zo'n 90's flashback

Wist niet dat dit fenomeen in deze vorm nog bestond. Blijkbaar wordt dit net zoals die punkers met hanekam incl veiligheidsspeld in hun oor die je heel zelden eens ziet


ik zie nog genoeg van die thunderstumpers met opgeschoren haren enzo. Wat zien die wijven er toch vies uit joh! bah bah



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.