TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- tiistain tanssi-ilta
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
tiistain tanssi-ilta
@ ylex
eli l�pp�� tiistain tanssi-illasta!
mik� biisi mahtoi olla toi jonka orkidea soitti nyt just
miro - by your side (ronski speed dub):n j�lkeen? aivan mahtavaa musiikkia muutenkin tullut koko t�m� tiistai ilta nyt! nam nam!
edit:
fictivision vs. phynn - escape
se olikin! kuulosti vaan niin tutulta ja hyv�lt�, mutta en mill��n muistanut mik� oli biisin nimi!
Min� olen taas aivan toista mielt�. Mielest�ni aika kehnoja biisej� loppup��ss�, Agnelli & Nelson, Super8 jne. liian melodista kr�s�� minulle. Nuo keskimm�t techno-biisit + ensimm�iset biisit upposivat toisaalta v�h�n paremmin, vaikka Naked Angel on tullut kuunneltua liian monta kertaa jo. Jos t�t� eilisen setti� verrataan viime kuukaudeen settiin, niin se vanhempi voittaa 10-1. 
EDIT: Ja viel� voisi lis�t�, ett� IMHO Marco V:lt� on ennen ilmestynyt t�t� uusinta biisi� paljon parempaa matskua.
Nojaa, n�in j�lkik�teen pit�� my�nt�� ett� olen muuttumassa mielipidett�ni positiivisempaan suuntaan. Loppujen lopuksi aika hyv� miksaus. Setin kohokohdat mielest�ni:
Disco Brothers - Come With Me
Mr. Sam - Naranja (Dimitri Remix)
Sander van Droon - Loaded
Solar Factor - Fashion Slam
Hmm, ei kukaan sattunut saamaan tuota talteen? Itse olin duunissa ja kuulin vain ensimm�iset puoli tuntia (21-21:30).
Radio Unityn sivuille on ainoastaan ilmestynyt biisilist�, eik� mit��n audioclippej�. Tarkoittaako tuo sit�, ettei ole lainkaan tulossa online-versio siit� setist�, vai onko yleens� ollut niin, ett� ensin tulee biisilista, ja sitten kest�� v�h�n aikaa kunnes saadan koko setti ulos?
| quote: |
| Originally posted by BetaFactory Tarkoittaako tuo sit�, ettei ole lainkaan tulossa online-versio siit� setist� |
| MP3: Tulee my�hemmin... |
Okei, kiva sitten!
eik�s kaikki orkidean soittamat radio setit tule jossain viaheessa klubbarin saitille tai sitten clubunityn saitille, muistaakseni...
| Originally posted by philly_FIN eik�s kaikki orkidean soittamat radio setit tule jossain viaheessa klubbarin saitille tai sitten clubunityn saitille, muistaakseni... |
| Originally posted by skip joo, tuleehan ne! http://www.clubunity.org/music/ |
DJ Tabin biisi kuulosti ik��nkuin AR52:n enigman ja Air Trafficin sekasiki�lt�, "Ihan jees". Slusnik Lunan Valssi oli mahtava!
| Originally posted by Puuhis DJ Tabin biisi kuulosti ik��nkuin AR52:n enigman ja Air Trafficin sekasiki�lt�, "Ihan jees". Slusnik Lunan Valssi oli mahtava! |
Radio Unityn setti 2001-02 ei valitettavasti ole saatavissa Radio Unityn sivujen kautta, vaikka se minun mielest�ni oli 2001:n parhaimpia Radio Unity-settej�. T�ss�p� biisilista:
Chicane: Saltwater, Thrillseekers Ambient Mix (Xtravaganza)
Taste Experience: Tantrix (XMBF)
Solid Sessions: Janeiro (Additive)
Sister Bliss: Deliver Me (Multiply)
Breeder: New York FM, Van Bellen Rmx (Rhythm Syndicate)
Leama: Melodica (Baroque)
Luzon: Baguio Track, Bedrock Rmx (Renaissance)
Joshua Ryan: Pistolwhip, James Holden Rmx (Nulife)
Delerium: Innocente, Tiesto Rmx (Nettwerk)
Leama - Melodica pysyy edellen jonkinlaisena suosikkina. Luzonin Baguio Track ja juuri tuo remiksaus ei ole pahempi! Ja yll�tys, yll�tys, setist� l�ytyy my�s mielest�ni paras versio Pistolwhipist�. Paljon pehme�mpi ja trancempi saundi kuin originaalissa. Njam!
Itse asiassa tykk�sin todella paljon kaikista biiseist� tuossa setiss�, mik� taas todistaa sen, ett� Orkidean setit olivat paremmin vanhoina aikoina. 
oi n�tti! t�n��n on taas vuorossa orkidea
22.30 DJ Orkidea
muistakaahan kuunnella lapsoset!
| Originally posted by skip oi n�tti! t�n��n on taas vuorossa orkidea 22.30 DJ Orkidea muistakaahan kuunnella lapsoset! |
Joo, Orkidean setti on pakko kuunnella! 
Miettisell� vissiin t�n��n joku Dave Seamanin miksaus viime kuulta tai jotain. N�in luki plattarissa.. Varmaan ihan kuuntelemisenarvoinen sekin vaikka kaikki hehkuttaa tota Orkidean setti�.
N�h... mist�s min� t�h�n h�t��n radion hankin?
| Originally posted by Mr.Mystery N�h... mist�s min� t�h�n h�t��n radion hankin? |
kohta alkaa orkidean setti! radiot l�mpenem��n nyt v�litt�m�sti lapsukaiset! 
Jepjep, pit�� laittaa putket l�mpi�m��n, joka toinen kerta kun keskim��rin unohdan koko tanssi-illan 24-sarjan takia.
nyt taitaa kalle soitella marco v:n remixi� jostain futureshocking biisist�, vai olenko t�ysin erehtynyt? vai onko t�m� viel� seamanin setti�, vai mit�?
onpas maistuvaa setti� ainakin t�h�n asti ollut! nam!
Eik�h�n Seamanin setti alkanut noin 21:30?
Tapsan setti taas on t�h�n asti sis�lt�nyt melkein ainoastaan tuttuja biisej�.