TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TeQnology by Q-Dance


Posted by eXos on Aug-16-2001 12:58:

Exclamation TeQnology by Q-Dance

TeQnology is de naam van het nieuwe techno concept van Q-Dance. Wat het voor soort feest word en wat de
achterliggende gedachte is kan je nu lezen op Q-Dance op de music/artist sectie onder TeQnology info.

Dus voor al jullie techno freaks, PARTY ON PEOPLE!!!!!!!!!!!!!


GReeTZ


Posted by Blik on Aug-16-2001 13:43:

hier is 50% van het Holland Forum zeer blij mee, denk ik zo


Posted by Massive on Aug-16-2001 17:13:

en 50 % dan waarschijnlijk minder he


Posted by Bellie on Aug-16-2001 21:08:

Waarom minder blij?
Je HOEFT niet te gaan......

GREETZ!!


Posted by Rudy on Aug-16-2001 21:16:

Dit is BTW vrij oud nieuws! Ik heb al over Tegnology gelezen in een ID&T krantje van mei 2001! Maar wel een vet concept met extreem veel potentie! Q-Dance parties vind ik sowieso beter dan van die grote events! Het is veel minder massaal, en het is zelfs zo dat er betere DJ's komen dan op grote indoor events, ik noem een Sensation...!

Het wordt lekker knallen


Posted by Jukx on Aug-16-2001 23:46:

ik wacht nog steeds op de line-up......

en inderdaad, waarom zou je er minder blij mee moeten zijn?? het is namelijk niet verplicht om te gaan hoor.


Posted by eXos on Aug-17-2001 11:00:

quote:
Originally posted by Rudy
Dit is BTW vrij oud nieuws! Ik heb al over Tegnology gelezen in een ID&T krantje van mei 2001!


Heel leuk voor je, maar had het dan gepost in mei!!!!!! en kom daar niet nu ff mee aankakken

GReeTZ


Posted by Rudy on Aug-17-2001 11:23:

Ja daar heb je een punt! Maar ik had dat ID&T krantje niet naar huis meegenomen en kon daarom niet de exacte woorden van q-dance overnemen!


Posted by Opti on Aug-17-2001 18:38:

hee, ik heb de site duz ff bezocht enne...hoe heet t nummer wat je de hele tijd hoort? DAt "kick bass, kicck bass, kick kick bass..."


Posted by Jukx on Aug-17-2001 19:18:

Ergens ander op de site staat dat het Raver's Rules - Kick... Bass...
is. Dus dat zal het dan wel zijn!


Posted by Opti on Aug-17-2001 19:49:

quote:
Originally posted by Jukx
Ergens ander op de site staat dat het Raver's Rules - Kick... Bass...
is. Dus dat zal het dan wel zijn!


o zorrrrryyy, ik heb er nie eens naar gezocht.
* lacht schaapachtig*
naja, ik weet t iig
tnx jukx


Posted by Jukx on Aug-18-2001 12:39:

quote:
Originally posted by Jukx
Ergens ander op de site staat dat het Raver's Rules - Kick... Bass...
is. Dus dat zal het dan wel zijn!


Oh hier eventjes een kleine correctie: het nummer heet dus Technoboy - Raver's Rules

seurrieee!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.