TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vr 23-04: "Kane & Dance" in Matrixx met oa Michel de Hey
Vr 23-04: "Kane & Dance" in Matrixx met oa Michel de Hey
| quote: |
| Friday 23 April 2004 KANE COMBINEERT ROCK EN DANCE Kane concert Na het tragische overlijden van Guusje Nederhorst (vrouw van zanger Dinand Woesthoff) gaat Kane vanaf april weer enkele concerten geven. E�n van de eerste clubs die Kane aandoet is The Matrixx op vrijdag 23 april, met een geheel uniek concept waarbij rock en dance gecombineerd worden. De samenwerking met Tiesto waar onder andere de hit �Rain down on me� uit voortvloeide gaf al aan dat rock en dance heel goed bij elkaar passen. Vrijdag 23 april geeft Kane eerst een 2 uur durend concert in The Matrixx. Vanaf middernacht zullen er diverse DJ�s draaien waaronder Michel de Hey en Mark van Dale. Voor dit evenement zijn twee soorten toegangsbewijzen beschikbaar. Kaarten voor het optreden van Kane en de DJ-afterparty kosten � 25,-. Er zijn ook kaarten voor alleen de afterparty. Deze kosten � 12,-. Tickets voor Kane & Dance zijn alleen verkrijgbaar bij Free Record Shop en vanaf 6 maart te koop. Partyinfo: Party : Kane and dance Datum : Vrijdag 23 april Entree : 25,- (voorverkoop alleen bij Free Record Shop) Open : 20.00-05.00 Afterparty : Michel de Hey, Mark van Dale, |
Lijkt me een gave combi. Nog meer belangstellenden hier?
Zoveel combi vind ik er niet aan.. Eerst een concert, daarna een paar DJs.. Meeste concerten zijn toch tegen twaalven afgelopen, meeste feesten beginnen dan net een beetje. Het is alleen dat het toevallig op dezelfde locatie is, en met een beetje geluk jankt Dinand nog met een nummertje mee..
Geheel uniek is het ook al niet, na het concert in de Arena stond Tiesto ook nog een uurtje te draaien.
Maar goed, voor de mensen die beide muzieksoorten kunnen waarderen wel okee.
| Originally posted by basd Maar goed, voor de mensen die beide muzieksoorten kunnen waarderen wel okee. |

| Originally posted by M_Peror En er zijn meer van deze avonden gepland, waaronder eentje in 013 in Tilburg. Maar bij deze editie vond ik de meest aansprekende DJ's. |
noem je dat een combi?
combi zou t geweest zijn als kane ook echt SAMEN met die djs iets deed
dit is gewooon eerst rock concert en daarna 2 dj sets 
| Originally posted by Creamfields23 Zijn dit geruchten of kun je me een bron geven. Lijkt me weer cool een vette thuiswedstrijd! |
met op de afterparty Remy, Stef Vrolijk, De La Sage "& more"... 

een echte combi vind ik het niet... de kaarten zijn alleen apart verkrijgbaar... de meeste BrEeZaHz gaan toch al weg... en je wordt er vast uitgekickt als het concert is afgelopen om daarna weer in de rij te mogen gaan staan om voor de afterparty naar binnen te mogen
een half jaar geleden hadden ze ook hetzelfde met Kane en Dave Seaman in 't Paard.
| Originally posted by dj_spare een echte combi vind ik het niet... de kaarten zijn alleen apart verkrijgbaar... de meeste BrEeZaHz gaan toch al weg... en je wordt er vast uitgekickt als het concert is afgelopen om daarna weer in de rij te mogen gaan staan om voor de afterparty naar binnen te mogen |

Die zullen hopelijk eerder naar een "gewoon" optreden trekken, krijgen ze meer Kane voor hun geld.
Beetje dure grap ook om te dokken voor een kaartje voor 'n feest van 20.00 tot 05.00 uur als je 'm om 23.00 uur peert of zo
Hoop ik tenminste...
Dank je voor de info M_Peror:
Heb wat gevonden:

Audio Deluxe is een samensmelting van rock en dance. Iedere editie begint met een optreden van de Haagse formatie Kane, waarna op de afterparty gerenommeerde dj�s komen draaien.
Verwacht tijschema (ovb):
20.00 - 21.00 De La Sarge
21.00 - 23.00 Kane
23.00 - 1.30 Benny Rodrigues
1.30 - 4.00 Remy
Kleine Zaal (Room 2)
0-00 - 2.00 De La Sarge
2.00 - 4.00 Stef Vrolijk
Audio Deluxe is een van de eerste Nederlandse evenementen die de muur tussen dance en rock heeft afgebroken. Waar deze twee muziekstijlen tot voorheen recht tegenover elkaar stonden is met Audio Deluxe definitief het verband gelegd. Dat is natuurlijk te danken aan Kane en haar voorman Dinand Woesthoff, die eerder samenwerkte met nummer #1 DJ Ti�sto. De hit �Rain down on me� bewees dat rock en dance elkaar niet hoeven te bijten.
Na Kane een afterparty met Benny Rodrigues, Remy, De La Sarge en Stef Vrolijk.
De Audio Deluxe afterparty DJ�s zijn net als vorig jaar geselecteerd op hun �open minded� benadering van muziekstijlen. Bij uitstek geschikt voor Audio Deluxe dus.
Voor dit evenement zijn twee soorten toegangsbewijzen beschikbaar.
Tickets voor Audio Deluxe zijn verkrijgbaar bij Free Record Shop en 013 Boxoffice. Tickets voor de afterparty zijn enkel verkrijgbaar bij Free Record Shop.
Heb je een kaartje voor Kane dan mag je ook op de afterparty blijven.
Minimumleeftijd voor dit evenement is 18 jaar en hier zal streng op worden toegezien!(Oftewel We say no to Breezah folks)
Bron:
www.013web.nl
Kosten zijn trouwens 25 euri.
Jammer dat het op een vrijdag is moet bijna altijd zaterdag werken, maar als er veel animo voor is in de vriendenkring denk ik wel dat ik hier effe ga kijken. Ik wil met name Remy wel eens live horen en zien.
denk dat ik de 013 ook even binnenloop, kane is sowieso geen slechte muziek om te luisteren. eens kijken of er animo is onder mijn vrienden
| Originally posted by Creamfields23 Minimumleeftijd voor dit evenement is 18 jaar en hier zal streng op worden toegezien!(Oftewel We say no to Breezah folks) |