TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ASOT 25-03-2004
Pages (2): [1] 2 »
ASOT 25-03-2004
Ik dacht er zijn hier miischien wel wat luitjes die dit leuk vinden
- Next week (Thursday evening, 25th March) you will be able to see Armin perform his A State Of Trance radio show live in one of the Beijenkorf's shop windows in Amsterdam (Dam square). Be there!
ElSandro!
Jammer dat ik daar niet naar toe kan, ik ga al naar Engeland voor Absolute Armin (9 uurs set) een dag later

Had hij er geen in Rotterdam uit kunnen kiezen
Nu ff serieus, vind het wel leuk idee maar ik krijg het idee dat het een beetje TE wordt.
| quote: |
| Originally posted by Asperge Nu ff serieus, vind het wel leuk idee maar ik krijg het idee dat het een beetje TE wordt. |
Sluit me aan bij Asperge en Snuggle, dit is "te".
ARMIN, kassa 3 alsjeblieft!!
het is geen zomer ofzo :/ jeez zout op met die overgehypte neger
Vind dit ook wat te ver gaan. Bloomingdale was nog wel leuk, maar een optreden tussen de laatste damesmode en het beddengoed?

| Originally posted by Ferry 0 het is geen zomer ofzo :/ jeez zout op met die overgehypte neger |
ik moet de dag erna al missen 
dus ik denk wel dat ik ff ga kijken, ff de trein in hoppen, dan ben je er zo 
Ik vind dit echt een tof initiatief!
Doet me denken aan de DVD van Jeff Mills die zijn magistrale kunsten in een winkel-etalage vertoond!
super! 
in een winkeletalage nog wel... hoe kom je d'r op! en dan ook nog bij e bijenkorf dat zijn krappe etalages... dan voel je net n vis in n vissenkom waarschijnlijk
Even iets anders, gaat er nog wat gebeuren bij de 150e aflevering van ASOT. Misschien weer Bloomingdale ??
hm... op me verjaardag, wel jammer dat ik tentamen de dag erna heb.
maar sluit me aan bij de meeste in deze draad, beetje overdone
Wij (Lynxx, ik en Mischa (voor de kenners
)) gaan proberen hier ook bij te zijn
. Tis gratis, gratis vervoer, drinken zelf meenemen, wat wil een mens nog meer
. Ik vind het een prima initiatief en snap eerlijk gezegd NIET wat de mensen hiero te ZEIKEN hebben.
| Originally posted by kolkiewolkie Wij (Lynxx, ik en Mischa (voor de kenners )) gaan proberen hier ook bij te zijn . Tis gratis, gratis vervoer, drinken zelf meenemen, wat wil een mens nog meer . Ik vind het een prima initiatief en snap eerlijk gezegd NIET wat de mensen hiero te ZEIKEN hebben. |
dat zeg je nou wel, maar tis ook niet gauw goed met sommigen hier. Is er ergens een duur feestje, is het te duur. Is het gratis, is het commercieel
. Wat wil men nou denk ik dan.
en idd, mischa de kamper 
| Originally posted by kolkiewolkie dat zeg je nou wel, maar tis ook niet gauw goed met sommigen hier. Is er ergens een duur feestje, is het te duur. Is het gratis, is het commercieel . Wat wil men nou denk ik dan. en idd, mischa de kamper |

Bijenkorf Amsterdam is met een charme offensief bezig, ik hoorde al dat ze Jan de Bouvier (rothond) hadden ingeschakeld om de toko eens grondig te verbouwen. En nu Armin die een live show doet, geen slecht idee van de Bijenkorf. En het is maar voor 2 uurtjes, dus een echt feest kan ik het niet noemen. Ik vind het eigenlijk wel een grappig idee, is weer eens wat anders.
Leuk initiatief.. zeker als je in de buurt van Amsterdam woont.
Jammer van die "overgehypte" reacties hier....
| Originally posted by kolkiewolkie Wij (Lynxx, ik en Mischa (voor de kenners )) gaan proberen hier ook bij te zijn . Tis gratis, gratis vervoer, drinken zelf meenemen, wat wil een mens nog meer . Ik vind het een prima initiatief en snap eerlijk gezegd NIET wat de mensen hiero te ZEIKEN hebben. |
gaan hier nu nog meer mensen heen? ik zou met roos gaan maar die moet helaas werken
en ik heb geen zin er straks in mijn eentje te staan....
Denk dat ik wel even ga kijken, woon er toch maar 15min vandaan
. Maar ik vraag me af of er buiten ook iets te horen zal zijn??
Dan zetten ze natuurlijk ook boxen buiten neem ik aan 
| Originally posted by Partyhardy! Dan zetten ze natuurlijk ook boxen buiten neem ik aan |