TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Site Dancegrooves uit de lucht ?


Posted by Straydog on Mar-16-2004 09:06:

Question Site Dancegrooves uit de lucht ?

Hallo

ff een kleine vraag, maar kan het zijn dat de site van Dancegrooves uit de lucht is al twee dagen ? krijg geen verbinding met hun meer ( net op het moment dat je een mega bestelling wilt plaatsen )

Hebben jullie hier ook last van en hebben jullie soms ook ergens een statement gezien van DG dat er problemen zijn ?

Thanks

Straydog


Posted by Jesse on Mar-16-2004 09:29:

Ik heb zondagavond een bestelling geplaatst maar kan nu ook al 2 dagen niet meer op de site

Maar iedereen heeft er dus last van...dat scheelt weer. Hopelijk is de storing snel verholpen.


Posted by raoel on Mar-16-2004 14:02:

Ik heb er ook geen problemen mee en ook niet gehad.
Ik ben er volgens mij nog elke dag geweest de afgelopen dagen.

Bel is naar je ISP, misschien hebben zij een probleem met de DNS server ofzow.


Posted by MennoB on Mar-16-2004 14:25:

Ja soms doet hij wel eens raar, maar dat komt omdat er dan een 2 na www moet staan, dus www2.dancegrooves.com. Teminste hier heb ik wel eens last van gehad. Verder kon ik er gisteren ook niet op, maar die link van FunkSimon doet het wel bij mij

Kan zijn dat DG er even uit was ja..



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.