TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Jean
DJ Jean
Die gast verdient geen moer met wat ie doet

Cool, ik wil ook zoveel geld verdienen met het pakken van 16 jarige meisjes!
Oh nee, hij scheen plaatjes te draaien he?
Ik zeg niks negatiefs meer over Jean, alleen uit zelfbescherming. Elke keer als ik negatief over hem lul, gebeurd er altijd wat rond Jean. Gisteren nog, we hadden het toevallig over feesten en de naam Jean viel. Ik gelijk in de aanval en ik had de naam Jean net gezegd en "The Launch" op de radio. Een ander voorbeeld een jaar geleden was ik in Rhytem Import en daar stond de nieuwe plaat van Jean. Ik gelijk schreeuwend door de zaak dat Jean zoog. Twee minuten later kwam meneer Jean uit de kelder gelopen en stondtie naast me 
heb net een recentie over zijn laatste cd geschreven, die vond ik wel lekker gevarieerd!
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ik zeg niks negatiefs meer over Jean, alleen uit zelfbescherming. Elke keer als ik negatief over hem lul, gebeurd er altijd wat rond Jean. Gisteren nog, we hadden het toevallig over feesten en de naam Jean viel. Ik gelijk in de aanval en ik had de naam Jean net gezegd en "The Launch" op de radio. Een ander voorbeeld een jaar geleden was ik in Rhytem Import en daar stond de nieuwe plaat van Jean. Ik gelijk schreeuwend door de zaak dat Jean zoog. Twee minuten later kwam meneer Jean uit de kelder gelopen en stondtie naast me |
. Gege Magik heeft een jean fetish
Ik moest 2 keer kijken zo zonder petje
Dacht dat die altijd aan z'n hoofd gelijmd zat 
tjonge jonge..
ik zit die foto's te bekijken en denk: hou jij maar lekker je petje en je zonnebril op.
ish beterrrr... 
zo'n wagen en dan niet eens binnen de streepjes kunnen parkeren
| Originally posted by Valhalla zo'n wagen en dan niet eens binnen de streepjes kunnen parkeren |
Mwjha die gast heeft het wel goed voor elkaar. Maar heeft hij die bak 100%?
Hij had 2 jaar geleden nog een splinternieuwe Masarati gekocht. Doet die goed.
Toch blijft dit een voorbeeld van hoe het NIET moet als dj.
Nog ff en hij komt op MTV Cribs! 
Juistem heeft Jantje toch aardig voor elkaar gekregen
En ik vind het helemaal niet zo fout een dj in een ferrari. Als je autogek bent waarom niet?
Snap het probleem niet helemaal. Als die gast die auto wil kopen moet hij dat zelf weten. Je kan niet van hem verwachten dat ie 40.000 km per jaar in een Fiat Panda gaat rijden.
Heb trouwens wel een keer zijn crib gezien op nl 3. Niet verkeerd, een flinke kast aan de Amstel

| Originally posted by Bailey Snap het probleem niet helemaal. Als die gast die auto wil kopen moet hij dat zelf weten. Je kan niet van hem verwachten dat ie 40.000 km per jaar in een Fiat Panda gaat rijden. |
als die gozer gewoon al zijn geld in studio equip/label/muziek had gestoken en zijn eigen IT stijl (club,groove) was trouw gebleven dan stond ie nu in de dj mag 100
| Originally posted by Bailey Heb trouwens wel een keer zijn crib gezien op nl 3. Niet verkeerd, een flinke kast aan de Amstel |
tering woont in almere? tijd om te verhuizen.
Hij heeft ook nog een Impreza gehad, en niet te vergeten een Yaris
Maar da's weer een ander verhaal 
| Originally posted by tango dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje. |
| Originally posted by tango Hij woont nu in een penthouse in Almere, ook een hele dikke toko! En ik vindt het ook echt niet erg dat hij met een ferrari komt aangekakt. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. En hij doet het ook heel netjes opbouwend: M3 -> Porsche -> Maserati -> Ferarri. Maar idd, Jean had gewoon die groove stijl aan moeten houden en niet mee moeten lopen met de populariteit van de hardere stijlen. Ik heb nog een paar cd's in mn kast liggen van Strictly! dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje. Maar hij kan wel is aan zn attitude gaan werken want het is gewoon een arrogante kwal. grtz, TNG |