TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kolkie die foto's van jou zijn zo erg nog niet
Kolkie die foto's van jou zijn zo erg nog niet
Kijk en huiver
http://www.knettervaag.nl/280204nightmare/html/main.htm
hehehe drugs are bad m'kay 

Kijken op eigen risico 

meesterlijk 

![]()
Het is Don Corleone!!!!

Nou is het wel zo, dat de kwaliteit van de foto ook te maken heeft met de kwaliteit van de fotograaf..........
Een goede fotograaf kan altijd een goede foto maken van Kolkie bv (nou, nou lieg ik volgensmij
)
When does the hurting stop

Die mensen zien er uit zeg..

hahahaha geweldig!!!!!
meer meer meer meer!!!! 
| quote: |
Originally posted by SnuggLe |
doe dan iig die lenzen recht
wat een stelletje Jopie's 
"A Nightmare in Rotterdam"
Deze mensen nemen het feest wel erg letterlijk! 
ik heb in de loop van je jaren ook al wel een collectie van foto's met uber vage mensches erop verzameld 
| Originally posted by franzelare ik heb in de loop van je jaren ook al wel een collectie van foto's met uber vage mensches erop verzameld |
. Als ik ook bij je kom dan MOET en dan ZAL ik die zien (kan ik nog van leren
).
Speaking of grote ogen...
Zag gisteren in Purmerend een onvervalste raveteef met opgeschoren haar en bomberjack
Kreeg gelijk zo'n 90's flashback 
Wist niet dat dit fenomeen in deze vorm nog bestond. Blijkbaar wordt dit net zoals die punkers met hanekam incl veiligheidsspeld in hun oor die je heel zelden eens ziet 
| Originally posted by jp Speaking of grote ogen... Zag gisteren in Purmerend een onvervalste raveteef met opgeschoren haar en bomberjack Kreeg gelijk zo'n 90's flashback ![]() Wist niet dat dit fenomeen in deze vorm nog bestond. Blijkbaar wordt dit net zoals die punkers met hanekam incl veiligheidsspeld in hun oor die je heel zelden eens ziet |