TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pubs? Ik wil UPPEN!
Pubs? Ik wil UPPEN!
Wie heeft er nog wat PUBS voor me die ik kan gaan vullen?
Ik moet mijn upload-woede weer even kwijt
, heb nl. geen zin om dat op RMF te doen...dus moet het maar hier 
Er is nl. een nieuw album van Ferry (ook een Japans album), Space Age 1 is weer opnieuw gereleased in 192kpbs (door 1real, waar ik nu lid van ben) & er moeten nog wat DV-sets online....
Oh ja, de foto's van de DV-meeting zijn denk ik morgen klaar, anders maandag. Scan ik ze meteen ff in enzo...staan ze hier woensdag online (moet nl. maandag op kamp met 1ste jaars feuten van de intro hier).
Btw Henkie_Henk: Ik heb geen MSN, hebbie geen icq?
Contact me anders ff op 18223200....
Greetz,
SnuggLe
Re: Pubs? Ik wil UPPEN!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Wie heeft er nog wat PUBS voor me die ik kan gaan vullen? Ik moet mijn upload-woede weer even kwijt , heb nl. geen zin om dat op RMF te doen...dus moet het maar hier ![]() Er is nl. een nieuw album van Ferry (ook een Japans album), Space Age 1 is weer opnieuw gereleased in 192kpbs (door 1real, waar ik nu lid van ben) & er moeten nog wat DV-sets online.... Oh ja, de foto's van de DV-meeting zijn denk ik morgen klaar, anders maandag. Scan ik ze meteen ff in enzo...staan ze hier woensdag online (moet nl. maandag op kamp met 1ste jaars feuten van de intro hier). Btw Henkie_Henk: Ik heb geen MSN, hebbie geen icq? Contact me anders ff op 18223200.... Greetz, SnuggLe |

Oh damn, als SnuggLe gaat uploaden op jullie pubje dan kan het nog leuker worden. 2 lui op UT die naar elkaar uppen, dan gaat het lekker snel!!!!
GReeTZ
| Originally posted by !_PeTrUs_! Oh damn, als SnuggLe gaat uploaden op jullie pubje dan kan het nog leuker worden. 2 lui op UT die naar elkaar uppen, dan gaat het lekker snel!!!! GReeTZ |

| Originally posted by SnuggLe Eh..wie zit er nog meer op de UT dan? Enneh Glaniskanis: Ik wil wel uppen, maar kweet niet waaaar ![]() Greetz, SnuggLe |
Klopt allemaal
Ferry is btw al geupped
Als jij nou ook een soort "mirror"-FTP maakt dan zijn we weer een stuk verder LOL
De ruimte op die Promo Whores FTP is beperkt en daardoor issut soms ook irri
Start jij ook ff een FTP'tje voor TA
kunnen we mooi verder downen
Greetz,
Glaniskanis
Ik heb nog wel wat liggen..
hidden locked je zegt t maar 
deejze zijn nog godse (das harderwijks) snel ook!
Maareh download jij msn maar ff ik heb wel icq maar gebruik ik nooit meer.. k heb zelfs icq 2001 hehe
nog nie gerelld althans nie toen ik em al had lol.. leaked version ofzow.. dan ist ie met smilies enzow
Wordt t allemaal nog net ietsie langzamer van..
msn is [email protected] icq is d8 ik 70405423 lol..
maar doe maar msn joh
maak je ff paspoortje aan appeltje eitje.. praten we daar verder over dit owkay..
mzzl
Is there a good mp3 release site, like www.isonews.com for the warez scene.
yow Evil_E je mag ook gewoon in ut nederlands poste nhoor
lollll sites zijn er niet echt.. boards daarentegen weer wel..
bij sites ken je denke aan futuretraxxx etc
http://beam.to/futuretraxx
Oke, vergeet altijd om om te schakelen van engels naar nederlands, maar kan je misshcien een url van een fxp board (mp3) geven
Ooooooohhhh da mag helemaal nie..
contact me ff
| Originally posted by Evil_E Is there a good mp3 release site, like www.isonews.com for the warez scene. |
| Originally posted by moogwai Ja die is er.. maar die site is alleen toegankelijk voor de releasers zelf... |

lol @ glanis
jij hebt makkeluk praten he
lol
greetz!!
| Originally posted by Henkie_henk Ik heb nog wel wat liggen.. hidden locked je zegt t maar ![]() deejze zijn nog godse (das harderwijks) snel ook! Maareh download jij msn maar ff ik heb wel icq maar gebruik ik nooit meer.. k heb zelfs icq 2001 hehe nog nie gerelld althans nie toen ik em al had lol.. leaked version ofzow.. dan ist ie met smilies enzow Wordt t allemaal nog net ietsie langzamer van.. msn is [email protected] icq is d8 ik 70405423 lol.. maar doe maar msn joh maak je ff paspoortje aan appeltje eitje.. praten we daar verder over dit owkay..mzzl |