TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax - 8 december!!!


Posted by Remy D on Aug-16-2001 17:23:

HappyHappy Qlimax - 8 december!!!

Eindelijk is de datum bekent van Qlimax, echt beter.

Een week na Impulz. Wohooooooo wat wordt december een SUPERMAAND!!!!

01 dec - Impulz
07 dec - Tiesto Solo (Kremlin)
08 dec - Qlimax
29 dec - Innercity
31 dec - Qontact


Mzzl


Posted by M5 on Aug-16-2001 19:41:

ik lees net ff die thread van Petrus door over TeQnology en op die site staat dat dat feest naar alle waarschijnlijkheid zal worden gehouden op 8 december...

of staat ergens anders op de website dat Qlimax op de 8ste is?


Posted by Bellie on Aug-16-2001 20:52:

ja zoiets had ik ook gelezen. 8 december TeQnology in de HMH

GREETZ!!


Posted by Robvef on Aug-16-2001 21:24:

Op de site van Q-dance spreken ze zich eigen tegen. Bij Qlimax staat 8 december, maar even verderop staat dat Teqnology op 8 dec. is.
Maar bij die laatste staat wel dat het waarschijnlijk is. Toch maar even duidelijkheid vragen aan Q-dance denk ik zo.


Posted by eXos on Aug-16-2001 23:18:

Damn GVD, dat gaat leuk worden in December.



Dus ik ga me dan ff flink voorbereiden op December ($$$$$)


Posted by Henkie_henk on Aug-16-2001 23:30:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Damn GVD, dat gaat leuk worden in December.

  • Qlimax wil ik zeker niet missen...
  • Innercity al helemaal niet...
  • Qontact, van dat feest lopen nogsteeds de rillingen over me lijf...


Dus ik ga me dan ff flink voorbereiden op December ($$$$$)


Beter beter!!!!!!! Maareh...Do you believe in a god that makes you bow? Or do you believe in me?


Posted by eXos on Aug-17-2001 11:25:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Beter beter!!!!!!! Maareh...Do you believe in a god that makes you bow? Or do you believe in me?



haha LOL, wist je ff niks meer te replyen!!!!!!!!!


Posted by Henkie_henk on Aug-17-2001 12:01:

Tuurlijk wel

"aardbei"

Maar GODD is gewoon rlxt nummer.. en die vocals ook etc..

Zal December dan eindelijk MIJN feestmaand worden?? Hopen dat er niet iemand doodgaat ofzow.. of dat k ziek wordt (*klop* *klop*) Zal toch wat weze..(dat k ziek word)

Ow ja.. denke julie nie dat innercity zon sensation feest wordt??

Innercity was d8 ik me allereerste feestje Was wel onder de indruk opzich


Posted by Akira on Aug-17-2001 12:53:

Nee IC word niet zoals SENSATION...tenminste dat hoop ik...hopen dat ze wel een beetje normale DJ's boeken en niet weer zo'n apenline up als SENSATION


Posted by eXos on Aug-17-2001 13:32:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Tuurlijk wel

"aardbei"

Maar GODD is gewoon rlxt nummer.. en die vocals ook etc..

Zal December dan eindelijk MIJN feestmaand worden??


Elke maand is en feest maand. 24/7 in my oppinion!!!!


Posted by Remy D on Aug-17-2001 13:56:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Elke maand is en feest maand. 24/7 in my oppinion!!!!

Juistem!!!

Lekker vanavond naar Earth (gaat er toevallig niet nog iemand??) en zondag naar Beachbop met Jack de Marseille. En volgende week weer Tiesto


Maar die info van Teqnology is al vrij oud, stond namelijk ook al in dat eerste ID&T magazine. Ze kunnen beter met een correcte datum komen en line-up.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.