TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I have seen?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Kaidreas on Mar-17-2004 19:23:

I have seen?

owkee, na het men reply van het aib topic. kreeg ik een ideetje.
welke dj's hebben we al gezien?
en welke niet? welke set vond je het beste? en welke dj's wil je zeker eens zien, en zou je serieus veel doen om ze aan het werk te zien.

ik zal als eerste gaan zekerst:
1) 15 years Illusion 27 september '02: Tall paul, Tiesto, Sister bliss, jan vervloet.
2)Antwerp is Burning 30 april'03: M.I.K.E., Armin Van Buuren, Armand Van Helden, Tiesto, Seb Fontaine/ armand van helden dacht ik dat harde techno draaide, maar toen viel dat echt goed mee, en ik vond het best funky klinken. tiesto heb ik niet zo lang gezien, maar wel het moment (onvergetelijk) dat ie plastic boy-live another live draaide---> OMG, Btw de kleine trance zaal was uber goed. eerste keer dat ik armin zag en eerste keer dat ik mistral hoorde.. nog eens omg, wat heb ik toen toch afgeOMGed
3)Illusion@ the beach 18/19 juli'03: zaterdag: ferry corsten (beste set tot nu toe) zondag: M.I.K.E. (push LIVE), Marco V
4)Antwerp is burning outdoor 6 september'03: M.I.K.E., Armin Van Buuren, Felix the Housecat (steengoe), Justin Berkovi, Prinz, Yves deruyter
5)16 year Illusion at sportpaleis.26 september '03: Chicane, Jan johnston (heb ik een kus van gekregen , Armin van buuren, cor fijneman
6)28 november: Armin Van buuren @ Club asta (den Haag) het was een hardere 6uur duurende set, maar wel heel leuk
7)5December: M.I.K.E. & tiesto at Versuz... het eerste uur van tiesto was bangelijk tot hij zen hitjes begon te draaien. en Mike was gelijk gewoonlijk-->OMG
8)6december: brabanthallen hertogen-op-den-bosh-Impulz johan gielen(kei phookin slecht gewoon) jp(ken ik nie eens) en james holden (hier had ik meer van verwacht, kvond het toen kei spijtig dat ik te laat was voor g&d) het enige positieve was dat ik gratis binnenkon, en bovendien nog VIP.

beste set meegemaakt tot nu toe:
1.ferry corsten at illusion at the beach.
2.armin at AIB indoor+outdoor
3.alle sets van MIKE

Dj's die ik nog wil zien:
1. Paul oakenfold, zeker na zijn great wall cd
2. sasha---> airdrawndagger cd
3. ronski speed
en misschien ook, ma kweet nie goe of die wel draaien ofzow? bart van wissen (fictivision denk ik)
en neo& farina.

voila. als er nog iets is.. posten maar.


Posted by Eagle` on Mar-17-2004 20:03:

- Yellow Fever 2001 @ BrabantHallen Leuven met Tiesto, Svenson, Ben Sims, Claude Young

Eerste Raveje toen, heb me echt zeer goed vermaakt toen, top (y)


- Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ? en Jack de Marseille (ubergeil die Jack toen)

- Brussels is Burning 2002 @ Vorst Nationaal met Mauro Picotto, Marco V, Push, Decoy & Roy (jammer genoeg gemist ), sister Bliss

- Antwerp is Burning '03 indoor @ Sport Paleis Antwerpen met Armin, Push en Tiesto (Beste set ooit, in dat kleine zaaltje, van Armin toen ) Met tunes van Mistral, ATRC (toen nog iet uitgemolke), Communication of was het nou Blue Fear,Solarcoaster, Summer Calling. Ach geen woorde voor was gewoon ongelofelijk super die avond. Tot laatste tune nog gebleve bij M.I.K.E. Echt top

- Antwerp is Burning '03 outdoor met YDR, Marco V, Push en Armin. Top avondje/nachtje/morgen !!

- 16 years Illuion @ sport paleis Antwerpen met Chicane(live),Armin, Regi, Wout en Cor fijneman, Marcel woods( 1 floor niet gezien)
Veel Breezahs,hardstyle nichten, soundvolume naar de neuk, brakke sfeer. Chicane live, ja wat moet je daarop zeggen, ik vond het wel geinig om salt water is live te horen, maar met een bende zakken patat die de main vulden was er weinig tot niets aan eerlijk gezegd
Wout was best harde set.Armin goeie set maar met orange theme voor me als hoogtepunt Publiek was te brak voor woorden met Armin. Regi niet gehoord/gezien omdat ik Luk,Pieter en van bellinge kwijt gespeeld was en bezig was met zoekuh. Cor effe nog gehoord, vrij hard en natuurlijk kwam het publiek los Ow en dan had je nog Jan Johnston live,wat was dat nou weer, ze zag er wel geinig uit van ver,had beter strip act geweze dacht ik zo


- Dave Lambert,Tiesto en M.I.K.E. @ Versuz. Sardiene effect, grandioze sfeer, leuke setjes kortom top

- Addiction @ Chez Bebe (Utrecht). Met Belli, Leander, Iris en Misja Helsoot, laatste 2 heb ik jammer genoeg moete misse ;(. Ongelofelijk leuke sfeer, goeie muziek, leuke nederlanders, wat mot je nog meer hebben, niets dacht ik Strakke prog mixje van Leander, Belli vond ik ook wel best goed voor techno, woei

Armada Night @ ASTA (Den Haag) met Perry O'neil, M.I.K.E. en Armin. Leuk enzo ...

Kneuzen die ik nog niet gezien heb en nog wil zien zijn: Ferry, Lange, Pulser, Ben Lost, Filo & Perry, Dumonde, Cosmic Gate, Bas & Ram , ach PvD, Nu-Nrg, Lab4 & Yohi, Umek

luitjes die ik al gezien heb en nog wil zien. AvB, Jack de Marseille

upcoming event: AiB '04 I guess


Posted by emma on Mar-17-2004 20:12:

Re: I have seen?

1) 15 years Illusion 27 september '02:
Tall paul, Tiesto, Sister bliss.
toen vond ik tiesto nog het best en werd helemaal zot toen ik southern sun hoorde
2) capital party 9 november:
sander kleinenberg, tiesto
toen vond ik sander kleinenberg niet echt geeldig draaien
3)innercity 2002:
tiesto, sven vath, marco V
ik heb een deel gehoord van sven vath zijn set en ook al draait hij harder (techno) vond ik da nit slecht.. maar is al een hele tijd geleden dus ik ga eens zien nu vrijdag of mijn mening nog altijd hetzelfde is
4)Antwerp is Burning 30 april'03:
M.I.K.E., Armin Van Buuren, Tiesto.
kleine zaal was zeker supergezellig, echt een geweldige sfeer en een goeie set van armin. Tiesto vond ik toen niet geweldig
5)Dancevalley 2 augustus 2003:
armin van buuren, tiesto, ferry corsten, junkie XL, carl cox; sister bliss
iedereen draaide ene perfecte set, alleen heeft junkie XL me niet echt kunnen boeien
6)invited augustus 2003 :
montana, tiesto
montana draait net iets te hard naar mijn goesting
7)ultrashock 6 september 2003:
armin van buuren, montana, cor fijneman, luna
cor zijn set was ok en wou ff eens hardere stuff horen dus ben even in luna zijn tentje gaan zien, toch niet mijn ding hehehe
8)Antwerp is burning outdoor 6 september'03:
M.I.K.E., Armin Van Buuren, Yves deruyter
YDR was toen ook weer wat te hard naar mijn zin maar armin maakte dat goed door ene mooie set te draaien
9)seduction 20 september 2003:
ronald van gelderen, ferry corsten
ronald van gelderen was wel goed (die wil ik nog wel eens aan het werk zien) en ferry corsten is goed, ik kan echt genieten van zijn sets, die elctro-dingetjes ertssn zijn echt wel leuk
10)16 years Illusion at sportpaleis.26 september '03:
Chicane, Jan johnston , Armin van buuren, cor fijneman
jan johnston was niet echt geweldig, vond ze ok maar niet super. Ze was beter op tiesto's concert
11)armadanight 25 oktober 2003:
M.I.K.E. , lange, armin van buuren, signum
M.I.K.E. draaide een geweldige tranzy set, echt niet normaal !heb ik echt van genoten !
12)28 november: Armin Van buuren @ Club asta (den Haag)
heel leuke set, was goed (kwam waars ook doro de ambiance daar)
13) asta presents 19 december 2003:
misja helsloot, tiesto, montana
eerste keer dat ik misja hoorde en was aangenaam verrast moet ik zeggen ... hem wil ik graag nog eens aan het werk zien
14) gods launch party 16 januari 2004:
jon o'bir, lange, armin van buuren
wel, ik had al veel gehoord van jon en waou dus eens weten of hij echt wel lekker draaide en dit was wel zo . hij was d eopenere van de avond en deed da zeer goed. Armin draaide die avond voor mij de beste set ooit; zaten enkele favo nummers van mij tssn, lekker tranzy, echt GOED
15)armadanight 28 februari 2004 :
perry o'neil, M.I.K.E. , armin van buuren
perry is geweldig, lekker prog setje ! hij is echt erruug goed bezig en volgens mij zal hij het nog ver brengen . . .



wie ik nog graag live zou zien :
1. john digweed
2. gabriel & dresden
3. markus schulz
4. paul van dyk


Posted by Eagle` on Mar-17-2004 20:18:

ow en signum wil ook nog es zien (thx emma ), domme vergete


Posted by Zehra on Mar-17-2004 20:45:

Amai zeg... Jullie hebben veel feestjes meegemaakt zo te zien Te gek! All� ben eind vorig jaar begonnen met trance-feestjes te doen... Kga hier wel alleen de trance-feestjes/dj's posten die ik heb gezien/meegemaakt!


14 maart 2003: Illusion on tour @ Fitlink - Diepenbeek
Ok kweet al nie meer welke dj's... resident dj's van illusion zeker was echt een coole avond!

26 september 2003: 16 years Illusion @ Sportpaleis - Antwerpen
- Armin Van Buuren (ongeveer 10 min... )
- Cor Fijneman
- Chicane
- Jan Johnston (ook enkele minuten)
- Die dj van in de level ganse avond lang (rot gezelschap! ben ik blij da ik nooit meer met die mensen ga feesten)

Eigenlijk heb ik me wel geamuseerd... (lees: na heel veel drank!!!
snik)

28 november 2003: Armin Solo @ Asta - Den Haag (NL)
- Armin Van Buuren

One of my best parties ever! Zalige dj, zalige muziek, zalige sfeer...

5 december 2003: Tiesto & Mike @ Versuz - Hasselt
- Dj Dave Lambert
- Tiesto
- M.I.K.E.

Mijn eerste beta-meeting! Muziek was nice maar het was wel 'wat' druk...

28 februari 2004: Armadanight @ Asta - Den Haag (NL)
- Perry O'neill
- Armin Van Buuren
- M.I.K.E.

My best party till now! Alles was perfect. No other comments!

Dj's die ik nog graag wil zien:
- Markus Schulz
- Lange
- Ozg�r Can
- Gabriel & Dresden
- Ferry Corsten (17 april!!! 19 mei!)
- Paul Van Dyk
- Yahel (!!!! die zeker eens een keer!!!)
- nog veel meer waar ik nu opt moment nie opkom...


Posted by Eagle` on Mar-17-2004 20:58:

ow en Groove City van 2002 in groot bijgaarden nog vergete met Felix the housecat, rush en many many more. Was best geinig feesie


Posted by Wildfir3 on Mar-17-2004 21:58:

Yellow Fever 2001 @ BrabantHallen Leuven met Tiesto, Svenson, Ben Sims, Claude Young
Pret pret pret!

Clubland 2002 @ linkeroever Antwerpen, met Gielen, Illusion residents, YDR, etc etc..
Zalige avond, hele avond staan geven zonder ook maar ene keer te rusten. Heel de terugweg gestapt naar het station en nog was de energie der ni uit

Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ? en Jack de Marseille
Rot rot rot! Om 4u doorgegaan om nog wa te kunnen slapen in't station, en de eerste trein terug te pakken... de trance/club zaal trok op geen kl�ten

Brussels is Burning 2002 @ Vorst Nationaal met Mauro Picotto, Marco V, Push, Decoy & Roy, sister Bliss
Was een relaxe avond, niet zoooo super, maar toch zeker ook de moeite waard... zalig hoe judge jules de avond afsloot met 'jurgen vries - the theme'

Antwerp is Burning '03 indoor @ Sport Paleis Antwerpen met Armin, Push en Tiesto
Was ook weer een leuke avond, daar staat AiB garant voor.

Antwerp is Burning '03 outdoor met YDR, Marco V, Push en Armin.
Misschien wel het leukste feesje waar ik ben naartoe geweest... de sfeer was er super. Het enige nadeel is dat al het volk daar vrij snel uit die trance tent weg was... Tijdens de set van MIKE (na armin) kon ge uw armen uitsteken en rondjes draaien bij manier van spreken.


Posted by SilentEagle on Mar-17-2004 23:11:

Effe denken... Ben ook nog niet zo lang bezig, en heb pas nu het gezelschap gevonden om naar grote events te gaan, dus:

Armada Night @ Asta, Den Haag (28 feb 04): M.I.K.E., Perry, Armin.

Feestje even geleden in Diepenbeek: Dj Jean

Feestje ong een jaar geleden in Mortsel: Dave Lambert

Binnen een jaar zal ik meer te vertellen hebben.

O ja, wie ik zeker nog wil zien:

Tiesto, moet ik toch eens ooit zien
Paul Oakenfold
PvD
Yahel
Eyal Barkan
Markus Schulz
Sister Bliss


Posted by djcresto on Mar-18-2004 07:46:

qua grote events nog niet superveel veel dingen bezocht:

Brussels is burning:
zoals hiervoor al gezegd niet te veel volk, goeie dj's. Sister Blis, Decoy & Roy (was echt wel goe), mike (nogal een dark getinte set), marco v (super set van marco), mauro picotto, stukje green velvet gezien en afgesloten met jules.

Aib indoor 2003:
Niet veel commentaar nodig, van begin tot einde gebleven. Armin en mike waren zalig. Tiesto was ok. Super avond.

citzens after party van de city parade in flanders expo juni 2003:
3 zalen geopend terwijl er geen volk was om 1 zaal te vullen. Wel lekkere line-up. Begonnen met ydr, was echt wel goed toen, sander kleinenberg, judge jules en vertrokken tijdens set van cor fijneman

Aib outdoor 2003:
Ook een super avond. Zalige sfeer in die trance tent, armin en mike waren weer fantastisch, marco v ietsje minder en ydr ook nie slecht.

Armada night in asta:
Kgeniet nog elke dag van de sets. Perry met zalige progressive, mike met super energetische set. Armin ook met iets hardere set dan gewoonlijk. En die pink box special zal mij ook bijblijven die perry opt einde nog draaide. Leuke sfeer, toffe companie, gewoon af!

Wat me nu opvalt bij al deze korte reportjes is dat er bijna geen Belgische dj's tussenstaan.

Verder heb ik ook super genoten van men eerste keer cherry moon. De eerste keer zillion beach.
DJ Georges, wout, jan, regi, mr sam in ckomilfoo, superavond was dat.

Wie ik nog wil zien: Ferry Corsten, Gabriel & dresden, markuz schulz, jon'o bir!, scott bond, ronski speed, lange, paul oakenfold, dj prescesion, misja helsloot en zo zijn er nog wel een paar.


Posted by Wildfir3 on Mar-18-2004 07:50:

Aja just, was ik nog vergeten:

10 years bonzai @ cherrymoon met mike, ydr,...
Zalig feesje, grappig om te zien hoe ydr zelf zijn pinten staat bij te vullen en op den duur vrij scheef staat te lullen tegen discotheekbezoekertjes


Posted by basd on Mar-18-2004 10:09:

Pfff... dat wordt me wel een lijstje, daar ga ik niet aan beginnen hoor Dan moet ik me echt van alles sinds 1996 (hardcore, trance, progressive, techno) gaan herinneren, en dat gaat dus echt niet lukken.. Maar goed ik ben al oud natuurlijk (toch Zehra?)

DJs die ik in elk geval graag nog een keer zou zien:

Adam Beyer & Cari Lekebusch b2b
Misstress Barbara
Gayle San

DJs / acts die ik echt nog een keer moet zien maar wat tot nu toe nog niet gelukt is:

Damon Wild
Adam Jay
Faithless


Posted by Wildfir3 on Mar-18-2004 11:02:

ge zieter nog goed uit hoor basd ;p

wie ik zeker nog wil zien:
pvd
nu nrg
yoji
scot project


Posted by Meltoz on Mar-18-2004 11:02:

Heb ok nog nie zo echt veel events gedaan, as'k da hier zie ten opzichte van de rest , ma toch m'n lijstje ma is make:

10 mei 2003: Ti�sto in Concert @ Gelredome [Arnhem (NL)]

DJ(s):
Ti�sto (uiteraard)
Commentaar:
Tja, een avond en morgen om nooit ne meer te vergeten, gewoon PRACHTIG Moment dat me zeker is bijgebleven, is da van in't begin, met de intro => stem + Magik Journey + Barber's Adagio for strings, trubine was vies aan't trillen as iedereen begon te springen, absoluut fijn gevoel

5 juli 2003: Sensation - White Edition @ Arena [Amsterdam (NL)]
DJ(s):
Marnix, Ferry Corsten, Armin van Buuren, Marco V en Johan Gielen
Commentaar:
Gewoon MACHTIG, al da volk, de volle 38.000 man, steekt echt U ogen uit... Heel zalige sfeer, ik kan U verzekeren die hollanders kunnen der wa van zene man Marnix was goe voor 1 uur, vond't nie echt iets voor op Sensation, ma ja wie ben'k - Ferry zijn set was zalig, openen met STONE COLD, woohooo!!!! Armin was subliem, iedereen ging serieus uit zijn dak en denk Armin ok wel, want die jong was an't genieten man, GENIETEN!!!!, Vond Marco V ok best wel goed maar was dan weeral wa harder ten opzichte van de rest en Johan Gielen, tja, zijn typische stijl, ok vrij hard dus... H��l geslaagde avond en morge!!!

14 december 2003: Paul Mendez & Ferry @ Versuz [Hasselt (B)]

DJ(s):
Paul Mendez en Ferry
Commentaar:
Paul Mendez heeft me nie echt kunnen bekore, dus't was toen wa ambetantig wachte op Ferry... Die jonge was pas super man, was echt een overheerlijke set, was echt e BOM van e avond!!! Klasse FERRY

26 september 2003: 16 years Illusion @ Sportpaleis [Antwerpen (B)]

DJ(s):
DJ Wout, DJ Regi, Chicane (live), Jan Johnston, Armin van Buuren en Cor Fijneman
Commentaar:
Armin stak er die avond absoluut me kop en schouders boven uit Cor fijneman zijn set vond ik te hard (menigte vond het wel goe, ma das was mij die avond opgevalle, hoe harder diene bass, hoe beter ze't vonden, ioukkk

5 december 2003: Tiesto & Mike @ Versuz [Hasselt (B)]

DJ(s):
Dave Lambert, Ti�sto en MIKE
Commentaar:
Heel aangenaam verrast door Dave Lambert, goeie set... Ti�sto en MIKE waren super, zoals te verwachten!! Eerste keer de BeTa's tegengekome, heel aangenaam

Wat er zo nogal op't programma staat is:

AIB 2004
Ferry in Maastricht (nog ni heel zeker)
Ferry @ Versuz
Sensation White 2004
TIC 2

Dj's die nog op m'n verlanglijstje staan:

- Perry O'Neill
- Markus Schulz
- Paul Van Dyk
- Lange
- Ozg�r Can
- Gabriel & Dresden
- Scott Bond
- Rank 1
- ...


Posted by lievez on Mar-18-2004 13:37:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Aja just, was ik nog vergeten:

10 years bonzai @ cherrymoon met mike, ydr,...
Zalig feesje, grappig om te zien hoe ydr zelf zijn pinten staat bij te vullen en op den duur vrij scheef staat te lullen tegen discotheekbezoekertjes


das ne dj naar men hart ze zelf tappen en zeveren


Posted by Mister_Michel on Mar-18-2004 15:34:

Groovecity 2003, Cityparade 2003 in Gent, paar keer Sottos (niks speciaals feitelijk, buiten misschien Nieuwjaar), keertje Illusion, Zillion enkele jaren geleden met nieuwjaar, toen ook Cherrymoon

Nog niks vet dus


Posted by cyberia on Mar-18-2004 16:14:

innercity on tour in brussels expo 2000 - westbam, cj bolland, franky jones en 100% isis en kpeis zelf da ti�sto daar was ma da weet ik zelfs ni meer
da was gewoon flippe de feestje,echt groots

14 years illusion - marcel woods en kai tracid
marcel woods draaide echt bangelijk en kai tracid was gewoon meeega!
op't moment dat'emliquid skies draaide OMG
15 years illusion - tall paul,ti�sto,sister blizz
tall paul verwonderde mij door lekker te draaien
ti�sto, kippenvelmoment in't begin met magik journey en eigenlijk de hele set was wel dik in orde
sister blizz, was chill ma ni echt van 'wauw'

en verder geen eigenlijke grote events,heb tot mijn grote spijt 'brussels is burning' gemist en 't is hier maar op ne scheet van

ohja ti�sto@pacha salou 2001 en ti�sto@pacha salou 2002 waren beide echt wel maft die sfeer was gewoon om van t egenieten

wie ik nog wil zien:
vooral marco v en armin de rest mag ook wel


Posted by Kaidreas on Mar-18-2004 17:33:

amai, er zijn er bij met een indrukwekkend lijstje.

I forgot dj's die ik nog wil zien:
ben lost (van lost language dacht ik)
en junkie xl. ik weet niet hoe zen sets zijn maar zen remixes
dirty sticky floors, een van de beste schijven ooit--> IMHO


Posted by MikeVee on Mar-18-2004 17:51:

quote:
Originally posted by Eagle`


- Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ?


Rank1 kon toen niet komen, de vervanging toen was Ronald van Gelderen.


Posted by Kaidreas on Mar-18-2004 18:29:

quote:
Originally posted by MikeVee
Rank1 kon toen niet komen, de vervanging toen was Ronald van Gelderen.

o, beter vervanging als ge het mij vraagt.
ronald for president


Posted by Eagle` on Mar-18-2004 18:37:

quote:
Originally posted by MikeVee
Rank1 kon toen niet komen, de vervanging toen was Ronald van Gelderen.


Benno of piet was op huwelijksreis die dag, zeide toen dat het 4 clubbers was in de plaats Nu goed rest wou Jacvk de marseille zien en heb me wel reuze vermaakt met jack toen, echt top die gozer




Junkie XL komt naar werchter,ik zal er bij zijn, wordt vet kicke


Posted by Kaidreas on Mar-18-2004 19:22:

quote:
Originally posted by Eagle`
Benno of piet was op huwelijksreis die dag, zeide toen dat het 4 clubbers was in de plaats Nu goed rest wou Jacvk de marseille zien en heb me wel reuze vermaakt met jack toen, echt top die gozer




Junkie XL komt naar werchter,ik zal er bij zijn, wordt vet kicke

wat jxl... op werchter... pfakking OMG. maar dan zal ik eindelijk eens naar werchter gaan. hehehe, wie had dat gedacht.


Posted by Joker666 on Mar-19-2004 16:43:

Antwerp is Burning Indoor 2003: Tiesto (beste set!)
Armin Van Buuren (super goed!)
Antwerp is Burning Outdoor 2003: Marco V (zalig)
Armin Van Buuren (super!)
Yves Deryuter (best wel goe!)
M.I.K.E. (lekkere set)
Laundry Day 2003: gezellig, leuke sfeer, toffe mensen, FREE festival!
Tiesto & M.I.K.E. @ Versuz: VEEL te druk, typische tiesto set, behalve eerste uur dan, M.I.K.E. = SUPER set!!!!!!!!

DJ's die ik nog wil zien:
PAUL VAN DYK (????????)
FERRY CORSTEN (i know when!)
Judge Jules etc etc


Posted by Joker666 on Mar-20-2004 10:39:

En natuurlijk Jon O Bir niet vergeten!


Posted by Freezel on Mar-20-2004 12:39:

Voor echt teveel om op te noemen, maar hier enkele hoogtepunten:

Armin van Buuren - Qontact 2003 / Massive 2001 /
Tiesto - TIC / Revolution / Sensation 2000 / Innercity 2002
Carl Cox - Sensation 2000
Remy - Revolution
Ferry Corsten - Right Of Way / Trance Energy 2000/2004 / Innercity 99
Marco V - Innercity 2000/2001/2002 / Qontact 2001/2003
Rank 1 - Trance Energy 2002/ 2004
Paul van Dyk - Innercity 2000/2003 / Qontact 2003
Futureshock - Revolution
Mauro Picotto - Innercity 2001
DJ Cross - Trance Energy 2001

Ik ben vast een hele hoop vergeten

DJ's en Acts die ik nog wil zien:
- Markus Schulz
- Lange
- Jon O'Bir
- Faithless
- Ben Lost
- ...


Posted by kirstolas on Mar-20-2004 13:07:

1. I love techno 5 years 2000:
Heb ik toen gehoord: einde van Dj Ghost, Carl Cox, Dave Clarke,
Dj Hell, Sven Vath, Richie Hawtin en Jef Mills.
Ben normaal niet voor techno maar zo'n festival mag je echt ni
missen. Wereldtop van de techno dj's zijn er aanwezig en dat
merk je aan de ambiance. Wel zien dat ge stimulerende middelen
meeneemt, ge gaat ze nodig hebben

2. Lloret De Mar Outdore dance festival 2002:
Dj Tiesto, Armin Van Buuren, Marco V, Johan Gielen, ...
Dit was echt top, tiesto draaide super, de zon scheen hard, kei
veel volk en ambiance en ik had mijn GHB mee
Score 11/10 echt waar!!

3. 15 years Illusion 2002 @ sportpaleis antwerpen:
Sister Bliss, Dj Tiesto en Tall Paul en residents illusion
Vond ik ook een heerlijk avondje, heb toen Tomcraft - Loneliness
voor de eerste keer gehoord en vond het meteen een bommetje.
Klein zaaltje waar de residents draaiden stond in vuur en vlam.
Score 8,5/10


4. Loveparade 2002 Access peace Berlijn:
Weet ik ni veel meer van, alleen dat ik heel lang achter de truck
van Dj Rush heb gelopen en dat op een gegeven moment die is
gestopt onder een brug. Wa was dat zeg...

5. Armin Van Buuren & Marco V @ versuz
Vond Armin te zacht, ben niet gebleven voor Marco V.
Score 5/10

6. City parade Luik 2002 en City parade Gent 2003
Luik mag dan een marginale stad zijn, de eerste editie vond ik
veeeeeel beter dan die in Gent.
Score Luik 9/10
Score Gent 7/10

7. Yves De Ruyter heb ik natuurlijk ook al live gehoord toen hij nog
als resident draaide in Cherry Moon



Wil ik zeker nog aan het werk zien:

M.I.K.E, Paul Van Dyk, Westbam, Airwave, Rank 1, ...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.