TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Jean

Posted by jp on Mar-17-2004 20:16:

DJ Jean

Die gast verdient geen moer met wat ie doet

Posted by SnuggLe on Mar-17-2004 20:26:

Cool, ik wil ook zoveel geld verdienen met het pakken van 16 jarige meisjes!
Oh nee, hij scheen plaatjes te draaien he?

Posted by MaGiK54 on Mar-17-2004 20:50:

Ik zeg niks negatiefs meer over Jean, alleen uit zelfbescherming. Elke keer als ik negatief over hem lul, gebeurd er altijd wat rond Jean. Gisteren nog, we hadden het toevallig over feesten en de naam Jean viel. Ik gelijk in de aanval en ik had de naam Jean net gezegd en "The Launch" op de radio. Een ander voorbeeld een jaar geleden was ik in Rhytem Import en daar stond de nieuwe plaat van Jean. Ik gelijk schreeuwend door de zaak dat Jean zoog. Twee minuten later kwam meneer Jean uit de kelder gelopen en stondtie naast me

Posted by franzelare on Mar-17-2004 21:02:

heb net een recentie over zijn laatste cd geschreven, die vond ik wel lekker gevarieerd!

Posted by Eagle` on Mar-17-2004 21:13:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik zeg niks negatiefs meer over Jean, alleen uit zelfbescherming. Elke keer als ik negatief over hem lul, gebeurd er altijd wat rond Jean. Gisteren nog, we hadden het toevallig over feesten en de naam Jean viel. Ik gelijk in de aanval en ik had de naam Jean net gezegd en "The Launch" op de radio. Een ander voorbeeld een jaar geleden was ik in Rhytem Import en daar stond de nieuwe plaat van Jean. Ik gelijk schreeuwend door de zaak dat Jean zoog. Twee minuten later kwam meneer Jean uit de kelder gelopen en stondtie naast me

en sindsdien beste vriendjes . Gege Magik heeft een jean fetish

@ Pics:Motorcompartiment is wel lekker spacey, je kunt nog inbouwkeuke van maken en met warmte eitje bakken of steakje grille. Glas erbove is trouwes nog goed voor de groentjes te stome of te wokke. Top !

Posted by Ding Chavez on Mar-18-2004 07:28:

Ik moest 2 keer kijken zo zonder petje Dacht dat die altijd aan z'n hoofd gelijmd zat

Posted by Fkwebeman on Mar-18-2004 10:26:

tjonge jonge..

ik zit die foto's te bekijken en denk: hou jij maar lekker je petje en je zonnebril op.

ish beterrrr...

Posted by Valhalla on Mar-18-2004 11:05:

zo'n wagen en dan niet eens binnen de streepjes kunnen parkeren

Posted by basvh on Mar-18-2004 14:03:

quote:
Originally posted by Valhalla
zo'n wagen en dan niet eens binnen de streepjes kunnen parkeren

met zo'n wagen moet je juist niet binnen de streepjes parkeren

Posted by New Wave on Mar-18-2004 16:12:

Mwjha die gast heeft het wel goed voor elkaar. Maar heeft hij die bak 100%?
Hij had 2 jaar geleden nog een splinternieuwe Masarati gekocht. Doet die goed.

Posted by Little Theseus on Mar-18-2004 18:35:

Toch blijft dit een voorbeeld van hoe het NIET moet als dj.
Nog ff en hij komt op MTV Cribs!

Posted by Asperge on Mar-18-2004 18:51:

Juistem heeft Jantje toch aardig voor elkaar gekregen

En ik vind het helemaal niet zo fout een dj in een ferrari. Als je autogek bent waarom niet?

Posted by Bailey on Mar-18-2004 20:05:

Snap het probleem niet helemaal. Als die gast die auto wil kopen moet hij dat zelf weten. Je kan niet van hem verwachten dat ie 40.000 km per jaar in een Fiat Panda gaat rijden.
Heb trouwens wel een keer zijn crib gezien op nl 3. Niet verkeerd, een flinke kast aan de Amstel

Posted by MaGiK54 on Mar-18-2004 21:23:

quote:
Originally posted by Bailey
Snap het probleem niet helemaal. Als die gast die auto wil kopen moet hij dat zelf weten. Je kan niet van hem verwachten dat ie 40.000 km per jaar in een Fiat Panda gaat rijden.

Was is er mis met een Fiat Panda, heb er een jaar in gereden, big phun. Achterbank die de hele tijd in elkaar pleurde als iemand er op ging zitten, altijd humeur met zulke auto's.

Maar volgens mij valt (bijna) niemand Jean aan over het feit hij in een Ferrari rijd. Jean is gewoon een dildo of hij nou in een Ferrari rijdt of niet

Posted by basvh on Mar-18-2004 22:46:

als die gozer gewoon al zijn geld in studio equip/label/muziek had gestoken en zijn eigen IT stijl (club,groove) was trouw gebleven dan stond ie nu in de dj mag 100

Posted by tango on Mar-18-2004 23:34:

quote:
Originally posted by Bailey
Heb trouwens wel een keer zijn crib gezien op nl 3. Niet verkeerd, een flinke kast aan de Amstel

Hij woont nu in een penthouse in Almere, ook een hele dikke toko!

En ik vindt het ook echt niet erg dat hij met een ferrari komt aangekakt. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. En hij doet het ook heel netjes opbouwend: M3 -> Porsche -> Maserati -> Ferarri. Maar idd, Jean had gewoon die groove stijl aan moeten houden en niet mee moeten lopen met de populariteit van de hardere stijlen. Ik heb nog een paar cd's in mn kast liggen van Strictly! dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje. Maar hij kan wel is aan zn attitude gaan werken want het is gewoon een arrogante kwal.

grtz,
TNG

Posted by Massive84 on Mar-19-2004 00:17:

tering woont in almere? tijd om te verhuizen.

Posted by eieregooie on Mar-19-2004 06:24:

Hij heeft ook nog een Impreza gehad, en niet te vergeten een Yaris Maar da's weer een ander verhaal

Posted by MaGiK54 on Mar-19-2004 06:32:

quote:
Originally posted by tango
dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje.

Heeeeeeeerlijk cd'tje is dit, brings back memories

Posted by SnuggLe on Mar-19-2004 07:18:

quote:
Originally posted by tango
Hij woont nu in een penthouse in Almere, ook een hele dikke toko!

En ik vindt het ook echt niet erg dat hij met een ferrari komt aangekakt. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. En hij doet het ook heel netjes opbouwend: M3 -> Porsche -> Maserati -> Ferarri. Maar idd, Jean had gewoon die groove stijl aan moeten houden en niet mee moeten lopen met de populariteit van de hardere stijlen. Ik heb nog een paar cd's in mn kast liggen van Strictly! dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje. Maar hij kan wel is aan zn attitude gaan werken want het is gewoon een arrogante kwal.

grtz,
TNG

Helemaal mee eens.
Zijn cdtjes van vroegah waren top, ik luister met plezier die dingen nog af.
Ultieme zomer cd is zo'n oude die begin met "Show me" van Frank O Moriaghi!