TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TeQnology by Q-Dance
TeQnology by Q-Dance
TeQnology is de naam van het nieuwe techno concept van Q-Dance. Wat het voor soort feest word en wat de
achterliggende gedachte is kan je nu lezen op Q-Dance op de music/artist sectie onder TeQnology info.
Dus voor al jullie techno freaks, PARTY ON PEOPLE!!!!!!!!!!!!!
GReeTZ
hier is 50% van het Holland Forum zeer blij mee, denk ik zo
en 50 % dan waarschijnlijk minder he

Waarom minder blij?
Je HOEFT niet te gaan......
GREETZ!!
Dit is BTW vrij oud nieuws! Ik heb al over Tegnology gelezen in een ID&T krantje van mei 2001! Maar wel een vet concept met extreem veel potentie! Q-Dance parties vind ik sowieso beter dan van die grote events! Het is veel minder massaal, en het is zelfs zo dat er betere DJ's komen dan op grote indoor events, ik noem een Sensation...!
Het wordt lekker knallen 

ik wacht nog steeds op de line-up......

en inderdaad, waarom zou je er minder blij mee moeten zijn?? het is namelijk niet verplicht om te gaan hoor.
| quote: |
| Originally posted by Rudy Dit is BTW vrij oud nieuws! Ik heb al over Tegnology gelezen in een ID&T krantje van mei 2001! |
Ja daar heb je een punt! Maar ik had dat ID&T krantje niet naar huis meegenomen en kon daarom niet de exacte woorden van q-dance overnemen!
hee, ik heb de site duz ff bezocht enne...hoe heet t nummer wat je de hele tijd hoort? DAt "kick bass, kicck bass, kick kick bass..."
Ergens ander op de site staat dat het Raver's Rules - Kick... Bass...
is. Dus dat zal het dan wel zijn! 
| quote: |
| Originally posted by Jukx Ergens ander op de site staat dat het Raver's Rules - Kick... Bass... is. Dus dat zal het dan wel zijn! |




| quote: |
| Originally posted by Jukx Ergens ander op de site staat dat het Raver's Rules - Kick... Bass... is. Dus dat zal het dan wel zijn! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.