TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ASOT 25-03-2004
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Bouma-Bros on Mar-18-2004 15:32:

ASOT 25-03-2004

Ik dacht er zijn hier miischien wel wat luitjes die dit leuk vinden

- Next week (Thursday evening, 25th March) you will be able to see Armin perform his A State Of Trance radio show live in one of the Beijenkorf's shop windows in Amsterdam (Dam square). Be there!

ElSandro!

Posted by Freezel on Mar-18-2004 15:41:

Jammer dat ik daar niet naar toe kan, ik ga al naar Engeland voor Absolute Armin (9 uurs set) een dag later

Posted by Asperge on Mar-18-2004 16:13:

Had hij er geen in Rotterdam uit kunnen kiezen

Nu ff serieus, vind het wel leuk idee maar ik krijg het idee dat het een beetje TE wordt.

Posted by SnuggLe on Mar-18-2004 17:35:

quote:
Originally posted by Asperge

Nu ff serieus, vind het wel leuk idee maar ik krijg het idee dat het een beetje TE wordt.

Helemaal mee eens.....

Posted by MaGiK54 on Mar-18-2004 17:38:

Sluit me aan bij Asperge en Snuggle, dit is "te".

Posted by basvh on Mar-18-2004 17:48:

ARMIN, kassa 3 alsjeblieft!!

Posted by Ferry 0 on Mar-18-2004 20:21:

het is geen zomer ofzo :/ jeez zout op met die overgehypte neger

Posted by Bailey on Mar-18-2004 20:24:

Vind dit ook wat te ver gaan. Bloomingdale was nog wel leuk, maar een optreden tussen de laatste damesmode en het beddengoed?

Posted by SnuggLe on Mar-18-2004 20:31:

quote:
Originally posted by Ferry 0
het is geen zomer ofzo :/ jeez zout op met die overgehypte neger

Armin een neger? Zoooooooooooooooo heeeeeeeeeeee!
Dan moet ik toch even de poep uit mijn ogen vegen!

Posted by franzelare on Mar-18-2004 21:12:

ik moet de dag erna al missen
dus ik denk wel dat ik ff ga kijken, ff de trein in hoppen, dan ben je er zo

Posted by Partyhardy! on Mar-18-2004 21:32:

Ik vind dit echt een tof initiatief! Doet me denken aan de DVD van Jeff Mills die zijn magistrale kunsten in een winkel-etalage vertoond! super!

Posted by Duke2003 on Mar-18-2004 21:35:

in een winkeletalage nog wel... hoe kom je d'r op! en dan ook nog bij e bijenkorf dat zijn krappe etalages... dan voel je net n vis in n vissenkom waarschijnlijk

Posted by MaGiK54 on Mar-19-2004 06:30:

Even iets anders, gaat er nog wat gebeuren bij de 150e aflevering van ASOT. Misschien weer Bloomingdale ??

Posted by Valhalla on Mar-19-2004 10:04:

hm... op me verjaardag, wel jammer dat ik tentamen de dag erna heb.

maar sluit me aan bij de meeste in deze draad, beetje overdone

Posted by kolkiewolkie on Mar-19-2004 13:11:

Wij (Lynxx, ik en Mischa (voor de kenners )) gaan proberen hier ook bij te zijn . Tis gratis, gratis vervoer, drinken zelf meenemen, wat wil een mens nog meer . Ik vind het een prima initiatief en snap eerlijk gezegd NIET wat de mensen hiero te ZEIKEN hebben.

Posted by SnuggLe on Mar-19-2004 13:37:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Wij (Lynxx, ik en Mischa (voor de kenners )) gaan proberen hier ook bij te zijn . Tis gratis, gratis vervoer, drinken zelf meenemen, wat wil een mens nog meer . Ik vind het een prima initiatief en snap eerlijk gezegd NIET wat de mensen hiero te ZEIKEN hebben.

Mischa als in Mietjah, als in Spike Mike als in die campusbewoner? Die gast moet nog steeds een keer lid worden hier

Te zeiken? Te zeiken? Stfu Kolkie, ieder zijn meug. Het is gewoon een stap verder dat Armin een nog grotere bReEzAh-held wordt.
Dadelijk wordt hij net een Jim of Jamai.

Posted by kolkiewolkie on Mar-19-2004 13:42:

dat zeg je nou wel, maar tis ook niet gauw goed met sommigen hier. Is er ergens een duur feestje, is het te duur. Is het gratis, is het commercieel . Wat wil men nou denk ik dan.

en idd, mischa de kamper

Posted by SnuggLe on Mar-19-2004 15:03:

quote:
dat zeg je nou wel, maar tis ook niet gauw goed met sommigen hier. Is er ergens een duur feestje, is het te duur. Is het gratis, is het commercieel . Wat wil men nou denk ik dan.

en idd, mischa de kamper

Hahaha, doe Mischa de groeten. Hij moet nog steeds een keer naar Den Haag komen

Ja het klopt, het is ook nooit goed. Mensen zijn verwend.
Maar wat wil je, een duur feest in een stadion / vette club, of gratis 'feest' in de Bijenkorf? Sorry maar iedere malloot kan zijn draaitafels in de winkeletalage zetten, maar wordt het daarom een feest? Is er sfeer, een goed geluid, lasers weet ik veel wat?
Het is leuk dat hij het doet, het is een keer wat anders, maar niet mijn stijl.

Posted by BaRTeZ on Mar-19-2004 15:53:

Bijenkorf Amsterdam is met een charme offensief bezig, ik hoorde al dat ze Jan de Bouvier (rothond) hadden ingeschakeld om de toko eens grondig te verbouwen. En nu Armin die een live show doet, geen slecht idee van de Bijenkorf. En het is maar voor 2 uurtjes, dus een echt feest kan ik het niet noemen. Ik vind het eigenlijk wel een grappig idee, is weer eens wat anders.

Posted by moogwai on Mar-19-2004 18:07:

Leuk initiatief.. zeker als je in de buurt van Amsterdam woont.
Jammer van die "overgehypte" reacties hier....

Posted by franzelare on Mar-19-2004 18:36:

quote:

He HO3R, cool dat je ook gaat! ik heb vrijdag al vrij genomen

Posted by franzelare on Mar-21-2004 20:07:

gaan hier nu nog meer mensen heen? ik zou met roos gaan maar die moet helaas werken en ik heb geen zin er straks in mijn eentje te staan....

Posted by HiGH_NrG on Mar-21-2004 20:41:

Denk dat ik wel even ga kijken, woon er toch maar 15min vandaan . Maar ik vraag me af of er buiten ook iets te horen zal zijn??

Posted by Partyhardy! on Mar-21-2004 21:12:

Dan zetten ze natuurlijk ook boxen buiten neem ik aan

Posted by kolkiewolkie on Mar-21-2004 21:21:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dan zetten ze natuurlijk ook boxen buiten neem ik aan

Of de ramen open

Pages (2): [1] 2 »